kronvall Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Attans. Torskade som nr 733 pga att mina fina damer köptes ut av någon tomte på 96s som klonkade färger på river =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eddie88 Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Har över 6000 nu men det går inte att spela poker ...dem höjer ut en med skit kort konstant. Och när man synar är dem all in på floppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kotoryu Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 KK mot AK all-in ... han klonkar esset. 7BB kvar. AQ på knappen, MP3 försöker stjäla, jag all-in, han synar med K6 (!) ... kungen kommer förstås. Nåja, jag spelade bra i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kotoryu Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Har över 6000 nu men det går inte att spela poker ...dem höjer ut en med skit kort konstant. Och när man synar är dem all in på floppen. Jag tycker att det låter som poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hasselby Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 åkte som 702a på 10 10 mot JJ. Ganska bra sätt att åka ut på ändå, ingen sjuk utdragning Lycka till ni som är kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Har över 6000 nu men det går inte att spela poker ...dem höjer ut en med skit kort konstant. Och när man synar är dem all in på floppen. Jag tycker att det låter som poker. Haha, precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eddie88 Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Nere i 3500...efter tt en tomte synar preflopp höjning o floppar kåk med 45 offsuit. Jag har ak...1 jävla pott o så e man nu shortad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DunderKlump Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Hmmm... handlade på bolaget idag... kostnad 666 kr Ute på plats 666... Wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Spöket som sitter positionen bakom mig har dragit ut mig två gånger i all in nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eddie88 Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Men lol..ödet. Du vet väl att 666 pers får pokerset? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Hmmm... handlade på bolaget idag... kostnad 666 kr Ute på plats 666... Wtf? Samma plats som Markoolio i WSOP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Ute som 655. Var inte så mycket att snacka om sitter på AJs med stack på 10bb, går all-in. Blir synad efter en lång stud av en i mitt med JJ. Han sätter färgen och jag är ute, hade iof varit ute även om han inte satt färgen Nu hoppas jag att folk från Sveriges bästa pokercommunity äger final bordet Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eddie88 Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Delas det ut några pokerset eller? Till 500 pers igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Chipleader nu på 19700, haft hyfsade löv om man säger så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Men lol..ödet. Du vet väl att 666 pers får pokerset? Seriöst? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Faan, när ska Stars flytta till EU, jag saknar deras deep stack-struktur När blindsen går upp nu så har medelstacken ett M på 9 eller nåt Ok, färdiggråtet , lycka till allihopa. Jag skiter i vem som vinner, bara det är en svensk. Ganska säker på det faktiskt Hur tänker du då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DunderKlump Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Men lol..ödet. Du vet väl att 666 pers får pokerset? Ä dä säkärt? Väntar fortfarande på mitt från den förra frirullen, den lär väl dyka upp närsomhelst eller inte.. Näfan, nu ska jag klonka in ett set i sexor på cashgame så vlärden går under.. Have fun Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hume Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 All-in preflop med JJ mot AJo, självklart ett äss på floppen Riggat såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Chipleader nu på 19700, haft hyfsade löv om man säger så va heter du? sitter bredvid dig tror jag...kuuuuul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Ute på 521 plats, hatar när folk rivrar kåken i en all in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrBubbs Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 sitter på årets slaskbord, stacken krymper och krymper Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EAK Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 525 plats åkte med A9o mot K8s. Satt med ca 2,5 bb efter att jag blivit utdragen av 2 outaren som synade bort 1/3 del av sin stack på flopp med överkort där jag satt med topparet. Sätter sin 7:a på turn och jag torskar 80% av stacken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Obscura Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Delas det ut några pokerset eller?Till 500 pers igen. Tror inte det. Stod inget om det i annonsen. Jag lär i alla fall inte få något, åkte ut bland de 50 första med tvåpar mot stege. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LilTicket Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Ute som 483:a. Ställer mina 2200 med AJo i EP. KQs klonkar stegen på turn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Satan i gatan var och pissa, springer tebax och ser att jag har KK på hand och det är 3 sec kvar, fummlar givetvis och hinner inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts