Gå till innehåll

Iremmats - Rookie of the Year 2006


iremmats

Recommended Posts

  • Svars 6,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Klart Iremmats vill utmana alla forum rävar, han har ju party riggen på sin sida så de blir väl en enkel match. Bara att gå in som dog och dra ut hela tiden...

 

Du tror inte du klarar att få in hela min stack när jag drar dött alltså? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter den hetska debatten på senare tid i folks dagböcker om vad som är weaktight och read-baserat och semi-tilt-bluff osv så tycker jag att vi helt enkelt får göra upp i slutet av månaden.

 

Vi kör 5/10 NLT SH någonstans, private table.

 

Alla sitter med fulla inköp från början. Man får fylla på hur mycket som helst under tiden. Man måste sitta kvar och spela tiden ut, exempelvis 3 timmar.

 

Jag tar mig friheten att posta de första OBLIGATORISKA deltagarna:

 

1. iremmats

2. Macaronis "Push the bottom pair any time"

3. Allesinnes "Fold AK any time"

4. BeachJohan "Bluffvärde is da shit"

5. ?

6. ?

 

Nebbis? Jacobmal? Klonka? GMB? Djens? Vem vågar?

 

Vinnaren är helt enkelt den som plussat mest när tiden runnit ut. Vinnaren får behålla vinsten och får enorma brag-rights här på forumet.

 

Jag är lätt på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ska Hjort va med måste det ju bli nån märklig dealers choice för han är väl först och främst fixed-lirare?

 

Jag tror han skulle kunna stand his ground hyffsat ändå. Bara en gissning naturligtvis :)

 

Jag tror inte han är intresserad då det är "poker for the wrong reasons". Bara en gissning naturligtvis :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här är inte nån imponeragrej... det är mer små ungtuppar som vill visa vem som är störst i hönsgården.. Pengar har dom som grus så det är bara o slaska på! :D

 

Se upp så inte variansen tar dig IrenMats. ;)

 

 

 

 

Skulle iaf vara sjukt kul o kolla på. Ja menar kändisar är alltid roligt o följa... tänk vad kul om Jan Ove Walner, Göran Person, Carl den 16Gustav, Bill Gates, Nebbis och 8 storbystade blondiner var med i Big Brother.. hur många skulle inte kolla då liksom??

 

 

Äh, ärligt, sjukt kul ide.. den med pokerliret alltså!!! Go for it Mats

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...