Gå till innehåll

Iremmats - Rookie of the Year 2006


iremmats

Recommended Posts

  • Svars 6,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Mitt nästa projekt är detta.

 

-Ta körkort

 

Men inte nog med det. Jag tänker inte övningsköra i nån sketen SAAB eller Volvo. Nej, jag ska grinda till i höst. Införskaffa en grym Ferrari. Åka runt på Avenyn med en riktigt härlig dekal bak på bilen "ÖVNINGSKÖR" :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt nästa projekt är detta.

 

-Ta körkort

 

Men inte nog med det. Jag tänker inte övningsköra i nån sketen SAAB eller Volvo. Nej, jag ska grinda till i höst. Införskaffa en grym Ferrari. Åka runt på Avenyn med en riktigt härlig dekal bak på bilen "ÖVNINGSKÖR" :D

 

Var nog det töntigaste på länge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt nästa projekt är detta.

 

-Ta körkort

 

Men inte nog med det. Jag tänker inte övningsköra i nån sketen SAAB eller Volvo. Nej, jag ska grinda till i höst. Införskaffa en grym Ferrari. Åka runt på Avenyn med en riktigt härlig dekal bak på bilen "ÖVNINGSKÖR" :D

 

Ovanstående har fel, riktigt coolt rättare sagt :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt nästa projekt är detta.

 

-Ta körkort

 

Men inte nog med det. Jag tänker inte övningsköra i nån sketen SAAB eller Volvo. Nej, jag ska grinda till i höst. Införskaffa en grym Ferrari. Åka runt på Avenyn med en riktigt härlig dekal bak på bilen "ÖVNINGSKÖR" :D

 

Är inte du skyldig mig en bil fortfarande?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt nästa projekt är detta.

 

-Ta körkort

 

Men inte nog med det. Jag tänker inte övningsköra i nån sketen SAAB eller Volvo. Nej, jag ska grinda till i höst. Införskaffa en grym Ferrari. Åka runt på Avenyn med en riktigt härlig dekal bak på bilen "ÖVNINGSKÖR" :D

 

Ovanstående har fel, riktigt coolt rättare sagt :D

 

Åh, herregud...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att köra Ferarri är väl det ultimata beviset på att man har mycket pengar men saknar stil?

 

Nja, många som kör Ferrari saknar säkert stil (inte för att jag känner så många). Men bilarna gör det definitivt inte. De är objektivt vackra konstföremål av dröm och perfektion.

 

Om man inte tycker att F430 Spider är cool bör man snarast söka hjälp för detta. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir ingen lägenhet. Lägger inte över 1.5M för denna. Tilt på dessa minihöjningar!

 

Du kan ju gotta dig åt att du kommer att hitta en annan lika fin/bra lägenhet även om det kanske tar en stund. Du kan även gotta dig att fi fick betala rejält mycket mer för lägenheten än det var tänkt från början.

 

Håll gärna koll på att lägenheten inte kommer ut till försäljning igen dock, då är det ju säkert något lurt på gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att köra Ferarri är väl det ultimata beviset på att man har mycket pengar men saknar stil?

 

Behöver väl inte riktigt vara så... Men jag håller med att en ny ferrari i mångas ögon slår lite fel, inte minst mina. Men en gammal, fin ferrari, eller annan fin gammal bil, det är stil.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Var nog det töntigaste på länge.

 

 

Vad är det med folk egentligen, så sjukt avundsjuka! :evil:

 

Ja den svenska avundsjukan är ju världsberömd! Själv så blir jag bara glad och motiverad när någon lyckas med något jag själv håller på med. "Kan han så kan jag" Typ ;) Vad vinner man på att va bitter och avundsjuk? Ett visst mått av avund är bara nyttigt så länge det inte handlar om missunsamhet. peace!! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...