spyse Postad 4 Januari , 2006 Rapport Share Postad 4 Januari , 2006 Vet inte om den här tråden ska ligga här men jag chansar. Vilken sida/nätverk är bäst för FL var finns det mest fisk? Kör just nu FL på ladbrokes, men har hört på flera håll att det ska vara party som gäller för low-limit FL. Och hur är motståndet? Loose/weak, Loose/passive. Ja ni förstår. * RP och flytt till Onlinepoker - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omduvoresomjag Postad 4 Januari , 2006 Rapport Share Postad 4 Januari , 2006 Du har hört rätt. Flest spelare, och flest kassa spelare, finner du på PartyPoker. Framförallt SH är värt att lägga ned tid på att lära sig. Finns självklart alla spelartyper, men snittspelaren är tight/passive eller loose/passive Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Notbadatall Postad 4 Januari , 2006 Rapport Share Postad 4 Januari , 2006 Det är party eller cryptonätverket(William Hill, SunPoker osv) tror jag i varje fall. De är inte allt för vassa på Eurobet heller förvisso, vet inte hur det är med bord där på lägre nivåer men på 5/10-10/20 kan det vara lite dåligt emellanåt. Har inte spelat 1/2 osv på ett tag men många bord brukar ju vara ett bra tecken för att hitta något bra game i varje fall. Nu talar jag om shorthanded, fulltable vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spyse Postad 4 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2006 Kollade lite på party och såg att det först vid $0.5/1 som det finns 6-max och det är ju lite tråkigt då jag inte har BR nog att spela på den nivån. Vilka sidor finns det FL 0$.25/0.50 6-max? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macallan Postad 4 Januari , 2006 Rapport Share Postad 4 Januari , 2006 Kollade lite på party och såg att det först vid $0.5/1 som det finns 6-max och det är ju lite tråkigt då jag inte har BR nog att spela på den nivån. Vilka sidor finns det FL 0$.25/0.50 6-max? Testa Prima. Nu spelar jag iofs $1-2 men en snabbtitt alldeles nyss visade 5-6 6-max bord igång på .25-.50. Antagligen är det bara varians men på 1-2 är Prima det nätverk jag vinner mest på. Även Ongame (har dock inga SH-bord lägre än .5-1, noterbart är också att Ongame kör med 5-max på SH) är bra medan jag lyckas mycket sämre på Party... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts