derpase Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 * Komma iväg till WSOP och spela ett event eller två, kanske inte Main men typ 1500 och 2000 kanske + hänga i Vegas i ett par veckor * Våga spela lite högre stakes på SNG och MTT (spelar just nu mkt lägre än vad jag har råd/BR till * Sluta blowa up i MTT * Vara flitigare med juridikstudierna (klara tentorna) * Träna mer * Läsa fler böcker, skönlitteratur/ej pokerböcker Citera
Thåström Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 *Spela fler Live-turneringar (minst en EPT) *Läsa fler pokerböcker *Vinna mer än vad jag har gjort det här året Citera
elvis77 Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 * Finalbord på EPT eller WPT * börja träna Citera
Macroman Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 * Skriva dagbok här på forumet Mycket intressant, hoppas du gör slag i saken! Citera
Jimbolito Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 Etablera mig på 10/20NL. Spela mer live, främst turneringar. Spela någon storturnering, EPT, WPT eller liknande. Tilta mindre. Försöka spela 4h/dag. Återuppta träningen. Skaffa mig ett liv. Citera
spinky Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 *Lära mig att spela fast jag inte känner för det. *Lära mig att ligga med fula brudar. *Lära mig att det är inte bra att dricka varje dag en hela veckan. *Äta mer. *Ta reda på varför min framtida flickvän har så svårt att höra av sig. Citera
P_kungen Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 Pokrmål: *Vinna jättemkt på poker på någon lagomt hög nivå. *Fixa millen före Djens (viktigast) *Kvala in till nån EPT-event. *Dra till Thailand och lira i höst. Irl mål *Tag tag i träningen ordentligt och ta 100 i bänken snart. Helst kombinera med ett bra resultat på milen (typ 42 min) *Hålla ut sista halvåret i skolan, typ mvg i allt (fast orka?) *Ha skoj och inte ägna alltför mkt tid åt ovanstående. Citera
Gyre Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 Poker: * Ha 5/10 FL SH som standardnivå och spela 10/20 FL SH när jag hittar bra bord. * Bli hyffsad på NL cash games. Liv: * Inte skita bort betyg i skolan för att jag är lat. * Ha kul. Citera
MartinNuts Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 *Etablera mig på $10/20 FL SH. *Spela satelliter till större events. *Inte lira SNG's. *Inte spela när jag är trött, förbannad/arg, hungrig. *Behålla koncentrationen genom HELA MTT's. *Trappa upp på träningen. *Inreda min lägenhet. *Inte säga upp mig från mitt deltidsjobb p.g.a storhetsvansinne. *Åka till Fotbolls-VM. Citera
ji-_-ge Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 *flytta hem i från Grattis till tidernas största särskrivning (var bara tvungen att anmärka ) Citera
schenker Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 planera (online)pokerspelandet bättre, ha hysat fasta tider få sambon att börja spela online (svåååårt, då hon är solidarisk med sin arbetsgivare som ser pokern som en konkurrent) kvala in in till nåt landbaserat event (två Steps kvar till Party Poker Million ) få ner mina pokerkonton till 3-4 st tillaga två nya maträtter i månaden läsa minst en skönlitterär bok i månaden (skönt att det finns böcker i mp3-format nuförtiden) bli tränare även för min yngsta dotters handbollslag (då blir det garanterat mindre tid för poker) Citera
cazacu Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 vinna EPT satteliten på klubben lira stabil CG Vinna en fet MTT vinna minst 10K i månaden)SEK) Citera
crillux Postad 28 December , 2005 Rapport Postad 28 December , 2005 * Få upp bankrullen så jag kan kliva upp från FL $0.5/1 via $1/2 till $2/4 och kunna vinna stadigt på den nivån. * Bli en bra och ansvarsfull pappa till vårt första barn som kommer i maj. Citera
Zyr Postad 28 December , 2005 Rapport Postad 28 December , 2005 Äga 1 miljon kronor Gå ner 10kg Skaffa ett liv (tjej) :D Citera
pimpout Postad 28 December , 2005 Rapport Postad 28 December , 2005 Äga 1 miljon kronor Gå ner 10kg Skaffa ett liv (tjej) :D etl liv = en tjej?!? Citera
Donner Postad 28 December , 2005 Rapport Postad 28 December , 2005 * Dra ner lite alkoholkonsumtionen Citera
Verner18 Postad 28 December , 2005 Rapport Postad 28 December , 2005 - Få dra Nadja på ett inköp på 2/4...behövs osannolik rigg för det men om floppen skulle komma typ A-9-9 när man själv har 99 och han har AA så kan möjlighet finnas. - Tilta bort en miljon före Djens - Vinna stabilt på 5/10 utan att jag behöver megaklonka - Dra hem en fet multi Citera
eurythmech Postad 28 December , 2005 Rapport Postad 28 December , 2005 * Vinna satellit till stor eller medelstor tävling (10.000 SEK och uppåt) * För en gångs skull hämta hem mer än $1k i en onlineturnering * Bli en bättre NL cashgame-spelare Citera
lethe Postad 28 December , 2005 Rapport Postad 28 December , 2005 Få fram alla sex rutorna på magen. 650000 händer poker spelade. Disciplin, disciplin, disciplin. Citera
Hjort Postad 28 December , 2005 Rapport Postad 28 December , 2005 * Tappa några kilo fett. * Gå upp några kilo muskler. * Sköta mina studier. * Skaffa ett liv (tjej). * Inte börja röka crack. Jag är åtminstone ganska säker på att lyckas med ett av mina mål. Citera
matsile Postad 28 December , 2005 Rapport Postad 28 December , 2005 * Tappa några kilo fett.* Gå upp några kilo muskler. * Sköta mina studier. * Skaffa ett liv (tjej). * Inte börja röka crack. Jag är åtminstone ganska säker på att lyckas med ett av mina mål. Helt rätt av dig, börja röka brass i stället! Citera
Jessica Postad 28 December , 2005 Rapport Postad 28 December , 2005 * Tjäna ihop en mille. (Sett att andra har det som mål också och det verkar som en rätt rolig utmaning) * Sluta tilta!! * Genomföra några lyckliga skottningar på högre nivåer än jag spelar. * Spela mindre poker. * Spela mer live. IRL: Gå ner några kg's Börja styrketräna och konditionsträna igen Spendera mer qualitytime med tjejen Orka genomföra sista terminen i skolan på ett bra sätt Citera
Ruff Postad 28 December , 2005 Rapport Postad 28 December , 2005 * Enbart spela när jag e 100% koncentrerad * Gå upp en nivå * Börja spela MTT igen * Sitta mindre framför datorn * Sluta prata med min låtsaskompis Molgan Citera
Recommended Posts