baros_milan Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 erik fy fan vad han kommer skaka på grebbestad haha...dom kommer o lägga sig diwerkt när han säger raise Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 17 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 ska prata med han på söndag, mjuukiz.... för cykla det blir lite jobbigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maccoman Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 nån spm känner sig manad att ta tag i saken på söndag? kommer nog inte att kunna komma dit. åker gärna med någon men körkort och bil finnes om det behövs (...ja bil och bil en ford med avgasläck men den tar sig nog fram och tillbaka iallafall) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 Du fick mitt mess ang de där med cashspelandet va? Eller Kejan kanske har berättat på nån turnering? Ska Glenn med ändå? Kejan: Ligger tjockafesen där vi ska bo i själva Grebbestad eller en bit utanför? Kommer te Grebbestad station kl 1040 fredag morgon! Ska installera mig på rummet o ta ett lut direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 17 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 tanumstrand heter stället du ska bo och spela på... ligger kanske ca 2-5km från grebbestad... bara att ringa så hämtar vi... vi åker nog från stan runt 10, framme ca 3.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 18 Mars , 2006 Rapport Share Postad 18 Mars , 2006 Kejan då bokar jag in mig på 1 plats ! Barnstol har jag egen så det är lugnt.. (Fick minibar som tillbehör när jag köpte den) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 18 Mars , 2006 Rapport Share Postad 18 Mars , 2006 Jag vann en frirulle 105 d på 5000 pers tog typ 7 timmar haha men grymt asså... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 18 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Mars , 2006 Theo: Hoppas att du har samma flyt i Grebbestad... Bra gjort! Har du fått tag i nått att sova i än? Diego...:din plats i bilen är bokad.... Men var inte för säker på att du vill att jag ska köra.....det är kejan som har lärt mig Det kanske är tur att den där minibaren följde med på köpet / Jessica Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 18 Mars , 2006 Rapport Share Postad 18 Mars , 2006 jag behöver skjuts dit tänkerjag.. vart finns de platser kvar? eller vilka mer behöver fixa det? dax o styra upp detta nu snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 18 Mars , 2006 Rapport Share Postad 18 Mars , 2006 jaaa precis...jooo boende e fixat asså!! danne ska du spela på söndag? tror som sagt att vi e fyra i en bil...så då kan du ju åka med oss...bling bling Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 20 Mars , 2006 Rapport Share Postad 20 Mars , 2006 Perfekt tack så mycket jessica (och kejjan). Har han lärt dig köra? Ja då är det kanske väldig tur att minibar ingick Vilken väg tar vi dit då? Tänkte på vart man ska stå o vänta på skjutsen på fredag morgon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 20 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 Mars , 2006 vart bor du ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 20 Mars , 2006 Rapport Share Postad 20 Mars , 2006 Märks det inte på Diego att han e från Överum? Skogtomte OCH pokertomte. Fifan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Joo visst är man från skogah asså Men kan ta mig in till stan om det underlättar nåt??? Annars får man väl be nån skjutsa mig lite snällt till ett lämpligt ställe för er Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 21 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 in till staden låter bra...blir en jävla omväg annars=( Vi har väll tänkt åka runt 10 tiden... Vart bor Erik då? / Jessica Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 21 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 ok har hört att han bor i en kartong bakom kvantum... vi hämtar dig där då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Erik bor på Vimpelgatan i Johannesdal... 34566 nås han på. Åk tidigare, jag kommer vara där vid 11 tiden och vill inte sitta o glo själv. Glöm inte bort att ta med en markörlåda om det blir aktuellt att leka lite på rummet/n. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 21 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 ska VI åka innan kl 10.... Vi är av mkt trött natur men vi får se om vi orkar upp innan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Mig hämtar man lättast i slip rondellen vid bestämd tid då ! Innan 10 ? Kan man gå upp så tidigt.. ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 22 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 22 Mars , 2006 bäst är väll att du sätter dig i en taxi, och åker till verkebäcks grillen.....Det är lättast för oss... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maccoman Postad 22 Mars , 2006 Rapport Share Postad 22 Mars , 2006 Finns det några platser kvar i nån bil? Eller några fler som inte fixat transport än? Har som sagt bil men ingen "carpool" Hör av er här eller slå en signal 0706542648 om det finns intresse av samåkning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 22 Mars , 2006 Rapport Share Postad 22 Mars , 2006 bäst är väll att du sätter dig i en taxi, och åker till verkebäcks grillen.....Det är lättast för oss... Annars får ja väl ta en taxi jävel på torsda kvällen o ligge sked med dig kejan För fredag e det ju ormgrop med mjukis ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TomEriksson Postad 22 Mars , 2006 Rapport Share Postad 22 Mars , 2006 Ni får fan se till o gå in här o rapportera hur det går för alla West bay folk, om ni får tillfälle!... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 22 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 22 Mars , 2006 tror annars att det kommer vara live rapportering på http://www.pokerresultat.org ..... det var det förra året iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 22 Mars , 2006 Rapport Share Postad 22 Mars , 2006 Kolla länken Kejan bifogade för att se hur det går för oss. Dock så är dom inte såå detaljrika där och kommer troligtvis inte nämna oss vid namn om det inte händer något konstigt. Därför kommer jag, beroende av tillgång till internetuppkoppling, att dokumentera på hemsidan hur det går för oss som ska spela. Även lite bloggar o bilder ska jag försöka få upp. Nån som har digitalkamera av er kan ju ta med en sådan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts