x_totti_x Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Den stora frågan är varför spelaren " Helgul " kom och satte sig vid ett plo 1/2 bord. Till råga på allt köpte han in för 20 USD !? Spelar inte han hur högt som helst normalt sett? Helgul va namnet. lol mkt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 han har iofs plussat 1d...lixom tror inte det e han asså men sitter ju andra tomtar på det bordet osså, tex: acerjay o wrlen... bling bling... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x_totti_x Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Mmmm, skumt iaf.. Den där gamle Acerjay är ju wegular där. Mkt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herman Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 jag e wegular på owoo asså... usch vilken fisk man e Måste nog spele mer PLO asså.. kommer du på fredag totti? eller va wör det sa om? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ztoobez Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Nån som har läst om purple's 12 days of christmas?? Funderade lite på hur mycket eller hur många händer man måste rejka på ett ungefär för att ha en chans på det där. Nån som har nån koll på d? Tänkte om det är värt att lägga en hel dag på att nöta 8-10 bord på 050/1?!?!?! Segt o lägga så mycke tid om man ändå inte har en chans... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Nån som har läst om purple's 12 days of christmas?? Funderade lite på hur mycket eller hur många händer man måste rejka på ett ungefär för att ha en chans på det där. Nån som har nån koll på d? Tänkte om det är värt att lägga en hel dag på att nöta 8-10 bord på 050/1?!?!?! Segt o lägga så mycke tid om man ändå inte har en chans... Läste nåt om det är det bästa dagsresultatet som får $$?? Tror att några storgrindare kör hårt om det är bra priser... 6k$ till mest rake och 6k$ till mest raked hands på 24h var det så?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ztoobez Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Ah precis! Jo jag är ju helt screwed på mest rake. Men jag tycker ändå att om jag verkligen nöter ett gäng bord på lägre nivå tills jag däckar av utmattning borde man ju ha en chans?!? Har du en aning om vad de som rakar mest per månad ligger på? Lirar man 8-10 bord under 12-14 timmar borde man väll ha en chans? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ztoobez Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Finns nog ingen nivå jag hatar så mycket som 2/4 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katsouranis Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 tragiskt jävla sm 1114 plats lixom orka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x_totti_x Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Mm, jame. Töntig turnering ju Är det nån härifrån som är med och ligger bra nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x_totti_x Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 jag e wegular på owoo asså...usch vilken fisk man e Måste nog spele mer PLO asså.. kommer du på fredag totti? eller va wör det sa om? Lätt att jag kommer. Wåder inga som helst tvivel om den saken. Ta med da lite lössnus för guds skull. Mkt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 14 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2006 El_Ariados ligger väl bäst till.. strax under avarage just nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 14 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2006 strax över avg nu... =) han vann visst en pot medans ja skrev... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x_totti_x Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 strax över avg nu... =) han vann visst en pot medans ja skrev... Grymt! Ingen mer som är kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 UTE Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Willy_Wonka Postad 17 December , 2006 Rapport Share Postad 17 December , 2006 Everest på fredag och lördagkvällar är easy money: HH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x_totti_x Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 Micke Westerlund bare äger ju i 150k. Coolt ju. Mkt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herman Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 jag e wegular på owoo asså...usch vilken fisk man e Måste nog spele mer PLO asså.. kommer du på fredag totti? eller va wör det sa om? Lätt att jag kommer. Wåder inga som helst tvivel om den saken. Ta med da lite lössnus för guds skull. Mkt bra. mkt dåligt asså .. kräver oppskärpning! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x_totti_x Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 jag e wegular på owoo asså...usch vilken fisk man e Måste nog spele mer PLO asså.. kommer du på fredag totti? eller va wör det sa om? Lätt att jag kommer. Wåder inga som helst tvivel om den saken. Ta med da lite lössnus för guds skull. Mkt bra. mkt dåligt asså .. kräver oppskärpning! En annan är skör som en gammal sytråd vettu, immunförsvar som en nykläckt bebis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kartong Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 vilken owoo jag har i pokern nu asså... snart en vecka har det hållt på. gått in som favo åh på river utsugning.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 22 December , 2006 Rapport Share Postad 22 December , 2006 Back 20 inköp idag på 0.5/1. Aldrig haft så otur i hela mitt liv. Jag orkar ens inte förklara. Gjorde inte ett enda dåligt spel. Trodde seriöst inte att denna otur fanns. Det är som ett jävla skämt. Haft otur hela veckan, men då har jag i alla fall stoppat in som underdog i set vs set lägen osv. Men idag har varit sjukt. Ni skulle inte tro mig. Det FINNS inte. Jag är helt mål lös. All den tur jag någonsin haft i hela mitt liv väger inte upp för den otur jag haft. Vilken jävla mardröm. Och fyfan vad fult forumet är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 22 December , 2006 Rapport Share Postad 22 December , 2006 Back 20 inköp idag på 0.5/1. Aldrig haft så otur i hela mitt liv. Jag orkar ens inte förklara. Gjorde inte ett enda dåligt spel. Trodde seriöst inte att denna otur fanns. Det är som ett jävla skämt. Haft otur hela veckan, men då har jag i alla fall stoppat in som underdog i set vs set lägen osv. Men idag har varit sjukt. Ni skulle inte tro mig. Det FINNS inte. Jag är helt mål lös. All den tur jag någonsin haft i hela mitt liv väger inte upp för den otur jag haft. Vilken jävla mardröm. Och fyfan vad fult forumet är. Skyll inte på otur min vän.... inse ariados att du inte slår den nivån... hehe Nej skämt å sido... Välkommen till mina sista 5 veckor även att det verkar ha vänt lite nu iallafall.. 20 inköp...hmm det e en del alltså.. Japp forumet har gått ner sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 22 December , 2006 Rapport Share Postad 22 December , 2006 heh, spelat 0.5/1 i tre dagar nu efter en kortare paus och haft otur alla 3 dagar. dag 1. +10 inköp dag 2. +17 inköp dag 3. -20 inköp det är fan som å spela mot invalida alkoholister... men gårdagen slår fan allt annat jag någonsin haft i HELA mitt liv i otur LIR PÅ KLUBBEN IKVÄLL? måste få slaska Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herman Postad 22 December , 2006 Rapport Share Postad 22 December , 2006 heh, spelat 0.5/1 i tre dagar nu efter en kortare paus och haft otur alla 3 dagar. dag 1. +10 inköp dag 2. +17 inköp dag 3. -20 inköp det är fan som å spela mot invalida alkoholister... men gårdagen slår fan allt annat jag någonsin haft i HELA mitt liv i otur LIR PÅ KLUBBEN IKVÄLL? måste få slaska HAHA.. tomte.. Söndag kl 15 vill jag lira.. nån som e på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
totti500 Postad 22 December , 2006 Rapport Share Postad 22 December , 2006 HAHA.. tomte.. Söndag kl 15 vill jag lira.. nån som e på? Jag lär va sugen. Glöm inte lössnuset bare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts