AAisking Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 En annan sak man kan göra är att posta i bad beat tråden här. Eller så hackar man på lirarerik i chatten varför han går all-in med 27o och såklart träffar 277 på flop. Citera
Klyka Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Jag slutar spela för dagen eller så spelar jag 1/2 (fl) istället. Äntligen nån som gör som jag. Dvs inser att han har en dålig dag och stoppar eller minskar förlusterna. Helt enkelt. Citera
APC Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Man kan sätta upp en ordning för hur jag beter mig: 1) Blir arg på mina motspelare för att de har "tur" 2) Slå näven i lämplig inredningsdetalj så det gör ont och sen hoppas på att inte inredningsdetaljen gick sönder 3) Skrika på mina motspelare för att de har sån jävla "tur" 4) Sen kommer huvudstraffet som innebär att spela ännu sämre on tidigare, även kallad tilt. 5) Komma på att jag är en sopa men fortsätta spela ändå... Citera
Recommended Posts