Verbal__Kint Postad 26 Januari , 2007 Rapport Share Postad 26 Januari , 2007 Vad har du för mål 2007? Lycka té! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 26 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2007 Ska fundera ut mål för 2007. Haft spelledigt två dagar pga lite andra sociala events Hittade 4 timmars grinden idag. Som vanligt svänger det en del. Börjar upp 3k. Inte inlett en session positivt på sjukt länge. Sen vänder det. Back 7k. En timme senare sitter allting i några minuter och går från just back 7k till plus 5k. En halvtimmas slit senare är man plus 12k. Lol. Fortfarande bara 2st 10&20 och 4st 5/10... lite sick Liten paus nu.. sen grinda ett par timmar till. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nick Postad 26 Januari , 2007 Rapport Share Postad 26 Januari , 2007 Vilken site spelar du nu? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 26 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2007 Vilken site spelar du nu? Betfair. Strax dags igen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
draft Postad 27 Januari , 2007 Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 betfair, är det ipoker eller vad tillhör dom? Kan man specca, what's your nick? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 27 Januari , 2007 Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 betfair, är det ipoker eller vad tillhör dom? Kan man specca, what's your nick? eget nätverk Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
draft Postad 27 Januari , 2007 Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 eget nätverk Aha, thx. Speccar nu, mats har fasen $8k på ett NL $5/10, way to go Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 27 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 Slutar 21k upp idag. Sjukaste potten: Raisar med KTd i mellanpos. Sitter med knappt 4k på 5/10. SB synar. Han är bordets superfisk som jag har ganska bra reads på så väntar bara på rätt läget. Flop T22. Fi bettar 150, syn. Turn 2. Check check. Fi hade tidigare pushat såfort han fått nötterna... så det känns som ganska rimligt att anta att det är split nu. River T. Han pushar nu 4k in i $400 potten... ska man hitta sicka synen??? SÅååååååklart Syyyyyyyyn. Han visar K7o och jag vinner min största pott på 5/10 någonsin ~8k. Ligger 51k upp i Januari. Började med att backa 25k så har varit en riktigt skön comeback efter det sen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiezk Postad 27 Januari , 2007 Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 Sick pot! Grattis Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Patfor Postad 27 Januari , 2007 Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 2 frågor till dig Mats: Du har otrolig varians under dina sessioner har jag sett, har inte tittat på siten du spelar men hur löst måste inte spelet vara om du kan gå 10 inköp upp på några minuter och du spelar 4-6 bord? Är det generellt löst eller är det din image som skapar potter? Hur resonerar du under dina sessioner? Sätter du upp pengamål du vill nå, eller är det helt tidsbundet, ex nu ska jag spela 4 h? Vore kul om du kunde resonera lite runt dessa frågor! /Patfor Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 27 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 2 frågor till dig Mats: Du har otrolig varians under dina sessioner har jag sett, har inte tittat på siten du spelar men hur löst måste inte spelet vara om du kan gå 10 inköp upp på några minuter och du spelar 4-6 bord? Är det generellt löst eller är det din image som skapar potter? Hur resonerar du under dina sessioner? Sätter du upp pengamål du vill nå, eller är det helt tidsbundet, ex nu ska jag spela 4 h? Vore kul om du kunde resonera lite runt dessa frågor! /Patfor Spelet är inte jättelöst men jag bestämmer oftast potstorleken när jag är involverad i en pot. Träffar jag bra ett par ggr på raken kan det ramla in deg snabbt. Motsatsen gäller också om jag träffar hyfsat och fi bättre. Men i längden tror jag att jag vinner på det. Standardpotten jag vinner är nog att två limpar, jag bombar 5xbb på knappen. En av limparna synar och jag tar den på floppen. Vinner man många såna har man råd att gambla i större potter sen. Ang mål. Jag brukar köra igång bara. Backar jag så är det plus minus som blir målet för tillfället. Plussar jag brukar jag försöka fortsätta spela bra bara Fast närmar man sig 5-10-20k så blir det också en extra morot. Antagligen dumt att tänka så men jag gör det... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 27 Januari , 2007 Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 Tjena Mats! Tänkte bara höra varför det inte uppdateras så mkt på hemsidan nu? Sjukt fint resultat i januari! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 27 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 Tjena Mats! Tänkte bara höra varför det inte uppdateras så mkt på hemsidan nu? Sjukt fint resultat i januari! Inte haft ork eller motivation hittils. Får bli nystart i februari hade jag tänkt.. Tack. Är sjukt nöjd med Januari. Resultat är bra. Typ det mål jag hade. Men att jag började med att backa 25k och sedan lyckats vända på steken är jag extremt nöjd med! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 27 Januari , 2007 Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 Inte haft ork eller motivation hittils. Får bli nystart i februari hade jag tänkt.. Tack. Är sjukt nöjd med Januari. Resultat är bra. Typ det mål jag hade. Men att jag började med att backa 25k och sedan lyckats vända på steken är jag extremt nöjd med! Ja det är ingen dålig vändning! Du är en stor inspirationskälla även om våra nivåer skljer sig som dag o natt Keep up the good work o så håller jag koll på hemsidan i februari då! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ZILLOW Postad 27 Januari , 2007 Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 Tjena mats! orkar inte leta igenom hela dagboken så jag frågar i stället Vad heter du på betfair? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gustaf112 Postad 27 Januari , 2007 Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 Intressant att läsa din dagbok. Den "teorin" du använder när du höjer limpare och sen stjäl potten på floppen för att sen kunna ha råda att gambla lite är riktigt bra. Jag har testat att spela så och det funkar även om det svänger. Har inte läst några böcker men är inte den teorin liknande den strategi som Doyle tillämpar i super system? /Gustaf Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 27 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 Intressant att läsa din dagbok. Den "teorin" du använder när du höjer limpare och sen stjäl potten på floppen för att sen kunna ha råda att gambla lite är riktigt bra. Jag har testat att spela så och det funkar även om det svänger. Har inte läst några böcker men är inte den teorin liknande den strategi som Doyle tillämpar i super system? /Gustaf Vet inte om det ska svänga så mycket mer. Men jag försöker spela stora potter i position helt enkelt. Istället för att limpa med 56s smäller jag upp det till 50-60. Kan bli jobbigt om folk limpreraisar med mycket händer... men man kan inte spela ett spel som bara är effektivt mot en av spelarna runt bordet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grzzzz Postad 27 Januari , 2007 Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 Hej mats. Undrar lite va du har för stats i pokertracker? Tänkte oxå fråga om du någonsin limpar när du spelar cash eller om du alltid slår upp när du vill spela en hand. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 27 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 Hej mats. Undrar lite va du har för stats i pokertracker? Tänkte oxå fråga om du någonsin limpar när du spelar cash eller om du alltid slår upp när du vill spela en hand. Kör varken PT eller PO längre. Inte limpat på år o dar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 27 Januari , 2007 Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 Kör varken PT eller PO längre. Beror det på att du känner igen de flesta där du spelar och inte har så mkt nytta av det eller beror det på nånting annat? Kanske är "standard" på högre stakes att inte använda trackers, vad vet jag Nyfiken bara. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 27 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 Nån vesäntlig skillnad på de 30" som finns tillgängliga på marknaden idag? Eller ska man köpa Apples för designen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 27 Januari , 2007 Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 hej mats jag har sett att du spelar väldigt konstigt och vinner ofta med "sämre" händer som 56s mot till exempel par i damer. Varför spelar man 56 suited mot ett högt par? Enligt oddsen vinner man nästan aldrig då. Jag tycker bäst hand alltid ska vinna. Kan du förklara varför du spelar så ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 27 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 hej mats jag har sett att du spelar väldigt konstigt och vinner ofta med "sämre" händer som 56s mot till exempel par i damer. Varför spelar man 56 suited mot ett högt par? Enligt oddsen vinner man nästan aldrig då. Jag tycker bäst hand alltid ska vinna. Kan du förklara varför du spelar så ? Är man född med rötkuk ska man utnyttja den? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 27 Januari , 2007 Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 hej mats jag har sett att du spelar väldigt konstigt och vinner ofta med "sämre" händer som 56s mot till exempel par i damer. Varför spelar man 56 suited mot ett högt par? Enligt oddsen vinner man nästan aldrig då. Jag tycker bäst hand alltid ska vinna. Kan du förklara varför du spelar så ? LMAO Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 27 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 Går hyggligt i Monte-satten på Stars nu. 11k med avg på 6.7k. Kommer nog inte bli så mkt lir ikväll. Ganska sjuk. Får bli Weightless-grinden istället. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts