Gå till innehåll

SAJT: BetandGame.com

Bein

Recommended Posts

Råkade spela upp mina 10 euro till 700 på 1 dag ( fatar ej hur ) och behöver verkligen hjälp att ta ut pengarna. Problemet är att jag inte kan gör det själv av nån speciell anledning. om ingen har lust att hjälpa mig för en liten del av pengarna (nån hundrig eller så)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gå in i cashier, transfer, skriv användarnamn på tillkonto, skriv summa, skriv lösen, voila. Klart.

finns ingen jävla trasnfer knapp?

Hmm. Kanske en av de siter det inte funkar på. Chipdumpa!

om jag tar ut på YYYY YYYYYYYY visa kort fast att jag är registerard som XXXX XXXXXXX blir det wajn då?

Länk till kommentar

Gå in i cashier, transfer, skriv användarnamn på tillkonto, skriv summa, skriv lösen, voila. Klart.

finns ingen jävla trasnfer knapp?

Hmm. Kanske en av de siter det inte funkar på. Chipdumpa!

om jag tar ut på YYYY YYYYYYYY visa kort fast att jag är registerard som XXXX XXXXXXX blir det wajn då?

Antagligen...

Det kan vara så att du har spelat för lite för att få en transfer funktion. Skicka ett email till supporten och hör med dom.

Länk till kommentar

har way över 200 vip. men nu har jag iaf chipdumpat några 100 € och resten spelade jag bort. De 10 € fick jag på * no-no för externa affelänklar - QoS *

Bara så att du vet är chipdumpning mot reglerna och både DU OCH DIN KOMPIS kommer få era konton låsta och pengarna konfiskerade om det upptäcks.

Jag hade cashat ut allt om jag var din polare.

Länk till kommentar

Nån mer än jag som ej kan logga in på poker klienten?

Jag kommer in på en annan B2B-sajt, och det brukar vara så att om en strular så strular alla. Har du otur har det att göra med:

nu har jag iaf chipdumpat några 100 €

Fast i så fall borde de ju ha skickat något mail om beslutet. Lycka till i alla fall.

Länk till kommentar

Nån mer än jag som ej kan logga in på poker klienten?

Jag kommer in på en annan B2B-sajt, och det brukar vara så att om en strular så strular alla. Har du otur har det att göra med:

nu har jag iaf chipdumpat några 100 €

Fast i så fall borde de ju ha skickat något mail om beslutet. Lycka till i alla fall.

kompisen har iaf cashat ut dem så det är lugnt på så vis ;)

Länk till kommentar

Jo, det var ju tur :) . Fast jag tycker ändå att det borde vara mycket svårupptäckt för sajten om det chipdumpas "snyggt" - om man väntar på ett läge då det ligger triss mot stege eller färg mot högre färg och då går all in (samt att man inte skriver något avslöjande i chatten), och dessutom bara gör det vid ett enda tillfälle.

Nåja, om det nu är chipdumpen som är orsaken så får den här historien fungera som avskräckande exempel. Men vem vet, kanske är det bara ett tillfälligt strul hos betandgame.

Länk till kommentar

Jo, det var ju tur :) . Fast jag tycker ändå att det borde vara mycket svårupptäckt för sajten om det chipdumpas "snyggt" - om man väntar på ett läge då det ligger triss mot stege eller färg mot högre färg och då går all in (samt att man inte skriver något avslöjande i chatten), och dessutom bara gör det vid ett enda tillfälle.

Nåja, om det nu är chipdumpen som är orsaken så får den här historien fungera som avskräckande exempel. Men vem vet, kanske är det bara ett tillfälligt strul hos betandgame.

inlägg bortaget

Länk till kommentar