Syer Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Tänkte utnyttja 10$ bonusen påRoyal Vegas, går in på ett 0.10-0.20 NL bord Spelet är Shorthanded Så efter ngra händer blir det såhär, jag som heter ToSexy - ToSexy sitting in seat 1 with $10.00 - Anna99 sitting in seat 2 with $9.80 [Dealer] - jlbonvin sitting in seat 3 with $7.25 - slickdeuce1 sitting in seat 4 with $1.45 - DmoneyJK sitting in seat 5 with $8.15 - wofflan10 sitting in seat 6 with $4.15 jlbonvin posted the small blind - $0.05 slickdeuce1 posted the big blind - $0.10 ** Dealing card to ToSexy: , DmoneyJK folded wofflan10 called - $0.10 ToSexy raised - $0.60 Anna99 called - $0.60 jlbonvin folded slickdeuce1 folded wofflan10 folded ** Dealing the flop: , , ToSexy checked Anna99 checked ** Dealing the turn: ToSexy bet - $0.70 Anna99 called - $0.70 ** Dealing the river: ToSexy bet - $2.00 Anna99 raised - $6.00 ToSexy called - $6.00 Anna99 shows: , ToSexy mucks: , Anna99 wins $14.55 from the main pot kom gärna med synpunkter Citera
madbroiler Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 jag hade lagt handen preflop Citera
Stoneburg Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Såhär hade jag spelat de olika gatorna: Preflop Fold. Q7s är bara skräp även shorthanded. Flop Bet, Meningslöst att slowplaya om jag raisat. Turn Bet eftersom förgdraget ligger. River Fold, Det ligger färg och bordet är parat, du visar styrka, ändå raisar han. Han bör ha minst trips (med bättre kicker garanterat). Citera
Syer Postad 4 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2006 okey tackar, ja som sopa mig Citera
Nidson Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Gissning: Det är du som har KK och du vill att vi ska klaga på din motståndares spel. Citera
Syer Postad 4 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2006 nej ja hade Q 7, ja klagar inte på han/hennes spel, Ja tänkte visa svaghet igenom att checka trissen, och få den andra att tro att ja försöker sno på turn. Det är klart nu i efterhand hade det bästa varit att slänga min hand från början, och inte slowa när det finns färgdrag. Men ja skriver ju här för att lära mig Citera
lill-z Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Det är en ren omöjlighet att ens försöka slowplaya på låglimit, fortsätt raisa på alla gator eftersom du raisa preflop, spelar du som du demonstrerade i din HH så kanske du ska fundera på att lägga pokern åt sidan och bara inse att du bara är en av de andra fiskarna i det oändliga havet... sedan varför du raisa Q7 preflop är en gåta för mig, spelare på låglimit synar i stort sett allt, även skit som Q7 kasta handen utan att blinka istället för att försöka sno de enorma blindsen som uppgår till den fasansfulla summan $0.15 Citera
Recommended Posts