Lottie Postad 2 Januari , 2006 Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 Medans debatten om Eckeskog och Sehlstedt rasar i den andra tråden kan vi ju spekulera eller önska spelare i nästa omgång. Några jag tycker skulle vara kul att se: Pokerproffs: Martin Deknijff Erik Sagström (värd en ny chans) Lars Kjestrup Kändisar: Thomas Ravelli (Fotbollens Negreanu) Ingemar Backman (Proffs eller kändis?) Joakim Geigert Ingrid Swede (Glimne skulle bli helt till dig i trasorna) Carola & Runar (i samma heat) Pernilla Wahlgren & Emilio Ingrosso (samma heat) Lena Philipsson & Kajsa Bergqvist (samma heat) Kvalspelare: Hjort Vilka vill ni se? * RP, lite kortare - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
suudde Postad 2 Januari , 2006 Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 Vill inte se nån ny säsong av pokermiljonen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 2 Januari , 2006 Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 Vänner, Sverker Olofsson. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freqz Postad 2 Januari , 2006 Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 Karl Möller FTW!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Komodo Postad 2 Januari , 2006 Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 Proffs: Martin Deknijff Erik Sagström Celebriteter: Karl Möller Sverker Olofsson Joakim Geigert Markoolio Kändisar vi inte vill se: Pekka Lindmark Anton Körberg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kwejk Postad 2 Januari , 2006 Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 leif loket olsson! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NeutroN Postad 2 Januari , 2006 Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 Karl Möller är ett måste! ALL IN Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prislapp Postad 2 Januari , 2006 Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 haha sverker var lätt bästa förslaget hitills Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 2 Januari , 2006 Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 Medans debatten om Eckeskog och Sehlstedt rasar i den andra tråden kan vi ju spekulera eller önska spelare i nästa omgång.Några jag tycker skulle vara kul att se: Pokerproffs: Martin Deknijff Erik Sagström (värd en ny chans) Lars Kjestrup Kändisar: Thomas Ravelli (Fotbollens Negreanu) Ingemar Backman (Proffs eller kändis?) Joakim Geigert Ingrid Swede (Glimne skulle bli helt till dig i trasorna) Carola & Runar (i samma heat) Pernilla Wahlgren & Emilio Ingrosso (samma heat) Lena Philipsson & Kajsa Bergqvist (samma heat) Kvalspelare: Hjort Vilka vill ni se? Jeseper S. (igen), Anders Frisk och Filip/Fredrik. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 2 Januari , 2006 Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 Bosse Ringholm borde åka å lira lite poker, dessutom borde man låta honom vinna hela j**la miljonen så får vi se hur det blir med skattandet sen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stridsman Postad 2 Januari , 2006 Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 Westerlund, Rosing och Fadde vid samma bord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sandberg Postad 2 Januari , 2006 Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 Sverker och Möller HU vore ju en intressant syn... Möller: All in! Sverker: Är det så? Va? va? Tycker du att det är sjysst att spela på det här viset? Tycker du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roy Ahl Postad 2 Januari , 2006 Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 Kändisar är äckliga. Har ni sånna med så glor jag på gamla band med Partypoker millions istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berrabb Postad 2 Januari , 2006 Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 Kändisar: Kristian Luuk Zlatan Björn skifs Robert Gustavsson Laila Freivalds Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cafka Postad 2 Januari , 2006 Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 Jag tycker det i alla fall ska finnas nåt homegame-krav (de ska iaf ha lirat lite privat) på kändisdeltagarna i fortsättningen. Det är bara kul om de är lagom dåliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 2 Januari , 2006 Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 Tore från FCZ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
a_apelqvist Postad 2 Januari , 2006 Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 Mig själv. Vinnandes hela turneringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hallqvist Postad 2 Januari , 2006 Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 Tore från FCZ. word Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
a_apelqvist Postad 2 Januari , 2006 Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 Kan tänka mig att spela heads up i finalen mot Tore, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AAisking Postad 2 Januari , 2006 Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 Jag tycker man borde ta med några politiker, de är ju ganska bra på att bluffa o mörka sina avsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 2 Januari , 2006 Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 Jag vill se mig själv. Av följande anledningar: 1) Jag vill höra/se mitt eget skitsnack vid pokerborden på TV - bara för att se hur andra skulle uppfatta det. 2) Jag vill höra Glimnes och Gry's kommentarer om mitt.. err.. lite okonventionella spel. 3) Jag vill ha en miljon kronor - skulle lösa mina pengaproblem. 4) Det låter kul att vara med på en sån grej! Ska fan försöka kvala in till nästa säsong. Vafan, i värsta fall får man ju en gratis fyllekryss till Tallin! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
badtorsker Postad 2 Januari , 2006 Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 Reinfeldt och Persson i samma heat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rackarn Postad 2 Januari , 2006 Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 Peter Magnusson och Kungen och manne cederborgi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoenker Postad 2 Januari , 2006 Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 leif gw persson å lars åly Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
saltasten Postad 2 Januari , 2006 Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 OT:Lars Ohly heter han Robert Gustavsson lätt, o så jakob haddad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts