totti500 Postad 7 Februari , 2007 Rapport Share Postad 7 Februari , 2007 Gu så dålig du e Totti!Läs en pokerhandbok, får jag rekommendera Pokerhandboken av Dan Glimne, ska vara bra för nybörjare Jag vet Pelle:oops: Enligt rykten som florerar på stan så ska du börja ge kurser i pokerteori, har bara en sak att säga angående det; Sätt upp ma på listan diwwekt;-) 6:a i10k turren igår, rätt dystert det med. Tydligen har dom gått ut officiellt med att KK är den absolut sämsta turneringshanden. Tex är den 90/10 underdog mot j10 s . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Willy_Wonka Postad 7 Februari , 2007 Rapport Share Postad 7 Februari , 2007 Edit: Eller det var inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TomEriksson Postad 7 Februari , 2007 Rapport Share Postad 7 Februari , 2007 nja, suger å jaga drag på parat bräda. MEN du bjuder in till syn genom att bara höja till 20. För jag antar att när det står "Höj till 20" sä är det till 20 och inte med 20? Jo men sedan är det lite vilseledande innan... Det står ju höj till 2 och sedan synar 2... men grejen e att det var bara limp 1 och sedan minihöjde en till 2 och sedan synade vi alla 3... alltså bara 8 i potten innan flop. En betar 4 en slår till 8, det innebär 20 tot, och jag slår till 20. Jag kan ju inte monster slå... Jag menar, vill ju inte bli av med en AK typ, samtidigt som jag förmodar att ett färgdrag lägger sig om man är något sånär funtad. (utom typ Kx spader) men i så fall grattis om han får färgen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TomEriksson Postad 8 Februari , 2007 Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 Haha... lite rättvisa för en gång skull... Måste tillägga att han var mycket trött på mig för jag rejsat många gånger innan och dragit ut honom ett antal ggr... Så jag visste ju att han var tilt... 0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 8 februari 2007 14:14:22 Anna 51 (Vanlig /Cash Game ) Plats 1: storhuvud (10.70) Plats 2: werner66 (51.32) Plats 3: JagChansar (117.59) Plats 4: Bat26 (69.88) Plats 5: TompaE (215.67) storhuvud lägg LM 0.50 JagChansar lägg SM 1.00 ** Giv ** storhuvud [N/A, N/A] JagChansar [N/A, N/A] Bat26 [N/A, N/A] TompaE [Kk, Ks] *** Bet Runda 1 *** Bat26 Syna 1.00 TompaE Höj till 4.00 storhuvud Lägg JagChansar Lägg Bat26 All-in 69.88 TompaE Syna 69.88 *** Flop(Board): *** : [6s, 4h, Dk] *** Turn(Board): *** : [6s, 4h, Dk, 2r] *** River(Board): *** : [6s, 4h, Dk, 2r, 9s] *** Showdown *** : Rake: 3.50 Totalpott: 137.76 Bat26 [Kr, 5s] Högsta kort kung Vinst :0.00 TompaE [Kk, Ks] Par i kungar Vinst :137.76 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 8 Februari , 2007 Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 hur kan 3an inte komma på rivern då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 8 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 hur kan 3an inte komma på rivern då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Willy_Wonka Postad 8 Februari , 2007 Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 8-) pokerhein sitter vid 0 med $171,18. WPINGA sitter vid 1 med $54,76. godismaz sitter vid 2 med $100. Mrjackdawson sitter vid 3 med $154,84. LauBlanc sitter vid 4 med $140,01. hey_dude sitter vid 5 med $116,43. Dealern sitter vid 1. godismaz lägger en blind på $,50. Mrjackdawson lägger en blind på $1. (godismaz ges Ak Ar.) Före floppen: LauBlanc foldar. hey_dude foldar. pokerhein foldar. WPINGA foldar. godismaz höjer med $2. Mrjackdawson höjer med $6. godismaz synar med $6. Floppen kommer upp 10h 3k 10r. godismaz checkar Mrjackdawson satsar $13,50. godismaz synar med $13,50. Turnkortet kommer upp 5r. godismaz satsar $20. Mrjackdawson synar med $20. Riverkortet kommer upp Qk. godismaz går all-in med $57,50. Mrjackdawson foldar, visar Ah As. $57,50 skjuts över till godismaz. godismaz döljer korten godismaz vinner potten på ($82). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 9 Februari , 2007 Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 lol willy.... du skulle visat den för att tilta ur honom totalt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 9 Februari , 2007 Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 Killing it @ Prima $2/4 NL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 9 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 Om du plocka flis från Oggeking och Challe så är det egentligen mina pengar, kan inte jag få tillbaka dom nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Willy_Wonka Postad 9 Februari , 2007 Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 lol willy.... du skulle visat den för att tilta ur honom totalt... Ja, hann inte kryssa ur 'muck winning hands', men jag skrev det i chatten: Mrjackdawson: what a suckout godismaz: hahaha godismaz: AA also Mrjackdawson: nah godismaz: its true Mrjackdawson: then you are idiot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 9 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 Frågan är varför det är du som är idioten? Du betade ju bort hans aces.. tight fold från honom Viker aldrig AA mot Wonka... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 10 Februari , 2007 Rapport Share Postad 10 Februari , 2007 Hittar ingen bra handhistory på Nordicbet så jag fick improvisera lite.. ni fattar vinken iaf Hade spelat 3-4 bord ett tag och skulle PRECIS dra, hade kryssat alla andra bord och sitter här UTG så det var alltså min absolut sista hand Acer25 has the dealer button LucksterJ posts small blind ($0.25) Dahlos posts big blind ($0.50) MrOzzza raises for $2.00 kolipko folds pitchatorn folds Acer25 folds LucksterJ folds Dahlos calls for $1.50 Dealing Flop 3x 4x Th Dahlos checks MrOzzza checks Dealing Turn Jh Dahlos checks MrOzzza bets $2.00 Dahlos calls for $2.00 Dealing River Kh Dahlos checks MrOzzza went all-in for $47.83 Dahlos folds MrOzzza shows cards AhQh MrOzzza Winner $55.68 Han satt med typ 10 innan handen startade så min all in på river är ett potbet men han hade nog inte synat ett minibet knappt skulle jag tro.. Tror att det här var min första Royal i Holdem faktiskt.. nu ska jag bara få en live också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 10 Februari , 2007 Rapport Share Postad 10 Februari , 2007 men alltså..? jaha..? wtf..? http://www.pokerhand.org/?810417 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 11 Februari , 2007 Rapport Share Postad 11 Februari , 2007 -$8500 idag... min näst sämsta dag någonsin... :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( Torska två st $4k flips på 50/100 som favorit pre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 11 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2007 Varför gå in $4k pre på en coinflip? Och varför måste du spela 50/100 Kristoffer? Tomte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 11 Februari , 2007 Rapport Share Postad 11 Februari , 2007 ariados din shortis skottare.... orka... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 11 Februari , 2007 Rapport Share Postad 11 Februari , 2007 För att varje gång jag vinner mkt pengar måste jag hitta ett sätt att blåsa dom på.... tragiskt men sant, lol. Låg över 100k SEK+ i februari så kommer dena Ä*ÄÄÄÄ**** SKIT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ztoobez Postad 11 Februari , 2007 Rapport Share Postad 11 Februari , 2007 Ser att det går hyggligt för dig i 200K ariados. Hoppas du kniper en fin plats ikväll. En annan måste sova så man orkar me plugget. :-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 aa, gick rätt bra kom 1a av 1899 för $44000... Internet gick ner när det var typ 15-20 kvar... torska halva stacken innan jag hann ringa en polare som fick lira åt mig medan jag sa åt honom vad han skulle göra i telen... kom tillbaka när det va typ 8-9 kvar.. då hade han jobbat sig upp till en andra plats... han fick $1000 för besväret =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 12 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 Jaha, här svänger det i rullen Grattis då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TomEriksson Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 Jävligt nice! Grattis!... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Willy_Wonka Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 Hoppsan, det var ju lite pengar faktiskt. Stort grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 stort grattis.... detta ska bli roligt att följa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 grymmt ariados, grattis ring mig nästa gång alltså.. hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts