Skumdum Postad 24 Maj , 2006 Rapport Share Postad 24 Maj , 2006 ska Hjort va med måste det ju bli nån märklig dealers choice för han är väl först och främst fixed-lirare? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gekko Postad 24 Maj , 2006 Rapport Share Postad 24 Maj , 2006 Klart Iremmats vill utmana alla forum rävar, han har ju party riggen på sin sida så de blir väl en enkel match. Bara att gå in som dog och dra ut hela tiden... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 24 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Maj , 2006 Klart Iremmats vill utmana alla forum rävar, han har ju party riggen på sin sida så de blir väl en enkel match. Bara att gå in som dog och dra ut hela tiden... Du tror inte du klarar att få in hela min stack när jag drar dött alltså? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snerki Postad 24 Maj , 2006 Rapport Share Postad 24 Maj , 2006 Vilken sjukt töntig ide. Klubben för inbördes beundran kan väl ha sina möten nånannanstans? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 24 Maj , 2006 Rapport Share Postad 24 Maj , 2006 ska Hjort va med måste det ju bli nån märklig dealers choice för han är väl först och främst fixed-lirare? Jag tror han skulle kunna stand his ground hyffsat ändå. Bara en gissning naturligtvis Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SLASKA Postad 24 Maj , 2006 Rapport Share Postad 24 Maj , 2006 Efter den hetska debatten på senare tid i folks dagböcker om vad som är weaktight och read-baserat och semi-tilt-bluff osv så tycker jag att vi helt enkelt får göra upp i slutet av månaden. Vi kör 5/10 NLT SH någonstans, private table. Alla sitter med fulla inköp från början. Man får fylla på hur mycket som helst under tiden. Man måste sitta kvar och spela tiden ut, exempelvis 3 timmar. Jag tar mig friheten att posta de första OBLIGATORISKA deltagarna: 1. iremmats 2. Macaronis "Push the bottom pair any time" 3. Allesinnes "Fold AK any time" 4. BeachJohan "Bluffvärde is da shit" 5. ? 6. ? Nebbis? Jacobmal? Klonka? GMB? Djens? Vem vågar? Vinnaren är helt enkelt den som plussat mest när tiden runnit ut. Vinnaren får behålla vinsten och får enorma brag-rights här på forumet. Jag är lätt på. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lasery Postad 24 Maj , 2006 Rapport Share Postad 24 Maj , 2006 Låter kul. Tycker vi kör 5/10 turbo på Prima Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 24 Maj , 2006 Rapport Share Postad 24 Maj , 2006 Pokeredge borde vara med också... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hnk Postad 24 Maj , 2006 Rapport Share Postad 24 Maj , 2006 Väntlistan kommer bli lång för att få spela med dom där fiskarna! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EL_FishkO Postad 24 Maj , 2006 Rapport Share Postad 24 Maj , 2006 Pokeredge borde vara med också... Är inte det slaska? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 24 Maj , 2006 Rapport Share Postad 24 Maj , 2006 Pokeredge borde vara med också... Är inte det slaska? noppe det ar pokeredge Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paul_saklart Postad 24 Maj , 2006 Rapport Share Postad 24 Maj , 2006 Vill minnas att du me i Wasateamet när du klonkade EPT. Varför är du inte med där längre? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 24 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Maj , 2006 Vill minnas att du me i Wasateamet när du klonkade EPT. Varför är du inte med där längre? Vi lyckades inte komma överens om ett avtal som båda kunde acceptera. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 24 Maj , 2006 Rapport Share Postad 24 Maj , 2006 ska Hjort va med måste det ju bli nån märklig dealers choice för han är väl först och främst fixed-lirare? Jag tror han skulle kunna stand his ground hyffsat ändå. Bara en gissning naturligtvis Jag tror inte han är intresserad då det är "poker for the wrong reasons". Bara en gissning naturligtvis Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 24 Maj , 2006 Rapport Share Postad 24 Maj , 2006 Det här är inte nån imponeragrej... det är mer små ungtuppar som vill visa vem som är störst i hönsgården.. Pengar har dom som grus så det är bara o slaska på! Se upp så inte variansen tar dig IrenMats. Skulle iaf vara sjukt kul o kolla på. Ja menar kändisar är alltid roligt o följa... tänk vad kul om Jan Ove Walner, Göran Person, Carl den 16Gustav, Bill Gates, Nebbis och 8 storbystade blondiner var med i Big Brother.. hur många skulle inte kolla då liksom?? Äh, ärligt, sjukt kul ide.. den med pokerliret alltså!!! Go for it Mats Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 24 Maj , 2006 Rapport Share Postad 24 Maj , 2006 Kmr bunkra upp med cola o chipps o bara sätta mig o njuta o se vem som blir den lycklige vinnaren! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kgl Postad 24 Maj , 2006 Rapport Share Postad 24 Maj , 2006 Kmr bunkra upp med cola o chipps o bara sätta mig o njuta o se vem som blir den lycklige vinnaren! Ja, är det fest så är det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Janoh Postad 24 Maj , 2006 Rapport Share Postad 24 Maj , 2006 Låter kul. Tycker vi kör 5/10 turbo på Prima Så du får klacka på hemmaplan? För övrigt bra ide, underhållande dom där tiltturboborden. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Beachjohan Postad 25 Maj , 2006 Rapport Share Postad 25 Maj , 2006 Låter som en mycket rolig ide Kommer bli mycket sjukt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
back Postad 25 Maj , 2006 Rapport Share Postad 25 Maj , 2006 När kommer ni köra då? Kommer Nebbis att vara med? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 25 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2006 När kommer ni köra då? Kommer Nebbis att vara med? Såfort alla som ska vara med bekräftat att de vill/kan och vi bestämt en tid. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 25 Maj , 2006 Rapport Share Postad 25 Maj , 2006 Chansen att visa hur fiskig mats är på CG? anyday Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Question Postad 25 Maj , 2006 Rapport Share Postad 25 Maj , 2006 Fan det kommer nästan att slå steven segal filmerna, men bara nästan! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 25 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2006 Chansen att visa hur fiskig mats är på CG? anyday Du är med och pangar alltså? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 25 Maj , 2006 Rapport Share Postad 25 Maj , 2006 Count me in. Jag har riggen i ryggen just nu lixom... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts