Gå till innehåll

Iremmats - Rookie of the Year 2006


iremmats

Recommended Posts

  • Svars 6,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Yä bra klonk igen mats, ingen fluke. Själv åkte man som 12:a, lite surt men det var riktigt kallt där. Hittade inga lägen o blev lite passiv i slutet, tur att man hade %...

 

Nästa turneringen blir det "Swedish style" hela vägen, hur ska vi inte kunna klonka då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan nån snabbt förklara hur man ska spela en Omaha PL-turnering med rebuys? Har inte riktigt koll på hur jag ska köra... kanske blir den ändå ikväll.

 

vet att phil hellmuth har kört någon fullständig maniactaktik i någon PLO rebuy där han femdubblade sin stack med monstret Q633 tidigt i turneringen efter några rebuys och sen började spela normalt när han fått upp en stack krävs dock lite kapital till det. har inte testat detta och har inte en aning om det är en bra taktik men den har iallafall testas av phil hellmuth :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan nån snabbt förklara hur man ska spela en Omaha PL-turnering med rebuys? Har inte riktigt koll på hur jag ska köra... kanske blir den ändå ikväll.

 

vet att phil hellmuth har kört någon fullständig maniactaktik i någon PLO rebuy där han femdubblade sin stack med monstret Q633 tidigt i turneringen efter några rebuys och sen började spela normalt när han fått upp en stack krävs dock lite kapital till det. har inte testat detta och har inte en aning om det är en bra taktik men den har iallafall testas av phil hellmuth :D

 

Heheh så spelas ju alla rebuy turneringar på cosmo :P, men jag tycker det e bättre att spela ganska tajt och ta deras rebuys istället för att göra massa rebuys själv. Men som sagt du har ju rulle att göra ett par rebuys.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej det är synd o säga, ta med dig vinterkläderna.. Ganska råkallt här nere.

 

Någon som har koll på klimatet i Monte Carlo? Hoppas man kan lämna mössa och halsduk hemma i alla fall, men det kan väl knappast vara väder för shorts och linne, eller?

 

Säg till om det är något mer du saknar som du vill jag tar med ner Mats, så jag hinner fixa det i veckan. Sticker ju till London på fredag.

 

Helikopter Nice-Monte Carlo va? Hur mycket gick det på? €75?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...