p0k3rk1ng Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Tack för badlakanet! Fick mig ett mycket gott skratt då jag såg att det stod Monte Carlo som postadress!!! Jag hade skrivit det själv alltså, när jag signade men inte ändrat Det kom ju fram ändå, postnumret var ju iaf rätt Citera
slice74 Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Hej! Jag signade upp idag med pfnu200 koden. Måste jag sätta in €200 euro via cc eller neteller, eller kan jag föra över de pengarna från martinspoker? Citera
Nusseman Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Hej!Jag signade upp idag med pfnu200 koden. Måste jag sätta in €200 euro via cc eller neteller, eller kan jag föra över de pengarna från martinspoker? Du måste sätta in pengarna "utifrån" så att säga. Citera
slice74 Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 slice74 skrev: Hej! Jag signade upp idag med pfnu200 koden. Måste jag sätta in €200 euro via cc eller neteller, eller kan jag föra över de pengarna från martinspoker? Du måste sätta in pengarna "utifrån" så att säga. ok, tack Citera
gripen Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Misade givetvis att signa upp till Heypoker genom forumet undrar omdet går att rätta till? Citera
Njordir Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Ja det gör det, kontakta hp så fixar de det manuellt (gjorde samma misstag ). Citera
JoeFalk Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Undrar vad de exklusiva rabatterna för pokerforums medlemmar i shopen är för några?? Citera
Nusseman Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Undrar vad de exklusiva rabatterna för pokerforums medlemmar i shopen är för några?? http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=22841 Citera
RedrumV Postad 21 Februari , 2006 Rapport Postad 21 Februari , 2006 Hej! Funderar på att öppna ett konto hos Heypoker. Undrar om jag kan föra över pengar från mitt 24hpoker-konto direkt till Heypoker utan mellanlandningar på mitt bankkonto eller liknande, går det? Det funkar mellan 24hpoker och Bestpoker. Citera
HeyJohan Postad 21 Februari , 2006 Rapport Postad 21 Februari , 2006 Visst kan du göra det! Men funktionen syns inte förrän du har spelat ihop 200 VIP, men kontakta support@heypoker.com så kan de ordna det åt dig. Eller så har du kvar pengarna på 24h och sätter in andra hos oss så kan du spela på båda siterna samtidigt. Då blir vi allra gladast. Mvh Johan Citera
Matt83 Postad 21 Februari , 2006 Rapport Postad 21 Februari , 2006 Hej! Funderar på att öppna ett konto hos Heypoker. Undrar om jag kan föra över pengar från mitt 24hpoker-konto direkt till Heypoker utan mellanlandningar på mitt bankkonto eller liknande, går det? Det funkar mellan 24hpoker och Bestpoker. Jag tror inte du får någon bonus i sånna fall. Citera
shujin Postad 21 Februari , 2006 Rapport Postad 21 Februari , 2006 Är det inte skatt på pengar från HeyPoker (Costa Rica)? *EDIT* Oops, såg en tråd om ämnet. Inlägget får gärna tas bort av moderator Citera
Zakkan Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Det står att erbjudandet om badlakanet gällde till den 1:e mars. Finns det något liknande erbjudande efter 1:e mars månne? Citera
HeyJohan Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Så vi borde kanske förlänga det till 1:a april? Jag ska kolla med QoS om han tycker det är OK. Skicka ett mail till badlakan@heypoker.com så ska vi se till att du får ett ändå Mvh Johan Citera
DrillerKiller Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 undrar samma sak. skulle precis fixa ett konto på HEYPOKER, kom på att det säkert finns någon kul bonus grej man kan skriva in men gick den ut igår? "SNyft" MVh DrillerKiller Citera
HeyJohan Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 DrillerKiller: Skicka ett mail du också. Klart ni ska ha badlakan Mvh Johan Citera
uvajedmisk Postad 3 Mars , 2006 Rapport Postad 3 Mars , 2006 hm, kirrade ett konto idag, får dock inget aktiveringsmail Citera
HeyJohan Postad 3 Mars , 2006 Rapport Postad 3 Mars , 2006 PM:a mig ditt användarnamn så löser vi det manuellt Mvh Johan Citera
Pold Postad 4 Mars , 2006 Rapport Postad 4 Mars , 2006 gäller alla avtal fortfarande? de flesta verkar vara från 04.. undrar mest om de finns några badlakan kvar Citera
Bluwajt Postad 4 Mars , 2006 Rapport Postad 4 Mars , 2006 Det står att bonusen betalas ut efter 30 dagar. Är det 30 dagar efter skapandet av en account eller är det 30 dagar efter första insättningen? Citera
Ekenstar Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Det står att bonusen betalas ut efter 30 dagar. Är det 30 dagar efter skapandet av en account eller är det 30 dagar efter första insättningen? Efter insättning. Citera
hf89fc Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 DrillerKiller: Skicka ett mail du också. Klart ni ska ha badlakan Mvh Johan Jag har skickat Pm till dig och nu litar jag till 100% på dig Citera
Auslage Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 Hej satte in 200€ idag på Heypoker och vilken lyckodag det blev, fick min första royal straight flush med bägge korten och nu undrar jag om man får nån speciell bonus på Heypoker om detta inträffar. Har för mig att vissa sidor har sånt. Citera
wedo Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 Hej satte in 200€ idag på Heypoker och vilken lyckodag det blev, fick min första royal straight flush med bägge korten och nu undrar jag om man får nån speciell bonus på Heypoker om detta inträffar. Har för mig att vissa sidor har sånt. nej Citera
Recommended Posts