iremmats Postad 3 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2006 din nya flickvän??? Vem vet? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ogredani Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 Allmän fundering: Om Mats hade varit ihop med denna fröken ifråga, tror ni han hade suttit här och ugglat pokerforum eller hade han legat på hålet 24/7? Just a thought. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 känns som mats har suttit för mycket vid datan i sitt liv. märks på sättet men även den biffiga kroppen Är det inte just när man sitter vid datorn som man lägger på sig några lager? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 3 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2006 Allmän fundering: Om Mats hade varit ihop med denna fröken ifråga, tror ni han hade suttit här och ugglat pokerforum eller hade han legat på hålet 24/7? Just a thought. Inte 24/7. Söndagarna sysslar jag med annat. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PeO Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 din nya flickvän??? Vem vet? Agnes Iremark låter ju fint... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 3 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2006 din nya flickvän??? Vem vet? Agnes Iremark låter ju fint... Nöten. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PeO Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 Namn: Agnes Carlsson. • Född: 1988. • Familj: Mamma Eva, Pappa Tore, syskonen Elias, Jon och Moa. • Favoritartister: Stevie Wonder, Aretha Franklin, Destiny’s Child och Kelly Clarkson. • På min fritid: Träna, umgås med vänner och familj. • Pojkvän: Nej, men letar lite. • Har kontakt med från Idol: Måns, Ola och Elina. • Dröm: Att åka till Spanien eller Mexiko och plugga spanska. • Aktuell: Med albumet Agnes och en tre månader lång turné genom Sverige. Grattis, Mats! Vilken klonk! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 Namn: Agnes Carlsson.• Född: 1988. • Familj: Mamma Eva, Pappa Tore, syskonen Elias, Jon och Moa. • Favoritartister: Stevie Wonder, Aretha Franklin, Destiny’s Child och Kelly Clarkson. • På min fritid: Träna, umgås med vänner och familj. • Pojkvän: Nej, men letar lite. • Har kontakt med från Idol: Måns, Ola och Elina. • Dröm: Att åka till Spanien eller Mexiko och plugga spanska. • Aktuell: Med albumet Agnes och en tre månader lång turné genom Sverige. Grattis, Mats! Vilken klonk! Men shit 18 år...lol skulle kännas som övergrepp på minderårig! visst hon e fin men 18...drar gränsen vid 9 år yngre! så det blir pass på agnes. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 Namn: Agnes Carlsson.• Född: 1988. • Familj: Mamma Eva, Pappa Tore, syskonen Elias, Jon och Moa. • Favoritartister: Stevie Wonder, Aretha Franklin, Destiny’s Child och Kelly Clarkson. • På min fritid: Träna, umgås med vänner och familj. • Pojkvän: Nej, men letar lite. • Har kontakt med från Idol: Måns, Ola och Elina. • Dröm: Att åka till Spanien eller Mexiko och plugga spanska. • Aktuell: Med albumet Agnes och en tre månader lång turné genom Sverige. Grattis, Mats! Vilken klonk! Men shit 18 år...lol skulle kännas som övergrepp på minderårig! visst hon e fin men 18...drar gränsen vid 9 år yngre! så det blir pass på agnes. allt utan blöja går att .... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonkeyKlonk Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 varför pushar du AK där när du blir 3bettad pre? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 3 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2006 varför pushar du AK där när du blir 3bettad pre? Har svårt att släppa AK helt enkelt.... Ledde Stars för nån minut sen. 80k Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mbman Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 Kom igen nu Mats, haft runt 80k lite längre nu, chip up! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 aj satan, den va jobbig. JJ mot 77 pre Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 Synd med KK mot min 66 Kände mig lite taskig som kört ut dig två gånger idag på B2B! Fast du kanske gick långt i 10k€? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 Ajo, det är vad jag säger o inte ett ord till. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 snygg comeback på FullTilt... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 Agnes är överskattad. (utseendet) Bitter? Jag? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
whosyourdaddy Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 Jag blir lika fascinerad varje gång jag ser hur alla dessa pokeruttryck figurerar i det vanliga språket. Att man är så skadad, är för mig, sorgligt. Hade stått över alla pengar i världen, för att slippa bli en sån djupt skadad rånörd. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 Jag blir lika fascinerad varje gång jag ser hur alla dessa pokeruttryck figurerar i det vanliga språket. Att man är så skadad, är för mig, sorgligt. Hade stått över alla pengar i världen, för att slippa bli en sån djupt skadad rånörd. Ok då vet vi! Har gått nu i ett par veckor och funderat över hur "whosyourdaddy" skulle ställa sig till den frågan. Skönt o få lite klarhet i saken liksom. Visste att du skulle dyka upp till slut och berätta hur det ligger till! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 lol.. agnes... been there done that Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
listig Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 Allmän fundering: Om Mats hade varit ihop med denna fröken ifråga, tror ni han hade suttit här och ugglat pokerforum eller hade han legat på hålet 24/7? Just a thought. Är detta en hint till Mats nuvarande flickvän? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ignatius Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 Jag blir lika fascinerad varje gång jag ser hur alla dessa pokeruttryck figurerar i det vanliga språket. Att man är så skadad, är för mig, sorgligt. Hade stått över alla pengar i världen, för att slippa bli en sån djupt skadad rånörd. Är du tiltad, eller bara allmänt fiskig? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kometen Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 Han är ju helt klart nere i en downswing i livet.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 Jag blir lika fascinerad varje gång jag ser hur alla dessa pokeruttryck figurerar i det vanliga språket. Att man är så skadad, är för mig, sorgligt. Hade stått över alla pengar i världen, för att slippa bli en sån djupt skadad rånörd. komik på högsta nivå. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rai Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 Jag blir lika fascinerad varje gång jag ser hur alla dessa pokeruttryck figurerar i det vanliga språket. Att man är så skadad, är för mig, sorgligt. Hade stått över alla pengar i världen, för att slippa bli en sån djupt skadad rånörd. säger han som grindat småflickor så länge så han måste berätta det genom sitt namn Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts