Gå till innehåll

Mental spärr


tapout

Recommended Posts

Hej, jag har hängt på forumen ett tag nu och bestämt mig för att börja posta!

 

Jag har ett ganska irriterande problem, men jag tror inte det är så ovanligt ändå. Varje gång jag lyckas ta mig upp förbi en tio eller hundradollars gräns så spelar jag nästan per automatik sämre. När jag förlorat X antal dollar så lyckas jag alltid spela upp mig snabbt igen. Detta medför att kurvan inte blir så jämn som man skulle kunna önska sig, man borde ju kunna göra nåt åt det här.

 

Några tips? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Menar du totalt i rullen eller på ett specifikt bord?

 

För mig gäller vanligtvis det omvända... kan ligga och harva runt inköpet hur länge som helst och bara känna att jag tappar eller ligger på +/- 0, men så fort jag dubblat blir det som en lavin och jag stackar ofta mina motståndare. Kanske beror det på att jag förmodligen spelar mycket bättre bigstack... men men.

 

Förlåt, nu kapade jag tråden, men förmodligen ligger problemet här nånstans, du spelar väl inte på samma sätt med en stor stack som med en liten, och om du förändrar ditt spel så är det väl åt fel håll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...