lnvincible Postad 31 December , 2005 Rapport Postad 31 December , 2005 Är det någon överhuvudtaget som ska sitta uppe inatt vid pokerbordet och "ta hand om" om alla fulla människor? Citera
Betterman Postad 31 December , 2005 Rapport Postad 31 December , 2005 En och annan ALL-IN blir det nog i natt när man kommer hem! God Gul och Gott nytt ALL-IN! Citera
Lantash Postad 31 December , 2005 Rapport Postad 31 December , 2005 Är det någon överhuvudtaget som ska sitta uppe inatt vid pokerbordet och "ta hand om" om alla fulla människor? Jag, jag firar varken nyår eller julafton, mkt bra EV för mig Citera
deadfish Postad 31 December , 2005 Rapport Postad 31 December , 2005 Gott nytt är, note to self skotta inte med halva br på fyllan, over and out, Citera
TANDEMCYKELN Postad 31 December , 2005 Rapport Postad 31 December , 2005 Jag, jag firar varken nyår eller julafton, mkt bra EV för mig Jäklar vilken guldgruva det varit under kvällen. Jag har plussat som fasiken! Nu orkar inte jag mer, tyvärr. Dags att gå och lägga sig, gammal som man är. Citera
pluntzky Postad 31 December , 2005 Rapport Postad 31 December , 2005 Nu ska det liras Gutes nues yahr! Citera
garden_state Postad 31 December , 2005 Rapport Postad 31 December , 2005 Men hellvete, ikväll har jag bara dött som ett klyfthuve. Ett fyllo drog allin varenda jävla giv å dräpte mig som satan, blev tamigfan tokig. Tidsnog så lyckades jag dock döda honom på ett inköp, dock slakta han mig på 3. Citera
deadfish Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Men hellvete, ikväll har jag bara dött som ett klyfthuve. Ett fyllo drog allin varenda jävla giv å dräpte mig som satan, blev tamigfan tokig. Tidsnog så lyckades jag dock döda honom på ett inköp, dock slakta han mig på 3. jag kanske fattar två av tre meningar , men grattis, jo jag är fortfarrande full som fgan ,,,,,,,,,,,,,,,, Citera
EAK Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 gott nytt år alla pokerslaskande fyllon (+ ni övriga) Citera
Vigge Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Gah! Hur ska man kunna gå på plus när alla går all-in varje giv? Citera
EAK Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Gah! Hur ska man kunna gå på plus när alla går all-in varje giv? Vänta på AA eller +EV kort och syna? Citera
Vigge Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Gah! Hur ska man kunna gå på plus när alla går all-in varje giv? Vänta på AA eller +EV kort och syna? Mot 5 andra i samma giv blir dina AA snabbt mosade. Citera
Klyka Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Jag hatar såna här trådar. Just som jag trodde att den äntligen dött så var det tvunget till att gå o bli nyår också... Citera
Recommended Posts