Jake Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Första gången jag lirar på party, hur ser man statsen på turneringen egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrBubbs Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 haft AA 2 ggr och QQ 1 gång, har dock ej mer än 2k ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Okej hoppas inte att Sam_Lagget är nån på forumet... Han ska syna en all-in med halva stacken redan inne, och slowrollar AA mot mina KK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pluntzky Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Sjukt segt, ingen vill ju lira ju, tajtare än tajtast, lyckades iaf trycka mina AA mot KK så man börjar få lite stack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
patuxt Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Ute på plats 2521, sitter med AQ ruter. Floppar par i damer och fyrkorts ruter. hamlar all in mot KK och lyckas inte förbättra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Lyckas tillslut få AA och höjer 1BB för att jag vet att bordet är tight! Vad händer alla lägger sig några händer senare: Är short och plockar upp QKs går all-in och blir synad av 24o, denna gången vinner jag och dubblar upp Är det normalt att plocka upp AK 3ggr och AA en på knappt 35 min? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Mitt bord är shorthanded med en massa ghostplayers. Har 2165 just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pozz2 Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Hmm BB la sig fast de bara va limpare på bordet.tight eller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjonasson Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Sådärja, då var ja ute.. AA i tidig pos, höjer 4bb, två syn.. Flop Q92.. Jag betar dryg halvpot. En syn. Turn T, betar knappt pot(vill att han skall se det som vekhet), killen pushar och jag synar.. Han visar KQo och får in K på rivern och jag är shortstacked. Sista handen: KK i SB möter AA all in.. Nåja, skrapade fram $75 precis innan på Partyskrapet så är ändå rätt nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EAK Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Haft 3st AA, 1st QQ och har 405 i stacken. alla gånger då jag höjt 3-4 bb så har det blivit rundfold. Sista AA EAKster raise 100 Tin1974 raises [300] EAKster is all-In [1305] Tin1974 is all-In [700] AA mot TT, givetvis träffar hans TT en T på Turn. Som alla sng idag då jag förlorat alla situationer där jag varit mindre än 70% favorit. Edit: plockar fram ännu en AA ur arslet och vinner:) 810 chips nu EAKster raises [75]. Havoc_amos raises [120] EAKster is all-In [330] Havoc_amos calls [285] Havoc_amos shows [ Jd, Qh ] EAKster shows [ Ac, As ] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Sådärja, då var ja ute.. AA i tidig pos, höjer 4bb, två syn.. Flop Q92.. Jag betar dryg halvpot. En syn. Turn T, betar knappt pot(vill att han skall se det som vekhet), killen pushar och jag synar.. Han visar KQo och får in K på rivern och jag är shortstacked. Sista handen: KK i SB möter AA all in.. Nåja, skrapade fram $75 precis innan på Partyskrapet så är ändå rätt nöjd Såg dig, satt vid samma bord. Dock inte jag som klonkade bort dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nag111 Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 vad fan är det för jävla t omtetour.. hoppas verkligen inte Rambo5 är från forumet! usch. klonkar färg på sin 35s mot mina A7 all in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Potz Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Trodde att blindsen ökade var 10e minut på Party? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DunderKlump Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Sällan varit med om maken till tight freeroll. Själv spelat 3 händer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 UTE!!! Jag = Tiltad tomte har QT på button. cu limpar jag betar 110 han callar, flop kommer KTx och jag betar pot och han synar. Turn kommer 9 och jag ställer in och han synar med QJ. jaja nu kan jag pissa iallfall... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johansen Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Dubbelpost* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johansen Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Spelat snart 50 minuter och enda handen jag haft är J-J, resten skit. Fyfan. När man försökt göra någon move på en ofarlig pott har man blivit slagen, piskad och förnedrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hasselby Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 det kanske är autofoldarna som är smarta. Sysslar med annat tills de har 400 kvar och sen går de all-in tre ggr på raken och är med i matchen igen. Själv kommer man grinda på och åka ut på plats 221 kl 01:00 i natt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Bubblan är min!!!! Hade tur tidigare, gick all in (500) med JJ, en killen synar med KK, och jag träffar trissen på floppen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Bubblan är min!!!! Jag lämnar gärna över den... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
back Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Ojoj fick AA två gånger i rad nu. FÖrsta gången det händer någonsin Lyckades iaf dubbla upp till 2,7k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EAK Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 TT på bb mot en limp och sb som kompletterar. All-in och både foldar. AA igen på knappen, en limpare. Höjer 3 bb och alla lägger sig. KK mot en raise till 2bb, ställer in och får syn av den tidiga raisaren som snabbt viker upp ATs flop blank, turn K och rivern betydelselös. 2120 chips nu. jäkla tur med korten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Ute sista handen innan pausen mot slöspelade kungar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Medelstack nu i pausen efter en bergodalbana (stavning?). Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LilTicket Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 1720 i pausen. Average Joe up in this mf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts