fannys Postad 27 December , 2005 Rapport Share Postad 27 December , 2005 När: 24-26 mars Var:Tanumstrand (ca 10 mil norr om gbg) Buy in: 2000+250sek Platser: 600st (kommer bli fullt snabbt) (sveriges största poker tävling) Potten: 1,2 miljoner (36 platser ITM) Struktur: 10 000 i startmarker, 25-50 blinds, blindsperioder 30min stegrande till 50min. (tror jag) Riktiga pokerbord, dealers kommer det vara när det är 36 kvar. Spelas även cashgame, sit n gos, mm Boende: http://www.Tanumstrand.se (hotell, el stuga-BRA priser, ca 400-500:-/natt Mat: Serveras buffeer (250:- för 4 måltider) http://www.grebbestadpoker.se (bilder för den nyfikna, från masters of poker) http://www.grebbestadspoker.se (för info om EPC) För mer info och anmälan: Gå via pokerklubbar och klicka in er på Grebbestads poker klubb. DiegoForlan: Det serveras SPRIT (men det visste du nog redan) (själv fick jag ju tröst dricka senast och "kärringen" fick spela ihop till hushålls kassan) Rekomenderar verkligen att åka då det var ett kanon arangemang på masters 05.. Roligare om vi är några stycken också, så vi kan "tröst" dricka ihop samtidigt som man slaskar lite cashgame... om Fru Fortuna inte inställer sig Mvh kejan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 27 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 27 December , 2005 Såg nu att det finns ännu billigare boende alternativ ca 200:-/natt och uppåt... Live band kommer det vara både fredag och lördag kväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 27 December , 2005 Rapport Share Postad 27 December , 2005 Boka rum åt mig då Annars ska ni se att det blir fel Ska kika upp vilka referenser deras bartender har.. Grabbarna i mitt pokerteam skällde ut den förra så jag tror han avgick HAHAH SKål förresten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 2 Januari , 2006 Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 Satellit är utsatt på hemsidan! Westbaypoker har en stol att gambla om så låt mej vinna den nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 3 Januari , 2006 Rapport Share Postad 3 Januari , 2006 Såg nu att det finns ännu billigare boende alternativ ca 200:-/natt och uppåt...Live band kommer det vara både fredag och lördag kväll Hörre ru, det här med 200:-/natt får du gärna visa vart det står asså. Hittar bara enkelrum för 1050:-/natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 3 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 Januari , 2006 Du får en speciell bokningskod när du anmält dig till turneringen.... typ "poker".. Såg att dom skrivit 180-200:- finns att bo för, vart vet jag ej... Du får mer info när du anmält dig... Kärringen och jag betala 1800:- (ihop) förra året för 2 nätter i dubbelrum Ring Grebban (073 0569999).... om du vill veta exakt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 Vi kommer med all sannolikhet att få Heypokertröjor med "Westbaypoker" tryck på till EPC turneringen. Ni måste ha dom på er Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 fan mjukis ska vi boka dubbelrum lr? Tänkte bara ifall jag kunde få klonka lite i ett sidegame asså förresten.. Vet ni att man kan grogga med cola o absinth smakar skit men funkar bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Klart vi tar ett dubbelrum med Absinth!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Styr du upp detta Per eller? Jag hakar på i ett rum... fixar vi med resor o så oxå gemensamt? Släng fram priserna de verkligen blir, många bud nu? Blir mycket bra.. nån som har koll på startfältet? Många proffs/kändisar med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 btw, om vi ska spela i Heypokers tröjor kanske dom kan sponsra oss lite med boende osv..? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Hey Poker lär väl redan ha 1 lr fler av sina lag med där skulle jag tro så att sponsra oss med boende är nog inte värt o diskutera! Däremot att vi västerviksbor skulle samboka ihop tycker jag är en självklarhet ! Men fan ta den som inte orkar lyssna på mina bad beat stories kl 06 på natten efter 20 cl absinth o X antal jägergrogg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nooob Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 hallå där, bara undrade om epc turneringen är full eller om det finns platser kvar... maila mariebergskogen@hotmail.com för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 hallå där, bara undrade om epc turneringen är full eller om det finns platser kvar... maila mariebergskogen@hotmail.com för svar Westbaypoker har ingenting med EPC att göra, vänd dig till http://www.grebbestadspoker.se för mer info. Finns 11 platser kvar står det på deras hemsida, dock tror ja att de är slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 Är rum o allt bokat ännu lr inväntar vi fortfarande grebban's hemkomst för o veta vilka som får biljetter? Pax o ligga sked me mjukis asså ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 ja fan vi måste styra upp de med rummen här nu så de blir nån ordning på det.. o håll kostnaderna nere... mjukis vill jag inte ens ha i samma rum... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 Ett 4-bädds rum är bokat för; Mig, Erik, Danne, Jompa, Diego och ev Carro. Kommer Carro så kan du glömma skedliggandet Diego...ev att du kan få ligga mellan oss men du får ma inte för da själv! Bokat från 24-26, antar att vi alla kommer sitta top 30... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 20 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 Tanten och jag åker upp på torsdagen.. Så vi åker väl egen bil.. så du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 Ok, finns det någon möjlighet att ni kan inackordera en Mjukis natten mellan tors o fre? Skulle vara kanon så slipper ja stressa som fan på fredagen från Oslo... tar sin lilla tid att ta sig dit med alla bussbyten o skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 20 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 Tror jag nog går att ordna... Kärringen sover i korridoren och vi spelar poker. Ska prata med regeringen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 21 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 Jaha då var det regeringen att säga sitt Klart vi får plats med en mjukis. Men ska Carro spela i Grebbestad? / Jessica Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 Hon ska inte vara med i "Main eventet" men jag har tvingat dit na iaf. Hon får spela lite cash eller sng. Tack regeringen! (är dock inte säkert att ja kommer på torsdagen, men högst sannolikt) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 21 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 Men du vet att Carro inte får spela cash game...hon kommer inte komma in i lokalen ens Det är bara dom som ska spela själva turneringen som kommer kunna spela cashgamen....när dom har åkt ut. Tyvär men sant... Säg hej till henne från mig. / Jessica Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 Aj fan, det visste jag inte, fan så tråkigt! Tack för infon. Inte ens komma in i lokalen eller? Illa, vem ska då heja på mig? Ahh.. du kan heja på mig när du åkt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 22 Februari , 2006 Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 Kejan... eller Jes, har ni koll på vad det är för stakes på cashborden under EPC? Maxinköp, rekommenderat inköp, vad köpte killarna in sig med på Masters? Inköp till sng? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts