billey Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 Räcker inte 27 inköp så är inte $50/sng min grej. (Stop loss) så enkelt är det. hur kan du säga så? du måste väll förstå att man kan ha swings på 27 inköp hur bra man än är.
billey Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 Alla som gissar på att det gulas, tar ni med hans tidigare spel i beräkningarna och gissar. Eller väljer ni gulalternativen bara för att ? Nån som vill göra en lite sidebett ? börjar du bli orolig?
PsychicIor Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 börjar du bli orolig? Absolut inte.... Hade säkert gulat dom själv istället isf .
ebisumaru Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 Alla som gissar på att det gulas, tar ni med hans tidigare spel i beräkningarna och gissar. Eller väljer ni gulalternativen bara för att ? Nån som vill göra en lite sidebett ? Visst, ställ upp ett.
william Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 Har fan haft en 34 buy ins downswing nyss haha
billey Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 Absolut inte.... Hade säkert gulat dom själv istället isf . de e väll roligare att gula själv än att nån annan slänger bort pengarna?
PsychicIor Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 Visst, ställ upp ett. Hehe....visste nån skulle vara snabb o kroka på det ... Va väl inte så allvarligt menat. Men för att jag sa så kan väl du och jag göra ett litet symboliskt vad sinsemellan med en mindre slant
PsychicIor Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 de e väll roligare att gula själv än att nån annan slänger bort pengarna? Här skall det inte slängas bort några pengar....kanske spelas bort. Jag roar mej själv med att gula en mindre rulle på 10-20 inköp jag.... Är ju för bövelen ännu lärling
Gäst Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 Jag har inte sagt att Cyntax kommer gula. Däremot om han skulle tappa sina 27 inköp så säger det inte ett piss om huruvida han är vinnande eller inte på $55-nivån. Att säga "gular jag 27 inköp så är $55-nivån inget för mig" är bara felaktigt. Isf handlar det om att man inte har psyke för att spela $55s.
hf89fc Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 Har lirat en del $20 SnG HU på pokerstars och är vinnande och undrar hur stor skillnaden mellan 20 och 55 dollars skiljer sig åt?
SouthEast Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 F3 jag med. (hade sagt F4 om du hade haft mindre press på dig).
Gäst Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 Har lirat en del $20 SnG HU på pokerstars och är vinnande och undrar hur stor skillnaden mellan 20 och 55 dollars skiljer sig åt? Ska inte Cyntax spela fullring SnGs? Jag har kört en hel del HU senaste tiden (dock inte på stars) men nivåerna skiljer sig helt klart. Kör ett gäng och se själv.
Ängeln17 Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 Ska inte Cyntax spela fullring SnGs? . Så har iaf jag fattat det.
PsychicIor Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 F3 jag med. (hade sagt F4 om du hade haft mindre press på dig). Han har ingen press på sig, iaf inte från mej.... Skall väl vara från alla negativa människor här då. Förstår inte varför det skall vara så negativa toner...Är väl bara o ge en dunk o ryggen o säga lycka till.
Cyntax Postad 19 April , 2007 Författare Rapport Postad 19 April , 2007 Ska inte Cyntax spela fullring SnGs?Klart jag ska.lol 27 inköp back på $50+ är en normal downswing.Jo jag vet. Uttryckte mig kanske lite klantigt.Alla som gissar på att det gulas, tar ni med hans tidigare spel i beräkningarna och gissar. Eller väljer ni gulalternativen bara för att ?Dom dissar inte för att vara taskig. Dom är bara avundsjuka att dom inte blir stejkade och dom vet att det triggar mig till stordåd. hur kan du säga så? du måste väll förstå att man kan ha swings på 27 inköp hur bra man än är.Jo, det stämmer. Men jag har inte varit i närheten av det på 1,5 år. -------- Tror ni man spelar bättre eller sämre med andras pengar? Psykologi? Jag och Menghini spelade lite $10/sng på Party inatt. För min del blev det fyra stycken och en 1'a och en 2'a plats. Så +$36 alltså. Hur gick det för dig Menghini? Du ryckte upp dig på slutet va? Nu är jag iaf. ledig fyra dagar. Hoppas stejkpengarna hinner komma in på kontot före helgen - annars blir det Expekt hela helgen. /C
PsychicIor Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 Klart jag ska.Jo jag vet. Uttryckte mig kanske lite klantigt.Dom dissar inte för att vara taskig. Dom är bara avundsjuka att dom inte blir stejkade och dom vet att det triggar mig till stordåd. Jo, det stämmer. Men jag har inte varit i närheten av det på 1,5 år. -------- Tror ni man spelar bättre eller sämre med andras pengar? Psykologi? Jag och Menghini spelade lite $10/sng på Party inatt. För min del blev det fyra stycken och en 1'a och en 2'a plats. Så +$36 alltså. Hur gick det för dig Menghini? Du ryckte upp dig på slutet va? Nu är jag iaf. ledig fyra dagar. Hoppas stejkpengarna hinner komma in på kontot före helgen - annars blir det Expekt hela helgen. /C Blev 5 för mej.... Spelade ju ett par innan du kom online. Började riktigt dåligt.... 5a+6a i de 2 första....bubblan i 3de, 3a i fjärde och så avslutade jag med en 2a plats efter att få möta 55 med AKs i ai läge. Har haft grym otur senaste veckorna...Cyntax summerade det ganska bra igår via msn... "har du mest otur i hela världen eller ?" efter att än en gång blivit utdragen vid ledning. Men det löser sig....nån gång får jag väl turen tillbaka för nåt ögonblick . Jag hoppas oxå stejken kommer in.... Ligger o svävar i bankcybervärlden, tycker inte om det....Vill få igång det nu
Cyntax Postad 19 April , 2007 Författare Rapport Postad 19 April , 2007 Blev 5 för mej.... Spelade ju ett par innan du kom online.Började riktigt dåligt.... 5a+6a i de 2 första....bubblan i 3de, 3a i fjärde och så avslutade jag med en 2a plats efter att få möta 55 med AKs i ai läge. Har haft grym otur senaste veckorna...Cyntax summerade det ganska bra igår via msn... "har du mest otur i hela världen eller ?" efter att än en gång blivit utdragen vid ledning. Men det löser sig....nån gång får jag väl turen tillbaka för nåt ögonblick . Jag hoppas oxå stejken kommer in.... Ligger o svävar i bankcybervärlden, tycker inte om det....Vill få igång det nu Du backade $5 alltså. Dom tre sista coachade ju jag Då plussade du.Ja, verkligen onödigt att degen ligger och möglar. Den ska arbeta!
PsychicIor Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 Du backade $5 alltså. Dom tre sista coachade ju jag Då plussade du.Ja, verkligen onödigt att degen ligger och möglar. Den ska arbeta! Jepp.... Du hjälpte mig en hel del där. Behöver den där extra pushen att hitta tillbaka efter min streak av förluster och även förbättra mitt spel. Har blivit alldeles för vek. Men med din hjälp så skall jag försöka hitta tillbaka i dessa låga nivåer och hoppas kunna hoppa upp ett par när du är klar med mej ... Återigen...TACK. PS1! Blir säkrare o säkrare med min investering ju mer jag ser cyntax spela PS2! Har bytt nick på Party....meddelar dej det ikväll.
CarlLee Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 Muppat en del med ROI-simulator. ~6% ROI och det är ~20% att din lägsta nivå är 15 inköp. ~3.2% ROI ~27% chans osv.. Övre exempel baserat på 100sng intervall. (100 000 simuleringar) 500sng intervall. (100 000 simuleringar) lägstanivå back mer än 15inköp: ~3.2% ROI ~53% chans ~6.4 ROI ~40% chans 1000sng intervall. (100 000 simuleringar) lägstanivå back mer än 15inköp: ~6.4 ROI ~45% chans Hehe orkar inte räkna mer men hoppas siffrorna kan vara till hjälp. Om jag hade varit i eran situation hade satsat på 20-30buy-ins. Skillnaden vad ni kommer tjäna är så marginell jämfört mer risken att gula!
CarlLee Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 Oj sorry 27 inköp, läste slarvigt!!.. Hehe jaja siffrorna kanske är värde något ändå? Isf sjunker ju riskerna enormt! Tror på dig cyntax, spela VARJE hand bra nu!
Cyntax Postad 19 April , 2007 Författare Rapport Postad 19 April , 2007 d) Cyntax är gul efter 201-500 sng's.2) Efter 200 sng's är stejkrullen på minus. D2 Nån som vill göra en lite sidebett ? Visst, ställ upp ett.Risken finns att jag inte orkar spela 500 sng's över en överskådlig tid. (hektiskt liv just nu) Att jag skulle vara minus efter 200 är hoppas man ju inte på, dock finns alltid risken. Jag tar inte ett bet mot det heller.Jag vill slå vad mot någon som tror att jag är gul efter 27-50 sng's! $500!
SoderKrippa Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 Lycka till mannen! Hur ska klonkligevinnaren inte kunna förvalta stejken till miljoooooooner?! gl wp /SK
Cyntax Postad 19 April , 2007 Författare Rapport Postad 19 April , 2007 Lycka till mannen! Hur ska klonkligevinnaren inte kunna förvalta $t€jk€n till m1lj0000000n€r?! gl wp /SK FYP - TY - WP!Isf sjunker ju riskerna enormt! Tror på dig cyntax, spela VARJE hand bra nu! Självklart eftersträvar man det ... men jag har funderat på en sak: -Om jag spelar en hand apdåligt (till en mycket begränsad kostnad i början) och visar den. Kan det ge mig andra fördelar senare? Jag menar att dom andra vid bordet ser detta och tycker/tror att jag är en tomte/idiot och därefter spelar ännu sämre mot just mig.
Recommended Posts