O Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 Yes nu har jag också fått min dvd-spelare. Det blev en likadan Sony som ovanstående. Om någon är intresserad så är det bara att lägga ett bud. Citera
Fiddy Postad 10 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2006 Vilken dålig stil att skicka ett annat märke än man blivit lovad, utan att ens meddela om det. O: Vart bor du och ringde dom dig innan eller fick du en lapp i lådan? Citera
O Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 Om man läser på forumet hos 2+2 så finns det gott om folk som fått sunkiga toshiba-spelare istället för en utlovad panasonic. Jag är nöjd som får en inspelningsbar Sony för 2500 spänn. Men visst är det skumt att de skickar andra prylar jag håller med. Jag bor i Stockholm och de ringde från UPS och undrade när jag var hemma. När jag pratade med dem så sa de att de oftast åkte hem till adressen och om det inte vara någon hemma så skickade de ett avi. Men som sagt till mig ringde de innan. Citera
Fiddy Postad 10 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2006 Läste på 2+2 nyss, vilken jävla stil av Partypoker. Det där ska man bara inte godta tycker jag, man har ju iallafall spelat för att få lotter och har då allså betalat för att vinna. Sen skickar dom lite vad dom vill till folk, inte alls vad som utlovats, tex 9" portable vinsten folk fick var ju inte ens bärbar! En så stor site tycker man borde ha lite bättre koll. Fyfan får jag inte en Panasonic 9" portable nu så vet jag inte vad man ska göra, tänker inte godta en Toshiba iallafall. Ingen som vunnit en 9" Portable och fått hem vinsten i Sverige? Citera
Siingo Postad 13 Mars , 2006 Rapport Postad 13 Mars , 2006 Skicka mail till party och fick svar (se nedan) angående scratchcard vinsten. Frågar om min DVD recorder och de svarar att de har skickat kameran till mig. Nu undrar jag verkligen vad jag kommer få.... Subject: When will I get my scratchcard gift? Hi! I got an email in january that you were going to ship my scratchcard gift (Panasonic 9" DVD recorder) in january 2006 but I have still not got the gift. Is something wrong? When can I expect to get my DVD recorder? Yours sincerely Xxxxxx ----------------------------- De svara detta: Dear Xxxxxxx, Thank you for contacting us. I can confirm that your camera has been dispatched. The latest update that we have received is that there has been a delay at customs for all European playersý prizes. Customs have now received all information that is required, and the prizes should be dispatched from the UK holding office within the next couple of days. It should be with you by the end of next week, but probably sooner. As a VIP Club Member, you can now contact us at vip@partypoker.com Thank you for choosing us as your online gaming site! Rachel PartyPoker Customer Care ------------------------------------------------------ PartyPoker, WPC Productions Limited, 711 Europort, Gibraltar Citera
OgGiE Postad 13 Mars , 2006 Rapport Postad 13 Mars , 2006 Som jag har förstått de så finns det inte längre några scratchcards. Var det bara en enförtelse eller kommer de komma igen? Citera
O Postad 13 Mars , 2006 Rapport Postad 13 Mars , 2006 Som jag har förstått de så finns det inte längre några scratchcards. Var det bara en enförtelse eller kommer de komma igen? Vet inte om de kommer att komma igen, men de priser som diskuteras i denna tråd härstämmar från mellandagarna. Citera
Fiddy Postad 13 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2006 Siingo: hehe... blir spännande att se vad dom skickar ut till oss i Sverige, USA verkar ju ha fått nått helt galet iallafall. Jag har då aldrig sett en portabel 9" dvd spelare som kan spela in också Dvd videokamera vore ju perfekt om man fick men det kan jag inte tänka mig att det är. Citera
Siingo Postad 14 Mars , 2006 Rapport Postad 14 Mars , 2006 Nice! Jag fick en Panasonic DVD-LS85 ( http://shop.panasonic.co.uk/invt/dvdls85 )... Inte recorder men dock portabet och värd nästan £300. Så jag klagar inte med tanke på att jag vänta mig någon enkel skitpryl efter att ha läst på 2+2 forumet. Citera
Fiddy Postad 14 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 14 Mars , 2006 Nice!! Hoppas jag får min snart också Kom UPS hem och lämnade den eller fick du avi och hämta ut den? Ringde dom dig innan? Citera
SubZero Postad 15 Mars , 2006 Rapport Postad 15 Mars , 2006 Idag kom den. Istället för en Creative Zen Nano Plus fick jag en Ipod Shuffle 512MB. Helt ok! Ser fin ut iaf. Citera
Fiddy Postad 15 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2006 SubZero : Jäklar vad tidigt dom var ute hos dig då Hur mycket saker vann du igentligen Citera
Siingo Postad 15 Mars , 2006 Rapport Postad 15 Mars , 2006 Nice!! Hoppas jag får min snart också Kom UPS hem och lämnade den eller fick du avi och hämta ut den? Ringde dom dig innan? Första gången kom de och lämnade en lapp i brevlådan (jag var inte hemma) och de ringde även då och fråga när jag var hemma. Sen kom de dagen efter och lämnade den. Citera
Fiddy Postad 16 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 16 Mars , 2006 Äntligen fick jag min spelare också Fick också en Panasonic dvd-ls85 Citera
Recommended Posts