strutter Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Faan, när ska Stars flytta till EU, jag saknar deras deep stack-struktur När blindsen går upp nu så har medelstacken ett M på 9 eller nåt Ok, färdiggråtet , lycka till allihopa. Jag skiter i vem som vinner, bara det är en svensk. Ganska säker på det faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EAK Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 tror det är sjätte AA... dylanthomas2 raises [200]. EAKster raises [600]. dylanthomas2 is all-In [1627] EAKster calls [1227]. EAKster shows [ As, Ac ] a pair of aces. dylanthomas2 shows [ Kh, Ah ] a pair of kings. 3 händer senare TT ute, raise 2,5 bb och rundfold. handen efter QQ och alla lägger sig fram till mig. 4672 chips Har fått rikmic till bordet, han är inne i varje pott. stjäl och donar. ca 6k på honom. Finns han här förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
back Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 får AJ på knappen, i behov av tjips, så höjer, och blijndarna kastar, surt. Var väl rätt så bra för din del det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shakespear Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 plockar upp KK i mellan / sen position. Chipleadern (ca 6k) på bordet höjer till 300 (3xbb). Jag höjer upp till 600. Funderade på om jag skulle gå all in (ca 1000-1100) eller höja som jag gjorde. Då jag inte ville skrämma bort honom med en allt för stor reraise blev det som sagt 600. Syn av chipleadern. Flop 67T rainbow. Han sätter mig all in som jag givetvis synar och han visar upp 88. Blank på 4:e gatan men han klonkar 9:an på river. Tack och hej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eddie88 Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Jag saknar också big stack struktur som bugsy club har...trött på att starta med 1000 chips o sen åka ut mot nån maniac- Är uppe i 4500 nu..men nu blir småstackarna all in hela tiden- jobbigt o folda bra händer... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
therussian Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Jag hattar runt som bara den förtillfället. Sitter på mitt sjunde bord på tio minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Är det några pokermarker som pris och om vilken kvalite och hur många är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Jag saknar också big stack struktur som bugsy club har...trött på att starta med 1000 chips o sen åka ut mot nån maniac- Är uppe i 4500 nu..men nu blir småstackarna all in hela tiden- jobbigt o folda bra händer... Klart mycket roligare att gå all in med marginella händer hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
back Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Då var man ute. Stege mot kåk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 För mig har det vänt. Som så ofta när man stjäl alla potter går man in i väggen till slut. Nere på 2000 nu, hade 5800 som mest. Vi ses på finalbordet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Nu börja ghostspelarna åka till höger och vänster Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kronvall Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Men otroligt vad tighta borden är. Det här kommer att ta tid men kul är det ändå =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jackrabbit Slim Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 4545 i pausen Nickar Nollfem Jasså, då sitter jag vid ditt bord, tack för tripplingen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
double-h Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Hur mycket har ni? Sitter själv med lite drygt 5000. Sitter på ett av de tightaste bord jag någonsin suttit på. Jag har fått riktigt vissna löv, men har stulit mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XoteR Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 9300 nu efter vart CL med närmare 12k, får skyll amig själv när jag sitter och spelar löst som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strutter Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 faaan, en miss sen ute det e surt. kom 1000e tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Mitac Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 4545 i pausen Nickar Nollfem Ah, det var du som mer än dubblade upp med ett set mot mitt straightdrag + flushdrag och nån shortstack. Nice hand. Har kommit tillbaka hygglig efter den smällen och ligger just nu på 2145. Jo det var nog jag.. Hade lite "tur" före paus i en del potter.. Men nu efter paus har det tagit slut nere på 3840 nu... 4545 i pausen Nickar Nollfem Jasså, då sitter jag vid ditt bord, tack för tripplingen Tyckte du behövde den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Daniel C Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 tillochmed lilla jag är med. heter D_Carlsson, och har numera jezaja vid mitt bord det går ganska bra för mig hittills Hoppas hoppas, lycka till allihopa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 5900 och spelar tight! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Är det några pokermarker som pris och om vilken kvalite och hur många är det? som pris för vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stitchio Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 set mot högre set, så är man ute! kul kul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XoteR Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Nere på 5.8 efter att ha tappat en stor påt med KQ mot KK på KQ bräde Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrBubbs Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 har ej hört rykten om pokermarker men skulle uppskatta om någon vet elelr har hört något gällande "extrapriser" förresten är det ngn som har fått ett markerset än från förra gången? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Jag saknar också big stack struktur som bugsy club har...trött på att starta med 1000 chips o sen åka ut mot nån maniac- Är uppe i 4500 nu..men nu blir småstackarna all in hela tiden- jobbigt o folda bra händer... Fast bugsys är ju rätt sunkig (om man inte kör $50+ eller någon stor event ) också. Det ser jäkligt bra ut när man börjar med 10.000 i marker, men strukturen är så jäkla snabb att den är sämre än t.e.x UltimateBet och Fulltilt efter bara en timme. Den bästa strukturen som finns på nätet är PokerStars deepstackturningerar, andra sajter kommer hästlängder efter, det är den enda nätstrukturen som kan mäta sig med stora lajvevents som WPT/WSOP. Därefter kommer PokerStars övriga turneringar, där kan du lira i 10 timmar och landa på ett finalbord där det fortfarande går att lira riktig poker. Det är nog fan värt skatten ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pozz2 Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 BB igen o inte haft ett enda klätt kort ern ja satt på BB innan. detta e helt sanslöst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts