iremmats Postad 30 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Slutade 7 av 19 på cosmo, 3 priser. Inne för 12000kr. Cogaz vann antalet rebuys idag och var inne för cirka 50 000kr.. men vad gör det när han strax efter att ha bustat vann 70k på rouletten? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 31 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 Nyss åkt i sickaste turnering någonsin. En 13k garanti på full tilt. allin ett antal ggr i turneringen. JJ vs 88.. 8 på floppen AK vs A9o han plockar färgdrag på turn och spikar nian på river... KK vs 66 vs 66.... flop 458..... hur ska turn inte vara en 7? FT är uppenbarligen sjukt riggat................... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 Nyss åkt i sickaste turnering någonsin. En 13k garanti på full tilt. allin ett antal ggr i turneringen. JJ vs 88.. 8 på floppen AK vs A9o han plockar färgdrag på turn och spikar nian på river... KK vs 66 vs 66.... flop 458..... hur ska turn inte vara en 7? FT är uppenbarligen sjukt riggat................... Ja, så är det för oss vanliga dödliga varje dag.. Nä, skämt å sido, tungt att åka på såna (hände mig senast igår) Bra tiltad och bara att stänga av datorn. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 Nyss åkt i sickaste turnering någonsin. En 13k garanti på full tilt. allin ett antal ggr i turneringen. JJ vs 88.. 8 på floppen AK vs A9o han plockar färgdrag på turn och spikar nian på river... KK vs 66 vs 66.... flop 458..... hur ska turn inte vara en 7? FT är uppenbarligen sjukt riggat................... Välkommen till oss dödligas verklighet Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 så är det dagligen för oss dödliga Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gummo Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 För oss dödliga låter det som en vanlig dag på jobbet... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 dödliga är vi andra. dödeliga. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zeberga_81 Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 Slutade 7 av 19 på cosmo, 3 priser. Inne för 12000kr. Cogaz vann antalet rebuys idag och var inne för cirka 50 000kr.. men vad gör det när han strax efter att ha bustat vann 70k på rouletten? Hann inte med 2k´n igår. Vem vann? Nu tappade jag i rankingligan Får bli att klonka månadsfinalen nu på Måndag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 31 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 Liten plan för november: -Spela mer MTTs och försöka spela riktigt bra där -Grinda så mycket 3/6 och 5/10 på diverse sajter, främst Prima och Ongame -Satsa på MTT leaderboarden på ladbrokes -Vinna BAPT -Uppdatera resultate dagligen någonstans.. personligen gillar jag inte att inte ha nån koll påhur det går... medgångsmänniska kanske? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 31 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 Förresten.... vad är skillnaden mellan en kopp och en mugg? Supertilten på att ingen vet... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rezzpect Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 En kopp är alltid av porslin medan en mugg kan vara av plast. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sombrero Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 Förresten.... vad är skillnaden mellan en kopp och en mugg? Supertilten på att ingen vet... Koppen har handtag inte muggen?? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 Förresten.... vad är skillnaden mellan en kopp och en mugg? Supertilten på att ingen vet... Muggen är större. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 Har tänkt på samma sak. För när det varit paus i dom senaste turneringarna som jag kommit ITM i(Lunshlådan i fredags och Kvällskvist i söndags) har jag druckit en mugg/kopp oboy och då har det gått bra Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 En kopp är ett tillplattat halvklot medan en mugg är mer som ett tillplattat halvägg? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
y0 Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 En kopp kännetecknas väl av det tillhörande fatet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 Mugg har inte dagbok på PF, Det har cOP. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nealon Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 Från http://www.kaffeinformation.se/fos/fos_viewcategory.asp?category=1017&expand=2921 Vad är skillnaden mellan en kopp och en mugg? Vad är per definition skillnaden mellan en kopp och en mugg? Per En mugg är enligt Svenska Akademiens ordbok ett (enklare) litet (dryckes)kärl (vanligen utan lock), oftast cylinderformigt och försett med handtag (öra). En kopp är enligt samma källa ett mindre (oftast mer eller mindre skålformigt) dryckeskärl; numera nästan blott om dylikt kärl (vanligen av porslin eller fajans och i regel försett med handtag (öra) vid ena sidan) avsett för sådana (i synnerhet varma) drycker som kaffe, te, choklad och dylikt. I dagligt tal är det kanske fatet som skiljer koppen från muggen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Beachjohan Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 Slutade 7 av 19 på cosmo, 3 priser. Inne för 12000kr. Cogaz vann antalet rebuys idag och var inne för cirka 50 000kr.. men vad gör det när han strax efter att ha bustat vann 70k på rouletten? Helt seriöst så tror jag cogaz har edge på rouleten. har nog aldrig sätt honom losa 2ggr i rad Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ahlberg Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 en kopp passar utmärkt till snaps. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matte_Maiden Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 De går åt hårt mot dig i chatten på B2B ser jag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonkeyKlonk Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 shit asså.. vilka dickriders.. vem fan bryr sig om vad skillnaden är? iN dA mIx^^^^^^^^^^' Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Liten plan för november: -Grinda så mycket 3/6 och 5/10 på diverse sajter, främst Prima och Ongame Ge fan i ongame. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 1 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2006 De går åt hårt mot dig i chatten på B2B ser jag. Fi ställer i en höjd pott med 3ggr pott... flop 875... jag har J9 och sätter honom på en åtta helt enkelt... syyyyn. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matte_Maiden Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 De går åt hårt mot dig i chatten på B2B ser jag. Fi ställer i en höjd pott med 3ggr pott... flop 875... jag har J9 och sätter honom på en åtta helt enkelt... syyyyn. Hehe, jo jag förstår synen, men det verkade inte mupparna göra. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts