Gå till innehåll

VIP CashBack Bonus på 24hPoker


Mongokongo

Recommended Posts

En missad rake höjning har jag missat totalt och ber om ursäkt på den delen.

 

Sen så menade jag med tanke på att de ska betala för förra månadens VIP så kommer de nog inte tjäna ihop de utlaggda pengarna på ett bra tag (Vad jag tror, vet tyvärr inte 24h's ekonomi).

 

Då blir det en hel del förlorad vinst.

 

Själv föredrar jag lite mer rake varje pot för att sedan få tillbaka det i en klumpsumma vid ett senare tillfälle (även om man inte får tillbaka precis allt), men det gäller kanske bara mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det nån annan som har koll på sina VIP?

 

 

Kollade upp idag hur många VIP jag har tjänat i Dec för att se hur jag ligger till.

 

Spelade ett tag och kollade igen.

 

Efter några timmar så spelade jag en liten stund till. Efter jag spelat tittade jag igen. Nu hade jag tjänat mindre VIP denna månad än innan dagens spel började.

 

:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen så menade jag med tanke på att de ska betala för förra månadens VIP så kommer de nog inte tjäna ihop de utlaggda pengarna på ett bra tag (Vad jag tror, vet tyvärr inte 24h's ekonomi).

 

Då blir det en hel del förlorad vinst.

Fortfarande utan att jag har räknat på det så törs jag drista mig till att tro att de gör en bra vinst ändå. Det är ju ändå bara en del av raken de ger tillbaka.

Själv föredrar jag lite mer rake varje pot för att sedan få tillbaka det i en klumpsumma vid ett senare tillfälle (även om man inte får tillbaka precis allt), men det gäller kanske bara mig.

Nej det gäller nog en hel massa folk och det är det som är så sjukt. Deras lilla reklamjippo fungerar ju över all förväntan. Genom att låtsas som om de ger dig mer pengar ju mer ju mer du spelar så vill många få in så många rakeade händer som möjligt och det är ju enbart bra för siten. Hade de istället sänkt raken eller gett fan i att höja så hade inte en jävel varit nöjd utan gått till andra siter som erbjuder saftiga rakebacks eller bonusar (finansierad av högre rake). Nu ska jag ju inte dissa B2B alltför mycket, de tar ett smart strategiskt beslut. Men att tro att man tjänar betydligt mer på att spela nu än innan de höjde raken är nog lite halvnaivt.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant att B2B inför automatisk rakeback.

 

Lär öka omsättningen marginellt och pressa marginalerna marginellt.

 

Men det blir ett lägre P/S tal som kan vara intressant vid en jämförande värdering inför börsintroduktionen för 24h i allafall. Mig lurar det dock inte ;)

 

 

Trevligt för frekventa B2Bspelare dock :).

Nu är iofs denna RB inte enbart för 24hkunder varvid jag inte tror just 24h ökar sina intäkter nämnvärt på detta. Detsamma gäller andra B2Bskins utom Unibet som inte erbjuder denna RB.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...