jna Postad 28 Januari , 2006 Rapport Share Postad 28 Januari , 2006 Ser bra ut för dig. Hoppas du klonkar, man behöver sånt efter dylika Cosmopolkvällar. Jag har ingen bra kväll än så länge. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 28 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2006 Rapport kommer när jag åkt ut. Besviken över att det bara blev en plats. På Doyles Room blev det tre platser, men där fick jag QQ mot JJ i tidigt skede, och åkte så klart ut... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Efter att du klonkar hem EPT Deauville så lär de där obetydliga cashgameförlusterna knappt kännas Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P_kungen Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Trist att det går tungt Du är ju en riktig gammal räv i pokersammanhang. Hur lång (och stor) var den värsta kalla perioden du upplevt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LAB Postad 6 Februari , 2006 Rapport Share Postad 6 Februari , 2006 Vad var det för intressant crypto satelit du hittade..namn? Hittar bara en som verkar ngt lika...en trestegs med 9-75-750 i buy in. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 6 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 6 Februari , 2006 Vad var det för intressant crypto satelit du hittade..namn?Hittar bara en som verkar ngt lika...en trestegs med 9-75-750 i buy in. SIX PAK bla bla bla, går flera om dagen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LAB Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Vad var det för intressant crypto satelit du hittade..namn?Hittar bara en som verkar ngt lika...en trestegs med 9-75-750 i buy in. SIX PAK bla bla bla, går flera om dagen. Är bara om det inte blir ett övervärde på sixpack turneringen alla på finalbordet får en 15k valfri resa Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asken Postad 13 Februari , 2006 Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 Har gdaily tagit bort dagboken? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 13 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 Gdaily tagit bort dagboken? Nej då, den är bara icke-klistrad, förstår inte varför min ska sticka ut mer än andras... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bestrafe Postad 15 Februari , 2006 Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 Du får skriva oftare då så den inte hamnar på sida två Hälsningar Bestrafe Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 15 Februari , 2006 Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 Trist att det går tungt Du är ju en riktig gammal räv i pokersammanhang. Hur lång (och stor) var den värsta kalla perioden du upplevt? Skulle också vilja ha svar på den frågan.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 15 Februari , 2006 Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 vad är det som är "principen" varför du inte vill spela EPT-monaco? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 15 Februari , 2006 Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 vad är det som är "principen" varför du inte vill spela EPT-monaco? Tror det är för att det inte är skattefritt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 15 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 vad är det som är "principen" varför du inte vill spela EPT-monaco? Tror det är för att det inte är skattefritt. Stämmer... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 19 Februari , 2006 Rapport Share Postad 19 Februari , 2006 Gdaily123 ska få sig en match ikväll på satten till Tallin! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 19 Februari , 2006 Rapport Share Postad 19 Februari , 2006 Sedan en i pottlimit dealers choice. Där åkte jag ut färsta handen i Razz med A235 mot Matteproffs A468. Skillat av norrlänningen. Jag tror iofs jag hade 4,5,6 gömt och fick ett A på mitt första öppna (Vi spelade 3 dolda om jag inte minns fel) Hur skulle jag inte kunna klonka? Pott Limit Razz med A456 mot SlaskOlas XXX5. Finns risk att degen åker in med tre kort kvar att komma Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 26 Februari , 2006 Rapport Share Postad 26 Februari , 2006 Bra spelat, första "riktigta" liveturneringen så hamnar man mitt emot en gdaily som dessutom snabbt dubblar! Grattis till platsen i rullen. //Tobias (killen bredvid dealern vid första bordet) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredde80 Postad 26 Februari , 2006 Rapport Share Postad 26 Februari , 2006 Tack gdaily för lektionen hur man ställer in utan outs... den var riktigt snygg =) (räknar inte runner runner outsen) Vi möts igen i onlinesatteliten... kommer bli grymt kul... trevligt att få hälsa på dig irl också... och tack för uppdubblingen =) //Freddo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 26 Februari , 2006 Rapport Share Postad 26 Februari , 2006 Ska retas lite med dig Ola, Jag klonkade hem en plats i Baltic open nyss! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 26 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 Februari , 2006 Ska retas lite med dig Ola,Jag klonkade hem en plats i Baltic open nyss! Grattis! Du får klonka en till och sälja till mig... jag ska banne mig ta mig dit! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltandgo Postad 28 Februari , 2006 Rapport Share Postad 28 Februari , 2006 Gdaily stämmer verkligen din bokföring? jag såg dig lägga 5000 euro på 15/25 omaha . Men det kanske inte var du... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 28 Februari , 2006 Rapport Share Postad 28 Februari , 2006 Antar att han klassar det som ordinarie onlinespel: Jag kommer INTE att redovisa hur det går för mig på mitt ordinarie onlinespel Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 28 Februari , 2006 Rapport Share Postad 28 Februari , 2006 Vänner, Under studietiden jobbade jag extra på ett företag, där det fanns en person som hinkade i sig 4 liter Coca-Cola per dag. 2 liter på jobbet och 2 liter när han kom hem. Vanlig Coke och ingen light/diet. Jag trodde i min enfald att den personen var ensam om att trycka i sig så mycket läsk. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltandgo Postad 28 Februari , 2006 Rapport Share Postad 28 Februari , 2006 Gdaily - inget illa menat alltså ... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chris_ Postad 28 Februari , 2006 Rapport Share Postad 28 Februari , 2006 Vänner, Under studietiden jobbade jag extra på ett företag, där det fanns en person som hinkade i sig 4 liter Coca-Cola per dag. 2 liter på jobbet och 2 liter när han kom hem. Vanlig Coke och ingen light/diet. Jag trodde i min enfald att den personen var ensam om att trycka i sig så mycket läsk. Han är allt annat än ensam om det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts