Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Cyntax: Rent spontant tycker jag det låter som att det kan röra sig om en raked hands freeroll. Jag brukar gå all-in ganska ofta där...

Och eftersom det blev diskussion om min all-in antar jag att jag blev synad av typ K-J och sedan förde en lång diskussion om skillnaden i att betta all-in och att syna all-in.

Postad
Cyntax: Rent spontant tycker jag det låter som att det kan röra sig om en raked hands freeroll. Jag brukar gå all-in ganska ofta där...

Och eftersom det blev diskussion om min all-in antar jag att jag blev synad av typ K-J och sedan förde en lång diskussion om skillnaden i att betta all-in och att syna all-in.

Nej absolut inte. Jag spelar bara Sng's. Men det var säkert en liten Sng, typ 11€. Jag har sett dig spela flera, minst 2-3 st iaf.

Jag brukar iofs göra som du, "slöspela" något billigt ibland. Det kan finnas ett värde av att spela på en mycket låg nivå ibland för att "någon idiot" som jag ska tagga en som tomte och sen när man möts på lite större bord blir man själv lurad av en gammal tag.

Jag tror du fick 2-3 som synade. Någon synade med JJ-99 och någon med typ A8.

Postad
Mycket märkligt... har aldrig spelat på någon site med euro-valuta... är du helt säker på att det verkligen är mig du mött?
Ah! Nej självklart är det inte det. Då har vi löst mysteriet. Någon med samma/snarlikt nick då. Iaf. han spelade tomtigt, case closed...
Postad
jag brukar också tilta ur totalt i chatten svära,spamma o skriva att jag hoppas dom dör osv^^

trevligt trevligt

sen får man KK o höjer 15bb pre-flop o hela bordet synar :)

När man blir uttdragen och åker ur en sit&go brukar jag lyckönska personen med en "Hope you get hit by a truck today" eller liknande. Kanske inte speciellt mogen, men ibland blir man bara så less så man kan inte hålla sig ifrån att skriva något.

Postad

Något jag stör mig oerhört på är när någon blir grovt bad-beatad i en monsterpot och någon spelare som inte är inblandad i potten ärar chatten med ett LOL.

Alltså är det så roligt när en annan spelare förlorar mycket pengar? Om inte den förlorande parten är en dryg jävel som själv skulle lolla nån annan så tycker jag att det är jävligt illa.

Om det är för att irritera folk så verkar det ju funka bra eftersom jag blir upprörd. Det kanske bara är jag som tycker att man bör upprätthålla någon slags respekt? Nog kan man vinna utan att bete sig som en idiot?

Postad

Taget från chatten i en sen session igår kväll:

Restform> ditt lilla horbarn

jdenilson> Länge sedan man hörde "horbarn". När var det som populärast?

jdenilson> Tidigt högstadie -95

jdenilson> ?

Petterbr> Haha vem sa d?

jdenilson> Restform... gamla svunna tider väcktes till liv

Petterbr> haha inte lätt när man inte har nåt bättre att säga

jdenilson> Det är väl kanske inte det giftigaste man kan häva ur sig mot en vuxen man

jdenilson> Men nostalgifaktorn gör ju dock sitt till

Restform> v snackar *sen om?:S

:roll:

Postad
Något jag stör mig oerhört på är när någon blir grovt bad-beatad i en monsterpot och någon spelare som inte är inblandad i potten ärar chatten med ett LOL.

Äh, det där är väl inget att reta sig på. Ett "lol" kan ju tolkas som:

"haha, vad idiotiskt spelat [av din motståndare]"

eller

"haha, det är typiskt den här sajten att dåligt spel belönas"

eller något liknande. Om du tolkar det som ett hånfullt skratt för att du förlorade, så tycker jag att du verkar lite överkänslig. ;)

Postad

Äh, det där är väl inget att reta sig på. Ett "lol" kan ju tolkas som:

"haha, vad idiotiskt spelat [av din motståndare]"

eller

"haha, det är typiskt den här sajten att dåligt spel belönas"

eller något liknande. Om du tolkar det som ett hånfullt skratt för att du förlorade, så tycker jag att du verkar lite överkänslig. ;)

Jag är väl inte en del av lol-kulturen helt enkelt, vilket jag iof är tacksam över ;)

Postad
Ni som inte kan hålla er från att skälla ut spelare ni möter, har ni lätt för att tilta oxå? Känns som det går hand i hand

E nog tvärtom för mig men jag fiskar ju extra mot den spelaren som har haft uber bås. vill ju hämnas. kanske skulle dra igång med den stilen igen har ju legat lite på lat sidan med mina vredesutbrott måste jag säga. e ju mer eller mindre känd för de på min limit.