Juster Postad 10 December , 2005 Rapport Postad 10 December , 2005 Jo, jag gillar att kolla poker på TV. Men jag kollar extremt sällan på TV o håller mig därför inte uppdaterad med vad som visas på TV. Det kan inte vara en idé på ny funktion? Komma in på förstasidan o se att idag visas pokermiljonen, imorrn är det wsop osv. Det visas ju trots allt väldigt mkt poker på TV. Tack o hej! * Flytt till Om POKERFORUM.nu - QoS * Citera
Moleskin Postad 10 December , 2005 Rapport Postad 10 December , 2005 Finns en bra tv-guide för poker på poker.se men visst hade det kunnat vara bekvämt att se den här också http://www.poker.se/tvguide.php Citera
gdaily Postad 10 December , 2005 Rapport Postad 10 December , 2005 Det är inte helt otroligt att poker.se:s kalender kommer hit vad det lider, men fram tills dess så rekommenderas som sagt poker.se Citera
iremmats Postad 10 December , 2005 Rapport Postad 10 December , 2005 Simpsons, Seinfeld samt A-team måste även få plats på den tv-guiden isf. Citera
Recommended Posts