Gå till innehåll

VIP CashBack Bonus på 24hPoker


Mongokongo

Recommended Posts

Tackar för det Hjort! Eftersom det har diskuterats om ett bonussystem tidigare på den här sajten så tyckte jag att det kunde vara intressant för folk att få reda på det. Vidare har ingen av moderatorerna bemödat sig att lägga in en tråd om det så då passade jag på att göra det.

 

Jag tycker att det är minst sagt ANMÄRKNIGSVÄRT att någon som är moderator har mage att klanka ner på en användare som lägger in en intressant nyhet!

 

Och nej, jag jobbar inte där och har inga intressen i bolaget. Däremot spelar jag poker på den sajten rätt ofta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är alla rakebacksystem så här sjukt snåla? 1000 VIP 5€?

 

1001 VIP 10 EUR alltså 100 % mer.

 

Varför fokuserar alla på hur lite man får. Tycker ni inte att det är bra så kan ni väl maila 24hPoker meddela att ni inte vill deltaga.

 

Varför är folk så otacksamma hela tiden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför är folk så otacksamma hela tiden?

 

Eller så vänder man på det och frågar sig varför siterna är så otacksamma och betalar ut så lite. Det är faktiskt kundens pengar man betalar med inte ur egen ficka...

 

Knappt så det är värt att kommentera men jag måste.

 

Baller: Hur mycket får du i cash-back i livet? Hur mycket får du på ICA, Coop, Telia, UPC mm

 

Nästan inget och det är också kundernas pengar! Hur förklarar du det med ditt skeva resonemang.

 

Kan aldrig folk uppskatta något och istället känna att detta lilla extra faktiskt gör min situation bättre. Om man får tillbaka 100-200 så motsvarar detta ca 7-15% på en svensk snittlön efter skatt. Så innan ni klagar så tänk på alla hårt arbetande människor som mer än gärna tar dessa pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför är folk så otacksamma hela tiden?

 

Eller så vänder man på det och frågar sig varför siterna är så otacksamma och betalar ut så lite. Det är faktiskt kundens pengar man betalar med inte ur egen ficka...

 

Knappt så det är värt att kommentera men jag måste.

 

Baller: Hur mycket får du i cash-back i livet? Hur mycket får du på ICA, Coop, Telia, UPC mm

 

Nästan inget och det är också kundernas pengar! Hur förklarar du det med ditt skeva resonemang.

 

Kan aldrig folk uppskatta något och istället känna att detta lilla extra faktiskt gör min situation bättre. Om man får tillbaka 100-200 så motsvarar detta ca 7-15% på en svensk snittlön efter skatt. Så innan ni klagar så tänk på alla hårt arbetande människor som mer än gärna tar dessa pengar.

 

Du måste ju sätta saker i sitt rätta perspektiv eric. Jag tror att folk klagar på att man för lite pengar gentemot andra liknande alternativ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mickol,

 

Heypoker kommer att fortsätta med sina reload bonusar (som ifs inte är så vanliga) samt att man kommer fortsätta kunna köpa saker för sinna VIP poäng.

 

100€ plus en 40gb hårddisk per månad är väl inte fy skam (eventuella reload bonusar excluderade).

 

Antar att även 24h kommer att fortsätta ha reload bonusar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vidare har ingen av moderatorerna bemödat sig att lägga in en tråd om det så då passade jag på att göra det.

 

Några av oss har känt till det ett tag. Alla 24h-skin kommer att införa samma system, och det är ren nys att "24h är först". Enligt avtal så har dock inget skin fått gå ut med informationen före midnatt natten mellan tis/ons. Systemet är också lika för alla sajter i och med att det är retroaktivt från 1:a december.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mickol,

 

Heypoker kommer att fortsätta med sina reload bonusar (som ifs inte är så vanliga) samt att man kommer fortsätta kunna köpa saker för sinna VIP poäng.

 

100€ plus en 40gb hårddisk per månad är väl inte fy skam (eventuella reload bonusar excluderade).

 

Antar att även 24h kommer att fortsätta ha reload bonusar.

 

Jag tycker det är ett jättebra system, klagar inte. Tror bara inte Eric förstod vad de som klagar klagar på egentligen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3001 VIP x €0,50 rake = ~ €1500 / 8 = ~ €188 bet rake = €50 = ~ 26%

 

3001 VIP x €2 rake = ~ €6000 / 8 = ~ €750 bet rake = €50 = ~ 6,5%

 

30-40% flat rakeback på andra siter. Bara att välja…

 

Systemet gynnar ju knappast "normala" spelare, men men...

 

Ps. förmodligen räknat helt snett, men då får någon annan justera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är aktieägare i 24hpoker och hoppas därmed att det går bra för dem. Jag antar att mongokongo och Erik T också är aktieägare och försöker, med sina överdrivet positiva inlägg, få fler människor att spela på24h. Jag tror att ni har fel strategi! Om jag inte vore aktieägare skulle jag omedelbart sluta spela på 24h efter att ha läst era inlägg. Det är omöjligt att tolka det ni skriver som annat än dold marknadsföring vilket gör människor förbannade. Så för 24hpokers och dess ägares skull, sluta skriv!!

(Jag misstänker dessutom att Mongokongo och Erik T är samma person)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att det är minst sagt ANMÄRKNIGSVÄRT att någon som är moderator har mage att klanka ner på en användare som lägger in en intressant nyhet!

Och jag tycker att det är anmärkningsvärt att du och EricT konstant snackar upp 24:an i allt de gör och i övrigt mestadels hackar på andra siter. Hade det varit någon annan så hade det inte varit anmärkningsvärt. Om det bara varit jag som skött forumet hade ni båda varit avstängda för länge sen av ungefär de anledningarna aoh nämner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror detta blir ett snesteg för 24h, jag tror knappast att de kan dra ihop tillräckligt mycke nya spelare för att ta-igen utlägget för all rakeback.

 

Dock klagar jag inte som spelare utan snarare hoppar av glädje, 100€ bonus varje månad kan inte skada!

 

Det ska bli intressant om alla skins tar efter och gör samma sak.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror detta blir ett snesteg för 24h, jag tror knappast att de kan dra ihop tillräckligt mycke nya spelare för att ta-igen utlägget för all rakeback.

 

Dock klagar jag inte som spelare utan snarare hoppar av glädje, 100€ bonus varje månad kan inte skada!

 

Det ska bli intressant om alla skins tar efter och gör samma sak.

Det är ju inget utlägg. De sänker bara raken lite igen. De har ju nyss höjt den. Jag har inte räknat på det men jag gissar att det går ungefär jämt upp mot tidigare och samtidigt uppmuntrar de folk att spela mycket för att "tjäna" rakebackpengar. Jag klagar dock inte heller. Det blir ju klart mycket bättre än höjd rake utan rakeback.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...