Lottie Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Medans debatten om Eckeskog och Sehlstedt rasar i den andra tråden kan vi ju spekulera eller önska spelare i nästa omgång. Några jag tycker skulle vara kul att se: Pokerproffs: Martin Deknijff Erik Sagström (värd en ny chans) Lars Kjestrup Kändisar: Thomas Ravelli (Fotbollens Negreanu) Ingemar Backman (Proffs eller kändis?) Joakim Geigert Ingrid Swede (Glimne skulle bli helt till dig i trasorna) Carola & Runar (i samma heat) Pernilla Wahlgren & Emilio Ingrosso (samma heat) Lena Philipsson & Kajsa Bergqvist (samma heat) Kvalspelare: Hjort Vilka vill ni se? * RP, lite kortare - QoS * Citera
suudde Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Vill inte se nån ny säsong av pokermiljonen! Citera
TANDEMCYKELN Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Vänner, Sverker Olofsson. Citera
Komodo Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Proffs: Martin Deknijff Erik Sagström Celebriteter: Karl Möller Sverker Olofsson Joakim Geigert Markoolio Kändisar vi inte vill se: Pekka Lindmark Anton Körberg Citera
NeutroN Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Karl Möller är ett måste! ALL IN Citera
Prislapp Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 haha sverker var lätt bästa förslaget hitills Citera
garpen Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Medans debatten om Eckeskog och Sehlstedt rasar i den andra tråden kan vi ju spekulera eller önska spelare i nästa omgång.Några jag tycker skulle vara kul att se: Pokerproffs: Martin Deknijff Erik Sagström (värd en ny chans) Lars Kjestrup Kändisar: Thomas Ravelli (Fotbollens Negreanu) Ingemar Backman (Proffs eller kändis?) Joakim Geigert Ingrid Swede (Glimne skulle bli helt till dig i trasorna) Carola & Runar (i samma heat) Pernilla Wahlgren & Emilio Ingrosso (samma heat) Lena Philipsson & Kajsa Bergqvist (samma heat) Kvalspelare: Hjort Vilka vill ni se? Jeseper S. (igen), Anders Frisk och Filip/Fredrik. Citera
cOP Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Bosse Ringholm borde åka å lira lite poker, dessutom borde man låta honom vinna hela j**la miljonen så får vi se hur det blir med skattandet sen Citera
Stridsman Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Westerlund, Rosing och Fadde vid samma bord? Citera
Sandberg Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Sverker och Möller HU vore ju en intressant syn... Möller: All in! Sverker: Är det så? Va? va? Tycker du att det är sjysst att spela på det här viset? Tycker du det? Citera
Roy Ahl Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Kändisar är äckliga. Har ni sånna med så glor jag på gamla band med Partypoker millions istället. Citera
berrabb Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Kändisar: Kristian Luuk Zlatan Björn skifs Robert Gustavsson Laila Freivalds Citera
cafka Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Jag tycker det i alla fall ska finnas nåt homegame-krav (de ska iaf ha lirat lite privat) på kändisdeltagarna i fortsättningen. Det är bara kul om de är lagom dåliga. Citera
a_apelqvist Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Mig själv. Vinnandes hela turneringen. Citera
a_apelqvist Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Kan tänka mig att spela heads up i finalen mot Tore, ja. Citera
AAisking Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Jag tycker man borde ta med några politiker, de är ju ganska bra på att bluffa o mörka sina avsikter. Citera
parre Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Jag vill se mig själv. Av följande anledningar: 1) Jag vill höra/se mitt eget skitsnack vid pokerborden på TV - bara för att se hur andra skulle uppfatta det. 2) Jag vill höra Glimnes och Gry's kommentarer om mitt.. err.. lite okonventionella spel. 3) Jag vill ha en miljon kronor - skulle lösa mina pengaproblem. 4) Det låter kul att vara med på en sån grej! Ska fan försöka kvala in till nästa säsong. Vafan, i värsta fall får man ju en gratis fyllekryss till Tallin! Citera
badtorsker Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Reinfeldt och Persson i samma heat Citera
Rackarn Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Peter Magnusson och Kungen och manne cederborgi Citera
saltasten Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 OT:Lars Ohly heter han Robert Gustavsson lätt, o så jakob haddad Citera
Recommended Posts