HeyJohan Postad 12 December , 2005 Rapport Postad 12 December , 2005 Leveransproblem från HeyShop B2B genomför just nu en uppgradering av det verktyg vi använder för all administration, statistik och adresshämtning för HeyShop. Tisdag 6 december tog man ner verktyget och det kom planenligt upp igen i fredags. Dock tillstötte ett par komplikationer vilket har gjort att man fortfarande har den nere för skötsel. När den väl kommer tillbaka upp innebär den att vi kommer att få ett underbart verktyg och vårt administrationstryck lär minska. MEN, som det är nu så kan vi inte handlägga beställningarna i HeyShop då vi inte kommer åt adressregistret. Som vi har förstått det kommer allt att funka vilken dag som helst, men vi tänkte att det var läge att informera er om varför ni får vänta så länge på era produkter. Om det är någon vara som ni absolut måste ha innan jul så PM:a mig så löser vi allt lite mer old school. Tack för ert tålamod och jag hoppas ni får en underbar vecka. Mvh Johan Citera
egonx Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Inget nytt angående detta? Väntar fortfarande på min nano. Beställdes för snart 3 veckor sedan. Kommer den inte innan nästa vecka då jag åker på skidsemester så kommer jag tilta ur och råna närmsta elektronikvarhus. Citera
HeyJohan Postad 14 December , 2005 Författare Rapport Postad 14 December , 2005 egonx: PM:a ditt användarnamn samt riktiga namn till mig så ska jag se om det inte är så att den är skickad. Vi har lyckats dra iväg en bunt Nanos för ett par dar sen. I övrigt så brottas vi fortfarande med problem, men räknar med att allt ska skickas innan helgen så ni har sakerna innan julafton. Mvh Johan Citera
Recommended Posts