iremmats Postad 3 December , 2006 Författare Rapport Postad 3 December , 2006 din nya flickvän??? Vem vet?
ogredani Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 Allmän fundering: Om Mats hade varit ihop med denna fröken ifråga, tror ni han hade suttit här och ugglat pokerforum eller hade han legat på hålet 24/7? Just a thought.
thefman Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 känns som mats har suttit för mycket vid datan i sitt liv. märks på sättet men även den biffiga kroppen Är det inte just när man sitter vid datorn som man lägger på sig några lager?
iremmats Postad 3 December , 2006 Författare Rapport Postad 3 December , 2006 Allmän fundering: Om Mats hade varit ihop med denna fröken ifråga, tror ni han hade suttit här och ugglat pokerforum eller hade han legat på hålet 24/7? Just a thought. Inte 24/7. Söndagarna sysslar jag med annat.
PeO Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 din nya flickvän??? Vem vet? Agnes Iremark låter ju fint...
iremmats Postad 3 December , 2006 Författare Rapport Postad 3 December , 2006 din nya flickvän??? Vem vet? Agnes Iremark låter ju fint... Nöten.
PeO Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 Namn: Agnes Carlsson. • Född: 1988. • Familj: Mamma Eva, Pappa Tore, syskonen Elias, Jon och Moa. • Favoritartister: Stevie Wonder, Aretha Franklin, Destiny’s Child och Kelly Clarkson. • På min fritid: Träna, umgås med vänner och familj. • Pojkvän: Nej, men letar lite. • Har kontakt med från Idol: Måns, Ola och Elina. • Dröm: Att åka till Spanien eller Mexiko och plugga spanska. • Aktuell: Med albumet Agnes och en tre månader lång turné genom Sverige. Grattis, Mats! Vilken klonk!
Bikern Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 Namn: Agnes Carlsson.• Född: 1988. • Familj: Mamma Eva, Pappa Tore, syskonen Elias, Jon och Moa. • Favoritartister: Stevie Wonder, Aretha Franklin, Destiny’s Child och Kelly Clarkson. • På min fritid: Träna, umgås med vänner och familj. • Pojkvän: Nej, men letar lite. • Har kontakt med från Idol: Måns, Ola och Elina. • Dröm: Att åka till Spanien eller Mexiko och plugga spanska. • Aktuell: Med albumet Agnes och en tre månader lång turné genom Sverige. Grattis, Mats! Vilken klonk! Men shit 18 år...lol skulle kännas som övergrepp på minderårig! visst hon e fin men 18...drar gränsen vid 9 år yngre! så det blir pass på agnes.
thefman Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 Namn: Agnes Carlsson.• Född: 1988. • Familj: Mamma Eva, Pappa Tore, syskonen Elias, Jon och Moa. • Favoritartister: Stevie Wonder, Aretha Franklin, Destiny’s Child och Kelly Clarkson. • På min fritid: Träna, umgås med vänner och familj. • Pojkvän: Nej, men letar lite. • Har kontakt med från Idol: Måns, Ola och Elina. • Dröm: Att åka till Spanien eller Mexiko och plugga spanska. • Aktuell: Med albumet Agnes och en tre månader lång turné genom Sverige. Grattis, Mats! Vilken klonk! Men shit 18 år...lol skulle kännas som övergrepp på minderårig! visst hon e fin men 18...drar gränsen vid 9 år yngre! så det blir pass på agnes. allt utan blöja går att ....
DonkeyKlonk Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 varför pushar du AK där när du blir 3bettad pre?
iremmats Postad 3 December , 2006 Författare Rapport Postad 3 December , 2006 varför pushar du AK där när du blir 3bettad pre? Har svårt att släppa AK helt enkelt.... Ledde Stars för nån minut sen. 80k
mbman Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 Kom igen nu Mats, haft runt 80k lite längre nu, chip up!
wheelinho Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 aj satan, den va jobbig. JJ mot 77 pre
svint0 Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Synd med KK mot min 66 Kände mig lite taskig som kört ut dig två gånger idag på B2B! Fast du kanske gick långt i 10k€?
stackbrat Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Ajo, det är vad jag säger o inte ett ord till.
ulaf Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Agnes är överskattad. (utseendet) Bitter? Jag?
whosyourdaddy Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Jag blir lika fascinerad varje gång jag ser hur alla dessa pokeruttryck figurerar i det vanliga språket. Att man är så skadad, är för mig, sorgligt. Hade stått över alla pengar i världen, för att slippa bli en sån djupt skadad rånörd.
thefman Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Jag blir lika fascinerad varje gång jag ser hur alla dessa pokeruttryck figurerar i det vanliga språket. Att man är så skadad, är för mig, sorgligt. Hade stått över alla pengar i världen, för att slippa bli en sån djupt skadad rånörd. Ok då vet vi! Har gått nu i ett par veckor och funderat över hur "whosyourdaddy" skulle ställa sig till den frågan. Skönt o få lite klarhet i saken liksom. Visste att du skulle dyka upp till slut och berätta hur det ligger till!
listig Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Allmän fundering: Om Mats hade varit ihop med denna fröken ifråga, tror ni han hade suttit här och ugglat pokerforum eller hade han legat på hålet 24/7? Just a thought. Är detta en hint till Mats nuvarande flickvän?
Ignatius Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Jag blir lika fascinerad varje gång jag ser hur alla dessa pokeruttryck figurerar i det vanliga språket. Att man är så skadad, är för mig, sorgligt. Hade stått över alla pengar i världen, för att slippa bli en sån djupt skadad rånörd. Är du tiltad, eller bara allmänt fiskig?
Kometen Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Han är ju helt klart nere i en downswing i livet..
wheelinho Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Jag blir lika fascinerad varje gång jag ser hur alla dessa pokeruttryck figurerar i det vanliga språket. Att man är så skadad, är för mig, sorgligt. Hade stått över alla pengar i världen, för att slippa bli en sån djupt skadad rånörd. komik på högsta nivå.
rai Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Jag blir lika fascinerad varje gång jag ser hur alla dessa pokeruttryck figurerar i det vanliga språket. Att man är så skadad, är för mig, sorgligt. Hade stått över alla pengar i världen, för att slippa bli en sån djupt skadad rånörd. säger han som grindat småflickor så länge så han måste berätta det genom sitt namn
Recommended Posts