Bein Postad 20 December , 2005 Rapport Share Postad 20 December , 2005 Råkade spela upp mina 10 euro till 700 på 1 dag ( fatar ej hur ) och behöver verkligen hjälp att ta ut pengarna. Problemet är att jag inte kan gör det själv av nån speciell anledning. om ingen har lust att hjälpa mig för en liten del av pengarna (nån hundrig eller så) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 20 December , 2005 Rapport Share Postad 20 December , 2005 Antar att du är minderårig så... Varför regga du dig inte på din morsas/farsas namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 20 December , 2005 Rapport Share Postad 20 December , 2005 Eftersom det är B2B så går det att föra över pengar till ett konto på ett annan skin. Tex. att någon du känner (som har åldern inne) öppnar ett konto, och för över pengarna dit..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 20 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2005 Eftersom det är B2B så går det att föra över pengar till ett konto på ett annan skin. Tex. att någon du känner (som har åldern inne) öppnar ett konto, och för över pengarna dit..... hur gör man detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pimpout Postad 20 December , 2005 Rapport Share Postad 20 December , 2005 Gå in i cashier, transfer, skriv användarnamn på tillkonto, skriv summa, skriv lösen, voila. Klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 20 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2005 Gå in i cashier, transfer, skriv användarnamn på tillkonto, skriv summa, skriv lösen, voila. Klart. finns ingen jävla trasnfer knapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pimpout Postad 20 December , 2005 Rapport Share Postad 20 December , 2005 Gå in i cashier, transfer, skriv användarnamn på tillkonto, skriv summa, skriv lösen, voila. Klart. finns ingen jävla trasnfer knapp? Hmm. Kanske en av de siter det inte funkar på. Chipdumpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 20 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2005 Gå in i cashier, transfer, skriv användarnamn på tillkonto, skriv summa, skriv lösen, voila. Klart. finns ingen jävla trasnfer knapp? Hmm. Kanske en av de siter det inte funkar på. Chipdumpa! om jag tar ut på YYYY YYYYYYYY visa kort fast att jag är registerard som XXXX XXXXXXX blir det wajn då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 20 December , 2005 Rapport Share Postad 20 December , 2005 Gå in i cashier, transfer, skriv användarnamn på tillkonto, skriv summa, skriv lösen, voila. Klart. finns ingen jävla trasnfer knapp? Hmm. Kanske en av de siter det inte funkar på. Chipdumpa! om jag tar ut på YYYY YYYYYYYY visa kort fast att jag är registerard som XXXX XXXXXXX blir det wajn då? Antagligen... Det kan vara så att du har spelat för lite för att få en transfer funktion. Skicka ett email till supporten och hör med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Timmi Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 Gå in i cashier, transfer, skriv användarnamn på tillkonto, skriv summa, skriv lösen, voila. Klart. finns ingen jävla trasnfer knapp? 200vip krävs för Transfer tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nag111 Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 hur satte du in dessa 10€ må ja fråga? hade du lånat nåns kort? isåfall lär du kunna casha ut direkt dit? eller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 21 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 21 December , 2005 Gå in i cashier, transfer, skriv användarnamn på tillkonto, skriv summa, skriv lösen, voila. Klart. finns ingen jävla trasnfer knapp? 200vip krävs för Transfer tror jag inlägg bortaget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 har way över 200 vip. men nu har jag iaf chipdumpat några 100 € och resten spelade jag bort. De 10 € fick jag på * no-no för externa affelänklar - QoS * Bara så att du vet är chipdumpning mot reglerna och både DU OCH DIN KOMPIS kommer få era konton låsta och pengarna konfiskerade om det upptäcks. Jag hade cashat ut allt om jag var din polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan Axelsson Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 Bästa tipset: Spela inte när du inte har åldern inne. Dessutom tycker jag inte forumet ska hjälpa underåriga med sådana här problem. Särskilt inte uppmana till chipdumpning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nygreen Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 man ska skriva in sin hotmail, och få ett brev sänt till sig ! Hur lång tid tar det innan det kommer till hotmailen ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nygreen Postad 22 December , 2005 Rapport Share Postad 22 December , 2005 hur länge tid tar det innan de 10 $ kommer ?? Kommer dom på poker klienten lr ??? Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 26 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 26 December , 2005 hur länge tid tar det innan de 10 $ kommer ?? Kommer dom på poker klienten lr ??? Tacksam för svar du använde betandgamebacker.com då eller? tog 1 vecka kommer på kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 27 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 27 December , 2005 Nån mer än jag som ej kan logga in på poker klienten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hasselby Postad 27 December , 2005 Rapport Share Postad 27 December , 2005 Nån mer än jag som ej kan logga in på poker klienten? Jag kommer in på en annan B2B-sajt, och det brukar vara så att om en strular så strular alla. Har du otur har det att göra med: nu har jag iaf chipdumpat några 100 € Fast i så fall borde de ju ha skickat något mail om beslutet. Lycka till i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 27 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 27 December , 2005 Nån mer än jag som ej kan logga in på poker klienten? Jag kommer in på en annan B2B-sajt, och det brukar vara så att om en strular så strular alla. Har du otur har det att göra med: nu har jag iaf chipdumpat några 100 € Fast i så fall borde de ju ha skickat något mail om beslutet. Lycka till i alla fall. kompisen har iaf cashat ut dem så det är lugnt på så vis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hasselby Postad 27 December , 2005 Rapport Share Postad 27 December , 2005 Jo, det var ju tur . Fast jag tycker ändå att det borde vara mycket svårupptäckt för sajten om det chipdumpas "snyggt" - om man väntar på ett läge då det ligger triss mot stege eller färg mot högre färg och då går all in (samt att man inte skriver något avslöjande i chatten), och dessutom bara gör det vid ett enda tillfälle. Nåja, om det nu är chipdumpen som är orsaken så får den här historien fungera som avskräckande exempel. Men vem vet, kanske är det bara ett tillfälligt strul hos betandgame. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 27 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 27 December , 2005 Jo, det var ju tur . Fast jag tycker ändå att det borde vara mycket svårupptäckt för sajten om det chipdumpas "snyggt" - om man väntar på ett läge då det ligger triss mot stege eller färg mot högre färg och då går all in (samt att man inte skriver något avslöjande i chatten), och dessutom bara gör det vid ett enda tillfälle. Nåja, om det nu är chipdumpen som är orsaken så får den här historien fungera som avskräckande exempel. Men vem vet, kanske är det bara ett tillfälligt strul hos betandgame. inlägg bortaget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chievo85 Postad 27 December , 2005 Rapport Share Postad 27 December , 2005 jag kommer inte heller in på klienten! har vart så i 2 dagar nu! när ska det vara åtgärdat då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 27 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 27 December , 2005 jag kommer inte heller in på klienten! har vart så i 2 dagar nu! när ska det vara åtgärdat då? vet ej, mina kompisar kommer in, fett irriterande iaf . skriv när du kommer in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chievo85 Postad 27 December , 2005 Rapport Share Postad 27 December , 2005 okej. kan du logga in på deras hemsida? det går för mig men inte på poker klienten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts