APC Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Gissar att han inom en timme är tokfull på skumpa i den riktiga baren. Stort grattis! Jak är togfull nu och hoppas du är de å. Grattsi till vinsten, fans va kul. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Detta är ju fan helt sjukt. Kan inte fatta det. Mats, som bor här borta i en studentlägehet har vunnit nära 5 mille!!!!! Så grymt härligt!! Fast en gång är ngen gång, nu får han fan ta och klonka i wien också. Wien? Killen kommer ju klonka Monte Carlo! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredde80 Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Grattis mats! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mikey Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Oj jäklar!! STORT Grattis Mats! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Nice! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tordi Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 ett stort sjukt jävla grattis, fyfan va nice!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Den där bucklan går det mycket skumpa i. Stort grattis! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sky Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 grattisss Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
larsa81 Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Grattis! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
felix Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Grattis, har oxå följt din dagbok dock utan att göra inlägg, kände nästan på mig att du skulle klonka hem skiten efter man såg att du låg bra till Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 12 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Jag är dräggfull på campagne. Det är lite coolt det här MUAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAAHHAHAHHAHAHA Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Grattis till din dräggfyllan... och den lilla vinsten! Helt sjukt stort! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johnny Mancusa Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Stort grattis till vinsten i EPT... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Din fisk..Vad ska du ha lixom? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 12 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Jag är dräggfull, på champagne! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 12 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Rille_g I love u förfan! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 12 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Imorrn drar jag o Djens in tilt Paris. Det blir lyxsviten på nåt hotell. VI tänkte tilta loss på Hugo Boss. Vi har en budget på 6k euro i butiken. Det blir coolt så att säga Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 ni ä'r alla såna ass ... fitthoraklonkar.... dööö... gratulerar... älskart Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 "Djens, ska jag ge henne 500 euro i dricks?" -Mats efter en massa skumpa som pratar om hotellvärdinnan som typ bjudit in oss på skumpa och mat lite senare: "Ska jag ge taxichaffisen 500 euro i dricks?" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 12 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Jag ska sova nu. Detta är typ ofattbart. Vi ligger i sängen nu och rullar oss i pengar. Det är helt jävla sjukt detta. Det finns liksom inte. Its a fckuing dream coming true liksom. Vad ska han ha liksom? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 "Det är som en liten flugskit i pissvattnet" Vad mats pratade om ska jag itne ens diskutera, det var en bra grej typ lixom Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 12 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 "Det är som en liten flugskit i pissvattnet" Vad mats pratade om ska jag itne ens diskutera, det var en bra grej typ lixom Var det inte din trasiga 200 euro sedel jag snackade om? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Nej, det var en shoppingrunda Däremot så göre inte så mycket, jag har ju ett gäng att ta av Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
piggeh Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Gå och lägg er. Alternativt köp in en magnumflaska Dom Perignon 1995 och skaka o spruta på första drägg ni ser. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 12 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 ni ä'r alla såna ass ... fitthoraklonkar.... dööö... gratulerar... älskart vad ska han ha liksom? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts