Kimpen Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Ja har totalt samlat ihop ca 800 VIP, så då borde man få 5 E enligt 24h hemsida. Jag har betalat turneringar med VIP poäng så nu står det att ja har 84 VIP earned under transaktioner....och Poker VIP Point Balance 24 vid cashiern. Bonusen ska betalas ut fast man köper "slut" alla VIP poäng, men har inte fått nån bonus än. Skulle sättas in den 1 varje månad. Någon som fått bonusen? Citera
gdaily Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Låt oss anta att det är nyårsdagen i dag, och vänta med att "gnälla" tills första arbetsdagen Citera
Takigawa Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 gdaily säger: Låt oss anta att det är nyårsdagen i dag, och vänta med att "gnälla" tills första arbetsdagen Hm, borde inte cashbacken ske med automatik? Kan inte tänka mig att man ska sitta och kolla genom varje B2B spelare och vilken cashback den har rätt till!? Citera
Kimpen Postad 1 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 1 Januari , 2006 "gnäller" inte, ställde bara en fråga.. Citera
24hPoker Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Det görs med automatik. Bonusen gick ut i morse. God fortsättning! Mvh 24hPoker Citera
Legolas Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 Någon som vet vilken tid bonusen brukar komma ? Trodde det skedde vid midnatt Citera
vetgirig Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 Legolas säger: Någon som fått den ännu ? Nej det har inte inkommit någon bonus ännu. Citera
Timmi Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 vetgirig säger: Legolas säger: Någon som fått den ännu ? Nej det har inte inkommit någon bonus ännu. Har inte heller fått ngn Citera
Legolas Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 fick svar av supporten nu efter en 10 timmar att den kommer om några dagar. Lite trist att det ska stå att den kommer den första utan at behöva göra nånting men d verkar inte som det såg jag inte fått någon i jabuari heller trots man uppfyllt alla krav Citera
Recommended Posts