juttis Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 http://www.sheriffbilen.com/ Haha! Faan, vad bra! Synd att jag inte har en bil Citera
eurythmech Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Hur sveriges största puckon samtliga kan ha körkort upphör aldrig att förvåna mig. Citera
psatiw Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Hur sveriges största puckon samtliga kan ha körkort upphör aldrig att förvåna mig. Vidareutveckla? Citera
Lundell Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Här är en lösning på problemet. http://www.nicepriceeurope.com/Shop/Index.php?Language=LangSwe Citera
baller Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Såg ett reportage på svt där de provade en "kepsskärm" till skylten också, den var helt ok enligt polisen (eftersom man kunde se skylten rakt framifrån osv) men givetvis blev skylten inte synlig för trängselkameran... Citera
psatiw Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Såg ett reportage på svt där de provade en "kepsskärm"... Och här är länken till en sån för de som är intresserade. Finns att köpa här. Citera
Sansrom Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Tollfree 1.0 är en smart regskylthållare som du med ett enkelt knapptryck flippar dina regskyltar ca 90 grader framåt. På så sätt rengör du skyltarna från snö, slask och annat som kan göra dessa svåravlästa för biltullarnas kameror. Citera
psatiw Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Tyckte du det där var roligt? Läs då vad de skriver om Tullkepa:n: Produkten bör inte monteras så att biltullarnas kameror får problem med att avläsa registreringsskylten. Det är dock inte olagligt att montera den över registreringsskylten om så önskas, enligt en intervju med trafikpolisen i ABC-nyheterna på SVT den 29 december -05. Läs reportaget och se inslaget genom att klicka här. Vi vill understryka att tullkepan endast bör användas på instrumentpanelen. Alternativt kan den enkelt klämmas eller skruvas fast bakom t.ex. en tavla i hemmet. Den går även att förvara på balkonger och altaner, då den är mycket tålig för väder och vind. Den bör dock inte monteras på lågt uppsatta tavlor, då den i 45 graders vinkel kan dölja motivet på tavlan. Detta gäller både tavlor med EU-märke och utan. Citera
NoSense Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Underbart kul, älskar kreativa människor. För att åka båt kan väl inte vara ett seriöst alternativ vintertid? Men visst kommer garanterat stölderna av nummerplåtar och dessa "transpondrar" eller vad dom heter öka ordentligt nu. Citera
Dahlberg Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Här är en lösning på problemet. http://www.nicepriceeurope.com/Shop/Index.php?Language=LangSwe den där ska jag beställa på studs. Citera
juttis Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Jag gillar verkligen den här tråden! Citera
psatiw Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 den där ska jag beställa på studs. Här är nån till variant på samma tema. Citera
psatiw Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Personligen är jag mest inne på Clearplate eller "Tullkepa" enligt länken ovan. Citera
Recommended Posts