chlu Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 Första handen på bordet. Party Poker 0.50/1 Hold'em (6 max, 6 handed) FTR converter on zerodivide.cx Preflop: Hero is BB with 9:club:, J:heart:. 2 folds, CO raises, Button calls, SB calls, Hero calls. Måste vara positivt väntevärde att syna när jag avslutar bettronden? Flop: (8 SB) J:club:, 6:spade:, Q:spade: (4 players) SB checks, Hero bets, CO calls, Button calls, SB folds. Med så mycke bets i potten vill jag vara kvar och CO (pf-höjaren) kan ju höja och hjälpa till att försvara potten, så betta ut verkar vara en bra idé. Turn: (5.50 BB) 7:spade: (3 players) Hero bets, CO calls, Button folds. Oops, tre spader. Men jag blev inte höjd på floppen vilket jag tolkar som att jag är bäst (om ingen träffat färgen). River: (7.50 BB) 6:diamond: (2 players) Hero bets, CO calls. Bara pf-raisaren kvar. Bara att krama ut det sista värdet när blank faller? Final Pot: 9.50 BB Citera
Recommended Posts