Bimpi Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 Hehe, kom in en sen på bordet och satt sig. Rolig kommentaren efter 5 händer: "SheFaLLs> oh crap i thought this was 20/40 no limit heads up" "SheFaLLs> i dont play this high" Sen satt han/hon ut, vet såklart inte om han/hon var allvarlig men lite roligt var det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrAnton Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 Vilken sajt/nätverk lirar de på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 Vilken sajt/nätverk lirar de på?PrimaPoker http://www.primapoker.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
evilPTP Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 det står i rubriken.... Prima. ( typ bet 365... mm) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 > I_Grind_On_U wins $108,399 with a Straight, Nine high 4 klöver 89 hjärter flop. Fuat har då 6-7 off, och bad_ip har 8-8. Turn en T, fuat höjer då och bad ip synar, potten då $32k+. Fuat i första poss höjer $24k (ungefär) i position, bad_ip tnäker och synar sedan med 888. (Eventuella fel kan ha skrivits.) Mmm, jag får det till en ten high... Tänka sig..... det gick att toppa förra handen:(Obs! Endast för dom som är lika railbirdskåta som mig.) Tycker iofs inte att den toppar.. Förra var rätt sanslös. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swoop78 Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 Hur slutade det sen? Jag drog när dom hade runt 200k var. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bimpi Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 Hur slutade det sen? Jag drog när dom hade runt 200k var. Har för mig att Bad_Ip slutade på ca $410 000. Någonstanns mellan alla något utdragna skämt om Chuck Norris och Kevin Bacon tyckte jag mig läsa att $170 000 var hans egna som han pyntat upp. Edit: Ja och I_Grind_On_U på $0 då. Edit nr 2: I_Grind_On_U sitter nu på ett NL 20/40 bord nu, pengaproblem? Verkar i alla fall gå bra för han där... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eddie88 Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 Sista potten då han gulade spelade han som en riktig tomte, jag menar alla pengar för ett jävla pocket par 10 or, motståndaren synar stora bets - va fan kan han ha...så uppenbart ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 Sista potten då han gulade spelade han som en riktig tomte, jag menar alla pengar för ett jävla pocket par 10 or, motståndaren synar stora bets - va fan kan han ha...så uppenbart ... No offense men jag tror inte att Fuat tänker "hmm jag har två tior, bordet är bara låga. det måste ju vara bra...." Nästa gång han gör den synen och ip har 4 hög skriver du att han är ett geni här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smokey_McPot Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 Sista potten då han gulade spelade han som en riktig tomte, jag menar alla pengar för ett jävla pocket par 10 or, motståndaren synar stora bets - va fan kan han ha...så uppenbart ... No offense men jag tror inte att Fuat tänker "hmm jag har två tior, bordet är bara låga. det måste ju vara bra...." Nästa gång han gör den synen och ip har 4 hög skriver du att han är ett geni här. Det är lätt att spela med facit i hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eddie88 Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 200 k med en kille om synar 30 k bets till rivern, måste ju ha nått bättre änn bara topp paret. Han kan ha set med mera- jag menar så mycket i 1 pott för att på rivern trycka in 100 k... Jag tycker inte det var särskilt bra spelat med så mycket pengar, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RemG Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 nån som har skärmdump på 350K potten? vore niec att se den. va tvungen att gå att lägga mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dj.lasseman Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 nån som har skärmdump på 350K potten? vore niec att se den. va tvungen att gå att lägga mig m. jag brukar ta screenshots på mina potter, öppna dem i photoshop och skriva dit fler nollor efter siffrorna. sen kan jag bara sitta och le i flera timmar åt de stora potterna jag vann. poker är livet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D_Persson Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 nån som har skärmdump på 350K potten? vore niec att se den. va tvungen att gå att lägga mig m. jag brukar ta screenshots på mina potter, öppna dem i photoshop och skriva dit fler nollor efter siffrorna. sen kan jag bara sitta och le i flera timmar åt de stora potterna jag vann. poker är livet! Aja är man hjärndöd så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fitandiknowit Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 nån som har skärmdump på 350K potten? vore niec att se den. va tvungen att gå att lägga mig m. jag brukar ta screenshots på mina potter, öppna dem i photoshop och skriva dit fler nollor efter siffrorna. sen kan jag bara sitta och le i flera timmar åt de stora potterna jag vann. poker är livet! Aja är man hjärndöd så. *pang* Där rök en ruta i glashuset. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grannby Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 nån som har skärmdump på 350K potten? vore niec att se den. va tvungen att gå att lägga mig m. jag brukar ta screenshots på mina potter, öppna dem i photoshop och skriva dit fler nollor efter siffrorna. sen kan jag bara sitta och le i flera timmar åt de stora potterna jag vann. poker är livet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 22 December , 2005 Rapport Share Postad 22 December , 2005 *pang* Där rök en ruta i glashuset. Var lite försiktigare i framtiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
striker Postad 22 December , 2005 Rapport Share Postad 22 December , 2005 Jag tog ett screenshot på $357k potten. http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/OMFG-neh.jpg Enjoy! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 22 December , 2005 Rapport Share Postad 22 December , 2005 http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/OMFG-neh.jpg De e alltid intressant att läsa den givande chatten på high-stake-borden. Där kan man lära sig både det ena och det andra om hur man ska spela poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rennik Postad 7 Januari , 2006 Rapport Share Postad 7 Januari , 2006 har kollat primas 200/400 ikväll... bad_ip förlorade först mot lucypucy men köpte in på nytt och hyffsade till siffrorna. sen kom isokala in - skulle spela ett inköp mot bad sa han. iso förlorade och försvann men kom tillbaka en stund senare och fortsatte. Och har sen förlorat inköp efter inköp när bad låg på 300K verkade isokala-kontot tömt, för han bad bad_ip vänta medan han bytte account. en minut senare kom sutrakama in. nu ligger bad_ip på 305K och sutra 40K Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
badtorsker Postad 7 Januari , 2006 Rapport Share Postad 7 Januari , 2006 Ska vi strö salt i såren och maila Prima och säga att han har 2 konton och få honom avstängd? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts