granath Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Hittade ingen tråd om det så... Hur mycket bonus drar ni in ungefär per månad. Enligt mina beräkningar: Okt: 540€ (multipoker, noblepoker) Nov: 1370€ (multipoker, martinpoker, Heypoker) Dec: 302€ (and counting) (24h, party) Lirar på 0.5/1 bord. * Poll-liknande tråd, flytt till Poker OT - QoS * Citera
p0k3rk1ng Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 intressant, men det blir genast ointressant när du inte skriver var du drar in dom på, mer bokföring tack. jag har tagit bet365-bonusen denna månad, håller även på med martinspoker men kommer inte satsa på den så hårt än då det är två månader kvar. Citera
Zeberdeee Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Jag har tänkt och sätta in 50 $ på nån sajt..VArt tycker ni jag har mest chans på att klara nån av bonus som sajt erbjuder? Martinspoker? bet365? Citera
j-born Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Jag har tänkt och sätta in 50 $ på nån sajt..VArt tycker ni jag har mest chans på att klara nån av bonus som sajt erbjuder? Martinspoker? bet365?[/quot bet365 bonusen är lätt att fixa, prova den Citera
martenmania Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Jag har tänkt och sätta in 50 $ på nån sajt..VArt tycker ni jag har mest chans på att klara nån av bonus som sajt erbjuder? Martinspoker? bet365? bet365 bonusen är lätt att fixa, prova den Att spela FL 1/2 alt. NL 0.5/1 med $50 är inte att rekomendera. Nu är vi dessutom väldigt off topic: Hur mycket i bonus per månad? Citera
maren Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 <snip>Lirar på 0.5/1 bord. SH? FL? Hur många timmar per dag? Citera
Hector Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Jag har tänkt och sätta in 50 $ på nån sajt..VArt tycker ni jag har mest chans på att klara nån av bonus som sajt erbjuder? Martinspoker? bet365? bet365 bonusen är lätt att fixa, prova den Att spela FL 1/2 alt. NL 0.5/1 med $50 är inte att rekomendera. Nu är vi dessutom väldigt off topic: Hur mycket i bonus per månad? Sign up bonuset är på 100$ och man behöver inte spela dem nivåerna för sign up, räcker att det blir raked hand, det är på bonanzan man behöver spela på 100 NL. Citera
LIF Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Mellan 12 - 15 000 SEK de senaste fyra månaderna. Med denna fördelning ungefär: B2B runt 750 Euro per Månad Party& Skins och Prima runt 700 Dollar per Månad Crypto runt 2000 SEK per Månad Citera
superguran Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Hur får du martinspoker och heypoker till 1370 euro i November? Citera
Pokershark Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Inte för att jag är en utpräglad bonushora men brukar passa på att ta fördelaktiga bonusar då det höjer upp resultatet ganska rejält. Detta är mina bonuspengar i dollar för de senaste 15 månaderna. I början lirade jag NL0,25/0,5 och de 7 senaste månaderna minst NL0,5/1 200 September-04 610 320 310 550 650 320 600 625 472 450 200 325 541 1511 November -05 Citera
CHEMAS Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 fattar inte hur det går till... har aldrig brytt mej om bonusar men uppenbarligen sågår man miste om endel pengar eller? ....yrat omkring endel och kolla tpå tex bet365 och visst där kan man ju få bonus upp till 100dollar i dec... är det bara gå på nästa ställe då eller? Känns somendel tjänar massor på det... hmm Citera
p0k3rk1ng Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 fattar inte hur det går till... har aldrig brytt mej om bonusar men uppenbarligen sågår man miste om endel pengar eller? ....yrat omkring endel och kolla tpå tex bet365 och visst där kan man ju få bonus upp till 100dollar i dec... är det bara gå på nästa ställe då eller? Känns somendel tjänar massor på det... hmm alltså jag är skeptisk till vissa siffror i den här tråden. det verkar som dom tar med sina vanliga vinster också, annars så måste man i princip spela dygnet runt. Citera
Pokershark Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 fattar inte hur det går till... har aldrig brytt mej om bonusar men uppenbarligen sågår man miste om endel pengar eller? ....yrat omkring endel och kolla tpå tex bet365 och visst där kan man ju få bonus upp till 100dollar i dec... är det bara gå på nästa ställe då eller? Känns somendel tjänar massor på det... hmm alltså jag är skeptisk till vissa siffror i den här tråden. det verkar som dom tar med sina vanliga vinster också, annars så måste man i princip spela dygnet runt. Det är inga problem att få till skapliga summor på bonuspengar men det kräver att man har ett skapligt kapital så att man får maximal bonus och även slipper vänta på pengar från ena stället för att påbörja nästa. Även är det bra om man kan spela på en högre nivå. Det finns massor bonusar ute. Jag har inte utnyttjat en enda bonus från exempelvis Prima och Cryptologic så mina siffror ovan är endast från Party med skins, Pokerstars, B2B i slutet samt Expekt. Tror absolut det är möjligt att snitta 10k svenska per månad om man går in för att bonushora. Citera
TANDEMCYKELN Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 alltså jag är skeptisk till vissa siffror i den här tråden. det verkar som dom tar med sina vanliga vinster också, annars så måste man i princip spela dygnet runt. Man ska alltid vara skeptisk till det man läser på nätet. Särskilt när det gäller pengar. Men det är klart. Gör man ingenting annat, så kan man dra in en hel del på bonusar. Jobbar man heltid, så har man inte tid till att dra in lika mycket som en arbetslös bidragstagare. Men som sagt, ta alla siffror med en stor nypa salt. Citera
sten666 Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Snittat 10-15k SEK i månaden sen Januari 2005 på enbart bonusar. Har heltidsjobb, spelar ett par timmar i snitt om dagen, lite mer på helgerna. Citera
TANDEMCYKELN Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Snittat 10-15k SEK i månaden sen Januari 2005 på enbart bonusar. Har heltidsjobb, spelar ett par timmar i snitt om dagen, lite mer på helgerna. $2,000 i bonus varje månad och du jobbar heltid. Mmmm. Citera
Pokershark Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 som en arbetslös bidragstagare. Inte för att jag tar åt mig då jag studerar men wtf. Är alla som valt att spela poker arbetslösa bidragstagare? Edit: Kan ge en länk http://www.bonuswhores.com/bonus-whoring-101.php Estimated Income from the Top 36 Sites: Amount from Sign Ups: $13,666 Amount from Reloads: $64,020 Potential Income: $77,686 Citera
TANDEMCYKELN Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Kan ge en länk http://www.bonuswhores.com/bonus-whoring-101.php Estimated Income from the Top 36 Sites: Amount from Sign Ups: $13,666 Amount from Reloads: $64,020 Potential Income: $77,686 Jo, men frågan är hur mycket tid man måste lägga ner för att få de där $78,000? Du klarar av det på några hundra timmar. Eller? Det handlar om flera tusen timmar man måste lägga ner. Citera
Pokershark Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Jo, men frågan är hur mycket tid man måste lägga ner för att få de där $78,000? Du klarar av det på några hundra timmar. Eller? Det handlar om flera tusen timmar man måste lägga ner. Nä det säger jag ingenting om då det självklart tar längre tid ju mer bonusar man vill ha. Jag skrev bara att det inte är några problem att göra mycket pengar på bonusar. Kan tillägga att jag sällan jagar nån bonus utan brukar ta de som finns på samma nätverk som för tillfället spelar på. Citera
LIF Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 fattar inte hur det går till... har aldrig brytt mej om bonusar men uppenbarligen sågår man miste om endel pengar eller? ....yrat omkring endel och kolla tpå tex bet365 och visst där kan man ju få bonus upp till 100dollar i dec... är det bara gå på nästa ställe då eller? Känns somendel tjänar massor på det... hmm alltså jag är skeptisk till vissa siffror i den här tråden. det verkar som dom tar med sina vanliga vinster också, annars så måste man i princip spela dygnet runt. Nej man måste inte spela Dynget Runt för att tjäna pengar på bonusar, tex. för att få ihop 750 Euro på B2B räcker det med 1 timme per dag. För 2000 SEK hos crypto räcker det tex. med 5 timmar totalt per månad. Men hur lätt och snabbt det är beror ju givetvis också på vilken nivå och hur många bord du spelar samtidigt. Citera
P_kungen Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Spelar man kring NL50 och NL100 är det bara dumt att inte spela där man kan få bonus. Lirar man nån timme per dag blir det ett jäkla tillskott. Citera
vocc Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 men alltså, hur gör ni då? man kan väl bara plocka sign-up bonusar 1 gång. period. är det alltså bara reload bonusar som får hjulen att går runt eller? Citera
p0k3rk1ng Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 givetvis så spelar nivån roll. men jag tänker att spelar man på nivåer som 5/10 NL som är man inte där för att jaga bonusar. själv spelar jag 1/2 FL. jag har gott om pengar och behöver inte flytta runt dom så mycket. jag har tagit bet365 och jag håller på med martinspoker, men några andra ser jag inte som är bra just nu förutom partys sign-up som jag skall ge mig på när jag är klar. jag ser inte något värde i bonusar där man måste spela in x10 raked hands eftersom jag tjänar bättre på att spela på min vanliga site där jag är van och har rakeback. Citera
Steel Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Snittat 10-15k SEK i månaden sen Januari 2005 på enbart bonusar. Har heltidsjobb, spelar ett par timmar i snitt om dagen, lite mer på helgerna. $2,000 i bonus varje månad och du jobbar heltid. Mmmm. Du bonushorar uppenbarligen inte. Du vet inget om bonushoreri. Varför håller du då på och drygar dig i en tråd där trådskaparen undrar hur mycket man kan tjäna på bonusar? En medelbra bonus är b2bs standardbonusar som brukar va 100€ eller 200€ och clearas med 10€ för 100 VIP. Dessa finns i mycket stor mängd, dels som signups, och dels som återkommande reloads. Spelar du 4 bord SHNLT100 så clearar du då 15€ i timmen. Spelar du 2 timmar varje vardag och 10 timmar varje helg så spelar du 80 timmar på 4 veckor, du clearar alltså 1200€, ~11000kr. Dessa är alltså rätt mediokra bonusar, det finns betydligt bättre. Bet365 har 100$ varje månad, party brukar ha minst 100$, krypto har 4 sajter som ger 5£ per bordstimme upp till 25£ varje månad. Martinspoker har en signup på 600€ som clearar dubbelt så snabbt som vanliga b2b, och en reload på 200€ som går ännu snabbare. Samtliga dessa är alltså betydligt bättre än standard-b2b-bonusen som jag använde i räkneexemplet. 10 000-15000:- per månad är alltså inte svårt att få ihop även om man bara lirar 20h i veckan. Citera
Annika Postad 15 December , 2005 Rapport Postad 15 December , 2005 Snittat 10-15k SEK i månaden sen Januari 2005 på enbart bonusar. Har heltidsjobb, spelar ett par timmar i snitt om dagen, lite mer på helgerna. $2,000 i bonus varje månad och du jobbar heltid. Mmmm. Du bonushorar uppenbarligen inte. Du vet inget om bonushoreri. Varför håller du då på och drygar dig i en tråd där trådskaparen undrar hur mycket man kan tjäna på bonusar? En medelbra bonus är b2bs standardbonusar som brukar va 100€ eller 200€ och clearas med 10€ för 100 VIP. Dessa finns i mycket stor mängd, dels som signups, och dels som återkommande reloads. Spelar du 4 bord SHNLT100 så clearar du då 15€ i timmen. Spelar du 2 timmar varje vardag och 10 timmar varje helg så spelar du 80 timmar på 4 veckor, du clearar alltså 1200€, ~11000kr. Dessa är alltså rätt mediokra bonusar, det finns betydligt bättre. Bet365 har 100$ varje månad, party brukar ha minst 100$, krypto har 4 sajter som ger 5£ per bordstimme upp till 25£ varje månad. Martinspoker har en signup på 600€ som clearar dubbelt så snabbt som vanliga b2b, och en reload på 200€ som går ännu snabbare. Samtliga dessa är alltså betydligt bättre än standard-b2b-bonusen som jag använde i räkneexemplet. 10 000-15000:- per månad är alltså inte svårt att få ihop även om man bara lirar 20h i veckan. Tror Tandemcykeln har mens och är allmänt grinig. Det kanske han alltid har iofs med tanke på att 90% av hans inlägg är dryga och jävlas med folk. Som Steel påpekar, det är inte svår att dra in dessa pengar, man måste bara lägga ner lite tid på att lokalisera de bästa bonusarna varje månad. Citera
Recommended Posts