nucleus Postad 11 Oktober , 2004 Rapport Postad 11 Oktober , 2004 Någon som kan hjälpa mig hitta chipcount för denna turnering som jag tror startade idag, har letat men icke funnit. Har till och med för mig jag såg nåt här på sidan.... Citera
nucleus Postad 11 Oktober , 2004 Författare Rapport Postad 11 Oktober , 2004 Vet inte om det är denna sida du letar efter men jag skulle tro det... http://www.ladbrokes.com/poker/cruise/index.php Citera
drc Postad 12 Oktober , 2004 Rapport Postad 12 Oktober , 2004 Önskar att jag hade försökt kvala in till kryssningen. Verkar riktigt kul. Legato dominerar tydligen som vanligt. Citera
parre Postad 12 Oktober , 2004 Rapport Postad 12 Oktober , 2004 Tony Cascarino, gammal brittisk fotbollsspelare, ligger också bra till... Citera
drc Postad 12 Oktober , 2004 Rapport Postad 12 Oktober , 2004 Det är sköna videointervjuer och liknande på ovan nämnda site. Jesse May intervjuarbla pokergirl1, Roy "theBoy" och Devilfish. De kommer fortlöpande på cruisesajten. Citera
skywalker Postad 12 Oktober , 2004 Rapport Postad 12 Oktober , 2004 Tony Cascarino, gammal brittisk fotbollsspelare, ligger också bra till... Inte brittisk, irländsk. Är det den Cascarino alltså? Coolt i så fall. Gammal favorit. Tror jag har honom som samlarbild från VM 1990 Citera
nucleus Postad 14 Oktober , 2004 Författare Rapport Postad 14 Oktober , 2004 Vill bara passa på att gratulera en kompis och pf.nu-medlem till den fina placeringen i Heat 3. "Cfscfs" tillhör nu de 36 som kommer spela om de stora pengarna imorgon och förhoppningsvis på lördag. Stort grattis!! Citera
cfscfs Postad 19 Oktober , 2004 Rapport Postad 19 Oktober , 2004 Tack! Kryssningnen var väldigt bra och verkligen en upplevelse. Spelade ganska bra under större delen av turneringen även om det nog blev lite små missar på slutet tyvärr. Åkte till slut när jag gick allin från SB med AJ när alla hade foldat och BB visade sig sitta på KK. Fick ingen hjälp alls av korten och åkte ut på plats nummer 15 till slut vilket jag nu är mycket nöjd med. Citera
drc Postad 19 Oktober , 2004 Rapport Postad 19 Oktober , 2004 bra spelat !!! Det var många bra spelare med så det var riktigt starkt att komma på plats 15. Citera
Recommended Posts