macrus Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Grattis mannen, stort! Underbart att du har försvarat Sverige stolhet också. Måste vara nice med 4.5millar.
marten08 Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Måste bara stämma in med alla andra. STORT GRATTIS!
iremmats Postad 12 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2006 Ni får gärna ställa fler frågor om mitt spel Jag har faktiskt två frågor till: Vad tänkte du när du stoppade in med 98s? (och vad var mörkarna och stackarna?) Sen var det en pot du slog upp till 90k med Q8 på cutoff och Ram synade på knappen, floppen kom lankor, det blev check check, du betade 65k på turn, han synade och check check på sista. Hur gick potten till exakt och vad tänkte du? Jag tänkte att jag med 98s har två levande kort och det började bli panik. Tror blindarna var 25/50 och min stack drygt 300k och hans höjning var 150k och han hade mycket mer kvar. Q8-potten ville jag stjäla blindsen med en hand jag lätt kunde lägga mot omslag. Ingen hade synat en höjning på åratal. Flop KTx, jag checkar för att jag vet att jag ligger under och är beredd att ge upp redan där. När Ram checkar bestämmer jag mig för att försöka sno potten på turn. Kommer sämsta kortet dock, en K till. Så han synar mit bet där, förstår att han har ett lägre par och jag checkar rivern.
iremmats Postad 12 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2006 Spelade 20k guaranteen ikväll. Helt sjukt dåliga spelare denna gång. Antar att det var pga det sänkta inköpet. Jag gjorde dock en lirarerik och somnade efter maten här på hotellet så det gick inte så bra...
Gemenii Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 Grattis! Jättekul!!!!!!!!!!!! /Gemenii
Sladdis Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 Grymt bra jobbat! Förstår om det blir jobbigt med alla gratulationer. Grattis!!
iremmats Postad 13 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2006 Snart sticker vi till Charles De Gaulle och tar flyget hem till Sverige. Ska bli sjukt skönt att komma till ett land där folk förstår vad man säger. Måste dock berömma personalen på Hilton, grymma på engelska!
Betterman Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 Grattis grattis! Känns som jag kanske inspirerat dig med lite ironi från min dagbok med tanke på ditt första pokertips (och kanske viktigaste) enligt expressen.se: * Införskaffa minst tre skärmar till din dator. Alla vet ju att man minst ska ha fem skärmar!
Macroman Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 Jag läste i kvällspressen att du vunnit någon sorts pokerturnering... Grattis!
Verbal__Kint Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 Va gött att en Göteborgare klonkar hem en EPT seger! Stort grattis mannen!
Hjort Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 Den här tråden saknar något. Nämligen en bild på Mats och bucklan där han håller upp en skylt med texten: "QoS är en megatomte!"
rilleg Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 kommer snart lite bilder från paris där ni får se en del känidsar.. men håll er till tåls till morgondagen
derra Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 Grattis! En fråga, stämmer det som det stod i expressen att ni delade på prispotten när ni var fyra personer kvar? Och hur mycket fick du tillslut?
rai Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 Grattis! En fråga, stämmer det som det stod i expressen att ni delade på prispotten när ni var fyra personer kvar? Och hur mycket fick du tillslut? följdfråga..om det är som de står att de delades upp i antalet marker man hade då, vad hade då den som låg sist att vinna på den dealen?
fredde80 Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 Grattis! En fråga, stämmer det som det stod i expressen att ni delade på prispotten när ni var fyra personer kvar? Och hur mycket fick du tillslut? följdfråga..om det är som de står att de delades upp i antalet marker man hade då, vad hade då den som låg sist att vinna på den dealen? Om man är 4 kvar och splittar på potten så får ju alltid 4:an mer pengar än vad man få för en fjärdeplats... enda gången han inte skulle få det var om han hade 0 marker men då är han ju ute ändå
iremmats Postad 13 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2006 Vi dealade med 4 kvar och fick pengarna utifrån antalet chips. Jag fick då 226k EURO. Ni får tycka vad ni vill men för mig och den rulle jag har och så mycket pengar jag äger totalt vill jag inte chansa i det läget. Jag är toknöjd. Sen delar jag med BigKing och Djens med. Det bestämdes redan vid satelliten.
zinna Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 Vi dealade med 4 kvar och fick pengarna utifrån antalet chips. Jag fick då 226k EURO. Ni får tycka vad ni vill men för mig och den rulle jag har och så mycket pengar jag äger totalt vill jag inte chansa i det läget. Jag är toknöjd. Sen delar jag med BigKing och Djens med. Det bestämdes redan vid satelliten. så du vann "bara" cirka 75K efter alla dealar`?
P_kungen Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 Sen delar jag med BigKing och Djens med. Det bestämdes redan vid satelliten 33% var?
stenarn Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 Först: Otroligt grattis till vinsten! Riktigt häftigt. Sen en konstig fråga: Vad var det för marker du fick? såg mysiga ut =)
PinkFloyd Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=520891 4,4 milj. kr sägs det av DN, stämmer då inte alltså? Synd att inte bilden i tidningen (måndag) finns med på hemsidan . Stort grattis!
FreeAgentFrog Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 tänk på att han även får 1/3 av Djensas megaklonkning
asken Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 Tror knappast dom delar så att alla 3 får lika mycket...
Djens Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 megaklonkning? Vad skulle det betyda? att jag var en tokusel spelare som hade tur? Jag hade sämre kort, sämre lägen och jobbigare bord än mats som kanske hade klarat sig bättre dock, det får vi aldrig veta. samt att jag kom dit genoma tt vinna en livesatellit. Kallar du mig turklonkare så vill jag du backar upp det.
Recommended Posts