nikolaus Postad 6 Januari , 2006 Rapport Share Postad 6 Januari , 2006 Hey, jag har tänkt att börja lira på pokerium efter som jag tycker deras bonus lockar lite, någon som har erfarenhet av detta pokerrum? "300 € Deposit Bonus Use bonus code "pokeriumbonus" while making your first deposit. You will get 100 % deposit bonus, max 300 €. Bonus will be paid after 30 days VIP100/15€. There is no need to save VIP-points. You can use them e.g. in tournaments." Länk: http://www.pokerium.com/ /nikolaus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HipsterDufus Postad 6 Januari , 2006 Rapport Share Postad 6 Januari , 2006 Verkar ju vara ett "skin" till b2b. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tenge Postad 6 Januari , 2006 Rapport Share Postad 6 Januari , 2006 Bra bonus som fan. Men det funkar väl som på de andra B2B sidorna att jag kan ta ut inga pengar när jag clearat bonusen. Hittade inget om det på hemsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ladatarzan Postad 6 Januari , 2006 Rapport Share Postad 6 Januari , 2006 Men det funkar väl som på de andra B2B sidorna att jag kan ta ut inga pengar när jag clearat bonusen. Pardon my french men vad är det du försöker säga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tenge Postad 6 Januari , 2006 Rapport Share Postad 6 Januari , 2006 Något blev ju fel Men det funkar väl som på de andra B2B sidorna att jag kan ta ut mina pengar när jag clearat bonusen? Undrar alltså om dom har några luriga krav på att man måste omsätta pengarna först eller nåt innan man kan ta ut dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tenge Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Ingen alls som har erfarenhet av Pokerium? Är det en sida man kan lita på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tamdam Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Skulle precis sätta in €1000 och efter att jag lackat på deras, för tillfället, sega sida lyckades jag, men här kommer haken. Pengarna drogs från Neteller men mitt Pokerium-konto är fortfarande nollställt, och ingen telefonsupport finns. Skickade ett mail och är måttligt steaming just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lanis Postad 11 Januari , 2006 Rapport Share Postad 11 Januari , 2006 Jag har spelat en del här. Det har funkat lika bra som på alla andra B2B-sajter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ebola Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Skulle precis sätta in €1000 och efter att jag lackat på deras, för tillfället, sega sida lyckades jag, men här kommer haken. Pengarna drogs från Neteller men mitt Pokerium-konto är fortfarande nollställt, och ingen telefonsupport finns. Skickade ett mail och är måttligt steaming just nu. Samma sak hände för mig men jag tog kontakt med Neteller och fick ngra transaktionsnummer. Skickade sedan iväg ett mail till pokerium och uppgav transaktiosnummret. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Betterman Postad 25 Januari , 2006 Rapport Share Postad 25 Januari , 2006 Skulle häromdagen sätta in €300 för att testa av dem samt lira deras fulla bonus. Fick felmeddelande då jag skulle sätta in via Neteller men fick hela tiden ett felmeddelande. Hamnade på en sida som visade felmeddelandet samt den info jag fyllt i tidigare samt en confirm-knapp. Testade flera gånger men samma problem. Visste att jag hade pengar på Neteller-kontot men testade sedan med deras minimibelopp €20 eftersom jag trodde att man skulle hamna på en sida med samma typ av confirm-knapp igen. Denna gång funkade det. Gjorde snabbt ett nytt försök med €280 och det funkade också, MEN jag kunde inte ange signupbonusen. Nåväl, kontaktade deras support och förklarade vad som inträffat och frågade om det var möjligt för dem att justera så att jag kunde få bonus på mina €300 istället för de första €20, innan jag började lira. Fick snabbt svar från supporten att det var för sent. Blev skitsur och skickade dem ett svar att jag i så fall skulle plocka ut mina pengar, gå tillbaka till Heypoker (där supporten minsann är kanon), samt informera mina vänner på PF.NU om deras eminenta support. Fick då ett svar att deras manager skulle kontakta mig så snart han hinner. 2 dagar senare har jag ännu inte hört något. Jag ger dem en vecka sedan får det vara. Eftersom ärendet fortfarande är öppet ger jag Pokerium en chans att visa god vilja. Annars... Är det någon annan som råkat ut för detta? Löste supporten det i så fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andersson Postad 25 Januari , 2006 Rapport Share Postad 25 Januari , 2006 Fick då ett svar att deras manager skulle kontakta mig så snart han hinner. 2 dagar senare har jag ännu inte hört något. Jag ger dem en vecka sedan får det vara. Eftersom ärendet fortfarande är öppet ger jag Pokerium en chans att visa god vilja. Annars... Det låter ju inte så bra. Jag hade också tänkt spela in deras bonus, men det verkar ju vara ett mindre seriöst skin. Men får man bara in pengarna funkar det väl antar jag. Du kan väl skriva en reply här om du får något svar från deras "manager"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 Tog ett tag innan jag fick min "deposit limit" höjd. När det väl var fixat och jag skulle sätta in cash så får jag meddelandet att jag har satt in pengar nyligen på ett annat konto(?). Var för en vecka sedan som jag satte in på heypoker men tycker själv att ett sådant meddelande är lite konstigt. I meddelandet så ombeds jag att sätta in pengar via ett annat CC. Ahurgh... Att det ska vara så krångligt att bli av med pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Betterman Postad 28 Januari , 2006 Rapport Share Postad 28 Januari , 2006 Du kan väl skriva en reply här om du får något svar från deras "manager"? Jag har ännu inte hört något från deras "manager" trots att jag mailat dem ytterligare ett par gånger och tryckt på. I senaste mailet ger jag dem till på tisdag att lösa bonusdelen eller så tar jag ut mina pengar igen. Supporten har dock svarat snabbt på mina mail men det löser ju ingenting när de inte kan komma med några besked. Nu är mina mail vidarebefordrade till både "payment department" och till "management" så vi får väl se. De verkar hur som helst inte ha samma kundvårdstänkande som Heypoker, men det är ju inte många som har iofs... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Betterman Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Nu har jag äntligen fått svar från deras support där de meddelar att "We decided to make it possible for you to clear the full bonus" vilket var skönt att höra. De hade ingen teknisk möjlighet att lösa det hela så de tar på sig att lösa detta genom att jag mailar dem då jag nått 2000 VIP. Bra att de tog sitt förnuft till fånga även om det tog lite väl lång tid att fatta ett sådan självklart beslut. Hade det varit Heypoker hade jag fått min bonus i förskott! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacGowan Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Tog ett tag innan jag fick min "deposit limit" höjd. När det väl var fixat och jag skulle sätta in cash så får jag meddelandet att jag har satt in pengar nyligen på ett annat konto(?). Var för en vecka sedan som jag satte in på heypoker men tycker själv att ett sådant meddelande är lite konstigt. I meddelandet så ombeds jag att sätta in pengar via ett annat CC. Ahurgh... Att det ska vara så krångligt att bli av med pengar Hur lång tid tog det innan du fick limiten höjd? Skickade ett mejl tidigare idag som dom skickade vidare till deras poker managers. MÅSTE SPELA POKER IKVÄLL!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 3 Mars , 2006 Rapport Share Postad 3 Mars , 2006 Är det någon som fått ut sin bonus? Igår var det 30 dagar sedan jag satt in mina pengar och det var två veckor sedan jag spelat ihopa mina VIP poäng. På andra B2B skins brukar jag oftast få pengarna några dagar efter att jag clerat bonusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Acencce Postad 3 Mars , 2006 Rapport Share Postad 3 Mars , 2006 Jag fick ut min bonus efter 30 dagar. Men när jag för nån vecka sen mailade o hade en fråga om min bonus blev svaret att jag inte hade någon bonus registrerad. Efter ett argt mail så fick jag till svar att min bonus skulle bli utbetalad efter 30 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 4 Mars , 2006 Rapport Share Postad 4 Mars , 2006 Fick min bonus efter 32 dagar så nu är det bara att plocka ut och ta nästa bonus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Havet Postad 3 April , 2006 Rapport Share Postad 3 April , 2006 Fick min bonus efter 32 dagar så nu är det bara att plocka ut och ta nästa bonus Tjena cheunce! Mailade du support? Jag har väntat 31 dagar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AoZ Postad 15 Juni , 2006 Rapport Share Postad 15 Juni , 2006 jag kommer ej in på http://www.pokerium.com , gör någon annan det? Har penagr i cashiern som jag tänkte föra över till pokerklienten men det går ju inte om jag inte kommer in på sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MickeMaiden Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 Nu är Pokerium sega med att betala ut bonusen igen... det har nu gått 35 dagar och jag har inte fått min bonus som skulle läggas in manuellt än... Aldrig att jag orkar spela här igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts