MrZingo Postad 23 December , 2005 Rapport Postad 23 December , 2005 Vill bara påpeka, inte för att jag vill ni skall vara med, men en ny 50k freeroll den 30/12 på G enbart för Svenskar (en för våra Danska grannar går samtidigt) Citera
Pajje Postad 23 December , 2005 Rapport Postad 23 December , 2005 Vill bara påpeka, inte för att jag vill ni skall vara med, men en ny 50k freeroll den 30/12 på G enbart för Svenskar (en för våra Danska grannar går samtidigt) Jag ska då vara med Citera
Loveless Postad 23 December , 2005 Rapport Postad 23 December , 2005 Attans! Är ju uppe i obyggden. Tror knappt de har fått telefon ännu. Citera
aijohnsson Postad 23 December , 2005 Rapport Postad 23 December , 2005 Vad ska du upp till Gävle och göra Citera
back Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Någon som sett röken av pokerseten? Citera
GBSkaning Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Någon som sett röken av pokerseten? Hade samma fråga.... Jag har inte sett det heller..... /A Citera
rai Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 nix..inga marker här,,kan ¨någon som orkar maila o fråga när d skickar ut dem? Citera
GBSkaning Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 nix..inga marker här,,kan ¨någon som orkar maila o fråga när d skickar ut dem? Har mailat dom. Väntar på svar. Citera
DunderKlump Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Fick ni något "grattis .... du hamnade på plats <500 och får ett set" eller måste man maila dom och "begära" ett? Citera
MrZingo Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Någon som sett röken av pokerseten? Upp till sex veckor kan det ta för dem att skicka något, läste jag någonstans på deras hemsida så vi får väl vänta ett tag till innan vi börjar gasta allt för mycket Citera
Machista Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Ja, chilla pojkar. Jag kan tänka mig att det kommer i februari så vi behöver inte tracka Partys support. Citera
GBSkaning Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Ja, chilla pojkar. Jag kan tänka mig att det kommer i februari så vi behöver inte tracka Partys support. Stämmer riktigt: We wish to inform you that you have qualified to receive the Poker chip set, you will receive the same after 09-FEB-2006. /A Citera
Jeppann Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Mitt kom idag Härligt Kanske överraskning som väntar hemma nu då Citera
nysta Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Mitt kom idag Härligt Kanske överraskning som väntar hemma nu då Mitt kom också idag.. http://www.POKER-NOW.com står det på det.. men borde väl vara det?? /Daniel Citera
MrZingo Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Mitt har inte kommit än, så ni får berätta, hur ser det ut, hur många marker, kvalité etc. Vill också ha! Citera
baloobas Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Vet inte hur det ser ut. För det var UPS som kom med det. Dom har antagligen världens sämsta tjänst. Först chansar dom på att man är hemma typ kl 11 på en vardag. Undrar hur många procentuellt som faktiskt är hemma vid den tiden. Sen får man åka och hämta paketet vid deras lager som oftast ligger i något industriområde någonstans. Tacka vet jag en vanlig avi. Citera
Bubbla Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Vet inte hur det ser ut. För det var UPS som kom med det. Dom har antagligen världens sämsta tjänst. Först chansar dom på att man är hemma typ kl 11 på en vardag. Undrar hur många procentuellt som faktiskt är hemma vid den tiden. Sen får man åka och hämta paketet vid deras lager som oftast ligger i något industriområde någonstans. Tacka vet jag en vanlig avi. Pratade nyss med dom. Dom var här 1300 idag kommer på samma tid på måndag sen tisdag. Efter 3 dagar går paketet tillbaka till avsändaren. Grattis! Hejdå marker. Hoppas dom var kassa Citera
smidig Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Hur ska man veta om de varit förbi? Ingen är hemma förens typ 14-15. Finns det nån stans man kan ringa för att kolla var ens paket ligger? Citera
nag111 Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Dom kom hem till mig idag! Och det sjuka kommer nu, jag var inte hemma..... Posten är så fräcka så dom ringer på min granne, ber honom kvittera ut mitt paket och sedan ber dom honom överlämna det till mig. Helt absurt av posten men som tur var har jag en ärlig granne som ringde på i eftermiddags och gav mej ett helt ok 300pc markerset från pokernow.net Helt ok marker faktiskt för att vara en gåva. Citera
SantaClawzz Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Mitt kom idag Härligt Kanske överraskning som väntar hemma nu då Mitt kom också idag.. http://www.POKER-NOW.com står det på det.. men borde väl vara det?? /Daniel Mitt kom oxå idag och där stod det PokerNOW.net Citera
Pokershark Postad 4 Februari , 2006 Rapport Postad 4 Februari , 2006 Har fått ett flertal leveranser av UPS och varenda gång har de ringt till mig innan och frågat vilken tid de kan komma. Ni kanske bara har haft otur? Citera
Bubbla Postad 4 Februari , 2006 Rapport Postad 4 Februari , 2006 Har fått ett flertal leveranser av UPS och varenda gång har de ringt till mig innan och frågat vilken tid de kan komma. Ni kanske bara har haft otur? Otur kanske att dom inte har mitt nummer i så fall. Citera
Recommended Posts