Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

ja, hur mycke ska man alltså plussa om man spelar FL? Har hört att det är 2 bigbets i timmen, så lirar man 5/10 så bör man alltså plussa 20 i timmen. Men är det online man lirar bör det kanske bli 4 bigbets med tanke på att man hinner fler händer på nätet. Är detta rätt eller ska det vara något helt annat?

Postad

Ska och ska, de allra flesta plussar inte alls. Så alla plus är bra. 2BB/100 händer är bra, 3BB/100 händer är att krossa det och troligen inte möjligt att upprätthålla på 5/10.

Postad

Hej !

Jag lirar inte på så hög nivå och vinner turneringar och cash games lite då o då. Har även vunnit på Cosmopol de gånger jag varit där och spelat på deras 40/80 bord.

Men det känns som att när man lirar på nätet är det för lätt att tänka "äh nu skiter jag i det här" och så går man all in lite för ofta i turneringar och synar för mycket för övrigt.

Jag funderar på hur många är det osm egentligen går plus på nätet?

Jag har totalt satt in ca 500 $ och tagit ut ca 400$ så jag ligger lite back, jag har spelat upp det jag satt in och lirat med dem så jag har omsatt större belopp än så, men hur har det gått för övriga här?