chobo Postad 14 December , 2005 Rapport Share Postad 14 December , 2005 Hej, The Rock fick sitt konto stulet och blev av med $35k. Han försökte prata med mig på lads om det hela men jag är tyvärr bannad från chatten. The Rock spelade skumt under dagen (när kontot var stulet) och jag vann ett par galna potter, jag plussade kanske $4k mot honom, kan vara mer eller mindre, men jag plussade i alla fall. En sjuk pot blev all in när jag hade KJ på floppen J44, theRock hade QJ. Den som vann merparten av pengarna var förmodligen Crazy_Aces från Las Vegas, jag är inte helt säker men det är min misstanke. Vet inte vad jag ska säga, sorry att jag vann en del av dina pengar The Rock. Jag kan dock inte känna mig "skyldig", vet inte om jag borde göra det. Kan någon visa detta meddelande för The Rock? * Flytt till Poker OT - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts