iremmats Postad 25 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 April , 2006 Mats: Vänta 45 min? Jag trodde du gillade o vänta eftersom du gillar att äta på Little Italy Jo men där e det en annan grej liksom! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 25 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 April , 2006 Mitt nästa projekt är detta. -Ta körkort Men inte nog med det. Jag tänker inte övningsköra i nån sketen SAAB eller Volvo. Nej, jag ska grinda till i höst. Införskaffa en grym Ferrari. Åka runt på Avenyn med en riktigt härlig dekal bak på bilen "ÖVNINGSKÖR" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kgl Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Ja, att bara ta körkort är ju nästan FÖR enkelt, det måste ju göras med stil. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snerki Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Att köra Ferarri är väl det ultimata beviset på att man har mycket pengar men saknar stil? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ematic Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Mitt nästa projekt är detta. -Ta körkort Men inte nog med det. Jag tänker inte övningsköra i nån sketen SAAB eller Volvo. Nej, jag ska grinda till i höst. Införskaffa en grym Ferrari. Åka runt på Avenyn med en riktigt härlig dekal bak på bilen "ÖVNINGSKÖR" Var nog det töntigaste på länge. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FatherWalle Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Mitt nästa projekt är detta. -Ta körkort Men inte nog med det. Jag tänker inte övningsköra i nån sketen SAAB eller Volvo. Nej, jag ska grinda till i höst. Införskaffa en grym Ferrari. Åka runt på Avenyn med en riktigt härlig dekal bak på bilen "ÖVNINGSKÖR" Ovanstående har fel, riktigt coolt rättare sagt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Mitt nästa projekt är detta. -Ta körkort Men inte nog med det. Jag tänker inte övningsköra i nån sketen SAAB eller Volvo. Nej, jag ska grinda till i höst. Införskaffa en grym Ferrari. Åka runt på Avenyn med en riktigt härlig dekal bak på bilen "ÖVNINGSKÖR" Är inte du skyldig mig en bil fortfarande? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ematic Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Mitt nästa projekt är detta. -Ta körkort Men inte nog med det. Jag tänker inte övningsköra i nån sketen SAAB eller Volvo. Nej, jag ska grinda till i höst. Införskaffa en grym Ferrari. Åka runt på Avenyn med en riktigt härlig dekal bak på bilen "ÖVNINGSKÖR" Ovanstående har fel, riktigt coolt rättare sagt Åh, herregud... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ignatius Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Att köra Ferarri är väl det ultimata beviset på att man har mycket pengar men saknar stil? Nja, många som kör Ferrari saknar säkert stil (inte för att jag känner så många). Men bilarna gör det definitivt inte. De är objektivt vackra konstföremål av dröm och perfektion. Om man inte tycker att F430 Spider är cool bör man snarast söka hjälp för detta. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flodan Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Mitt nästa projekt är detta. -Ta körkort Införskaffa en grym Ferrari. Åka runt på Avenyn med en riktigt härlig dekal bak på bilen "ÖVNINGSKÖR" Hahahahaha...ja se Göteborgshumor... Eller? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ristenstrand Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 ja rädda dig nu mats o säg det var göteborgshumor Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krizz Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Ska du köpa sportbil så köp Ford GT40. Häftigare på fyra hjul finns nog inte. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 26 April , 2006 Rapport Share Postad 26 April , 2006 Var nog det töntigaste på länge. Vad är det med folk egentligen, så sjukt avundsjuka! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roy Ahl Postad 26 April , 2006 Rapport Share Postad 26 April , 2006 . Vi kan nog utgå från att det är ett Göteborgsskämt. Men ska han ha tokbil ska han åka några mil söderut till Ängelholm och köpa superbilarnas Numero Uno: Koenigsegg CCX. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gataullin Postad 26 April , 2006 Rapport Share Postad 26 April , 2006 Ferrari är en typiskt en sån bil som man trånar efter när man inte har råd, men skiter fullständigt i när man väl får råd. mvh Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 26 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2006 Tilt. Minireraisad igen när det gäller lägenheten. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verdi Postad 26 April , 2006 Rapport Share Postad 26 April , 2006 Att köra Ferarri är väl det ultimata beviset på att man har mycket pengar men saknar stil? BMW? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 26 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2006 Blir ingen lägenhet. Lägger inte över 1.5M för denna. Tilt på dessa minihöjningar! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Satorin Postad 26 April , 2006 Rapport Share Postad 26 April , 2006 Vilka I-landsproblem som börjat dryftats här.... Hade fått uppfattniingen att du Mats var pokerns svar på Jonas Birgersson... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ematic Postad 26 April , 2006 Rapport Share Postad 26 April , 2006 Mahatma Gandhi menar du? Eller, "Ferrari-Gandhi" som han även kallades inom interna kretsar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 26 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2006 Vilka I-landsproblem som börjat dryftats här.... Hade fått uppfattniingen att du Mats var pokerns svar på Jonas Birgersson... Det är lagom varmt ute för fleecetröjan nu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lobbin Postad 26 April , 2006 Rapport Share Postad 26 April , 2006 Blir ingen lägenhet. Lägger inte över 1.5M för denna. Tilt på dessa minihöjningar! Du kan ju gotta dig åt att du kommer att hitta en annan lika fin/bra lägenhet även om det kanske tar en stund. Du kan även gotta dig att fi fick betala rejält mycket mer för lägenheten än det var tänkt från början. Håll gärna koll på att lägenheten inte kommer ut till försäljning igen dock, då är det ju säkert något lurt på gång. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inkassera Postad 26 April , 2006 Rapport Share Postad 26 April , 2006 Att köra Ferarri är väl det ultimata beviset på att man har mycket pengar men saknar stil? Behöver väl inte riktigt vara så... Men jag håller med att en ny ferrari i mångas ögon slår lite fel, inte minst mina. Men en gammal, fin ferrari, eller annan fin gammal bil, det är stil. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Infinitiv86 Postad 26 April , 2006 Rapport Share Postad 26 April , 2006 Bentley Continental GT är för att citera En bil som alla män med självrespekt skaffar sig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jaws Postad 26 April , 2006 Rapport Share Postad 26 April , 2006 Var nog det töntigaste på länge. Vad är det med folk egentligen, så sjukt avundsjuka! Ja den svenska avundsjukan är ju världsberömd! Själv så blir jag bara glad och motiverad när någon lyckas med något jag själv håller på med. "Kan han så kan jag" Typ Vad vinner man på att va bitter och avundsjuk? Ett visst mått av avund är bara nyttigt så länge det inte handlar om missunsamhet. peace!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts