torulfen Postad 11 Oktober , 2004 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2004 tjaa..har en liten fråga.. hur många procent är det som vinner av alla som spelar..? rätt liten procent va?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 11 Oktober , 2004 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2004 En vild gissning skulle vara att ca 25% går marginellt plus, nästan +-0 alltså. En annan gissning är att ungefär 5% tjänar en summa som (i förhållande till de stakesen som spelas) plussar en summa vettig nog att diskutera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sMeller Postad 11 Oktober , 2004 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2004 I min PokerTracker-databas med nästan 6000 spelare så är det 40% som har gått plus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Evolito Postad 11 Oktober , 2004 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2004 I min PokerTracker-databas med nästan 6000 spelare så är det 40% som har gått plus. Var kan man få tag på PokerTracker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 11 Oktober , 2004 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2004 Var kan man få tag på PokerTracker? Hört talas om Altavista? Google? Yahoo? Inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 11 Oktober , 2004 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2004 [tar på sig QoS-masken] http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=579 http://www.pokertracker.com "I den här tråden diskuterar vi hur många vinnande spelare det finns, frågor om pokertracker kan vi hålla i tråden jag länkade till" [tar av sig QoS-masken] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 11 Oktober , 2004 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2004 Evolito, PRG: Allt om Poker Tracker! Enjoy! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 11 Oktober , 2004 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2004 Morbo, jäklar att du hann före! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drc Postad 11 Oktober , 2004 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2004 Jag har hört siffror som 5-10 procent, snarare 5 %. Möjligt att man inte räknar de som går ungefär jämnt upp eller marginellt plus då ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
martenmania Postad 11 Oktober , 2004 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2004 Här på pokerforum går 90% plus! http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=1362&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 11 Oktober , 2004 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2004 enbart en gissning av nya ONLINE spelare: 90% förlorar 9% vinner "lite" ungefär 1% vinner hyffsat mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 11 Oktober , 2004 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2004 fast det beror ju förstås på..om dom spelar mot mig förlorar 99.99% Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henkeman Postad 11 Oktober , 2004 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2004 Här på pokerforum går 90% plus! http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=1362&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=mycket Gammal undersökning där 51 av (numera) 2400 medlemmar svarat Vore intressant att se hur det ser ut nu. Jag har varit på kryssning så jag orkar inte göra en ny tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 11 Oktober , 2004 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2004 Det är bara öppna omröstnigen igen så kan alla rösta! Me fix now... - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
martenmania Postad 12 Oktober , 2004 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2004 Det är bara öppna omröstnigen igen så kan alla rösta! Me fix now... - QoS Bättre att starta en ny omröstning, vissa har klättrat upp ett pinnhål kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts