ahmar Postad 5 Januari , 2006 Rapport Share Postad 5 Januari , 2006 Vet inte egentligen vart det här ska ligga, flytta gärna om den är i helt fel ställe. Jag kollade runt lite på 24hpoker och såg sen Top 10 Winners Last 24h. Och så såg jag det här ; 1. tiger_19 €66,373! Jag undrar vem som losat så här mycket? Och kan ni skriva vem tigern är egentligen, alltså hans riktiga namn. Btw, såg att Beachjohan och också är på listan.. * Till Resultat - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ahmar Postad 5 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2006 Nu är Svante verkligen KUNG och tigern tiltar ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Micke_E Postad 5 Januari , 2006 Rapport Share Postad 5 Januari , 2006 Han är en ung, väldigt skicklig svensk kille. Tror inte att han vill ha sitt namn här. Tror han har konto här på pokerforum också, men har inte sett honom skriva mycket alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppan Postad 5 Januari , 2006 Rapport Share Postad 5 Januari , 2006 Tony Karademir hette han tydligen..Sa det i chatten iaf. Hängde tydligen på bahamas för tillfället Lever loppan misstänker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Faxefux Postad 5 Januari , 2006 Rapport Share Postad 5 Januari , 2006 grym kille!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 5 Januari , 2006 Rapport Share Postad 5 Januari , 2006 Tony Karademir hette han tydligen..Sa det i chatten iaf. Hängde tydligen på bahamas för tillfället Lever loppan misstänker jag. nepp. det är Patric A Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 5 Januari , 2006 Rapport Share Postad 5 Januari , 2006 WPT bahamas i dagarna, många svenskar där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppan Postad 5 Januari , 2006 Rapport Share Postad 5 Januari , 2006 Tony Karademir hette han tydligen..Sa det i chatten iaf. Hängde tydligen på bahamas för tillfället Lever loppan misstänker jag. nepp. det är Patric A Det är poppis att dela konton, och jag ser ingen anledning varför han skulle sitta och ljuga om vem han är, så Jo, det var Tony. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 5 Januari , 2006 Rapport Share Postad 5 Januari , 2006 ah sry läste fel. trodde du skrev att någon observer skrev det i chatten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 5 Januari , 2006 Rapport Share Postad 5 Januari , 2006 Tiger19 är gammal Vällingbymaffia-hangaround som numer är minst lika bra som Legato och de andra. Han heter Patric. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ahmar Postad 5 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2006 Aha okej .. vad gör han i bahamas då? Är det WPT eller? Jag såg sen att han kämpat upp sig till 60 000 EUR.... och nu har han 72.999 EUR. Grymt bra av han eftersom han låg i minus ett par inköp när jag kollade... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 5 Januari , 2006 Rapport Share Postad 5 Januari , 2006 Aha okej .. vad gör han i bahamas då? Är det WPT eller? Ingen aning. Semester kanske? Förresten heter han inte Patric A, utan Patric M Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snauen Postad 5 Januari , 2006 Rapport Share Postad 5 Januari , 2006 72.999 EUR. Grymt bra av han eftersom han låg i minus ett par inköp när jag kollade... Är det thuritz som tiltar lr var kommer pengarna i från ? 73000 är ju en del men han lär väl ha råd... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
puppets Postad 5 Januari , 2006 Rapport Share Postad 5 Januari , 2006 thuritz fick total tilt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rictur Postad 5 Januari , 2006 Rapport Share Postad 5 Januari , 2006 det är årets första wpt, pokerstars ngt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
j-born Postad 5 Januari , 2006 Rapport Share Postad 5 Januari , 2006 tiger verkar tilta totalt nu .har losat 45k nu mot nhtywp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 5 Januari , 2006 Rapport Share Postad 5 Januari , 2006 Det är Patric M's konto, men Tony använder det just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 5 Januari , 2006 Rapport Share Postad 5 Januari , 2006 Hängde tydligen på bahamas för tillfället Lever loppan misstänker jag. Han är inte lite galen heller. Han fick inte åka vattenrutschbanorna med sin 200k-rolex, så han la den helt enkelt i skon, täckte över med en handduk och lämnade den bland våra grejor. Om fel person hade sett det, ja... lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 5 Januari , 2006 Rapport Share Postad 5 Januari , 2006 Det är Patric M's konto, men Tony använder det just nu. Aha, tänkte väl. Började bli orolig när det snackas om tilt. Tiger kan väl knappt tilta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jessica Postad 5 Januari , 2006 Rapport Share Postad 5 Januari , 2006 Jag är med TOP10 nu, enbart på FL spel hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dealer Postad 6 Januari , 2006 Rapport Share Postad 6 Januari , 2006 Det är Patric M's konto, men Tony använder det just nu. Aha, tänkte väl. Började bli orolig när det snackas om tilt. Tiger kan väl knappt tilta? LOL! har du aldrig sett tigern lira givar...?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GiLLo Postad 6 Januari , 2006 Rapport Share Postad 6 Januari , 2006 Hängde tydligen på bahamas för tillfället Lever loppan misstänker jag. Han är inte lite galen heller. Han fick inte åka vattenrutschbanorna med sin 200k-rolex, så han la den helt enkelt i skon, täckte över med en handduk och lämnade den bland våra grejor. Om fel person hade sett det, ja... lol. Hahaha, iskall kille. Gillar han redan ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Reaper Postad 6 Januari , 2006 Rapport Share Postad 6 Januari , 2006 han verkar röjja lite på 25/50 nu.. dock inget flyt med sig (2 inköp ner det lilla jag sett) tiger_19 shows a flush, king high tiltmonron shows four of a kind, sevens tiltmonron wins (€12,995.75) with four of a kind, sevens Will wait 7 seconds for rebuys... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Reaper Postad 6 Januari , 2006 Rapport Share Postad 6 Januari , 2006 han vände visst tbx och slutade nog lite pluss, efter att tiltmonron avslutar med "u sick, too good for me" typ efter att han gjorde ett sjukt stort värde bet med ett 2par som tilt antaligen inte köpte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppan Postad 6 Januari , 2006 Rapport Share Postad 6 Januari , 2006 Om vi säger såhär, jag blev inte imponerad av hans uppförande i chatten när han förlorat mot svantekung. Att han bad om ursäkt senare kanske gjorde det lite mildare men att sitta o skitsnacka bara för att man förlorat ett par inköp är ju bara töntigt, och inget pokerspelare på den nivån borde syssla med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts