some1blue Postad 16 November , 2006 Rapport Postad 16 November , 2006 På Tell står den fortfarande kvar som 15k, den vid 23:00 asså... Citera
x_totti_x Postad 16 November , 2006 Rapport Postad 16 November , 2006 På Tell står den fortfarande kvar som 15k, den vid 23:00 asså... Jovisst fan gör den det! Tror 35k passar dig bättre:) Orkar inte köra den andra... Höjde de bara garanterade igår på alla eller? skumt Citera
Ariados Postad 16 November , 2006 Rapport Postad 16 November , 2006 totti, Med ditt flyt borde du stejka mig till EPT Citera
x_totti_x Postad 17 November , 2006 Rapport Postad 17 November , 2006 totti, Med ditt flyt borde du stejka mig till EPT Javisst! Säg bara till Klonkte hem en gammal tredjeplats i primas 6.5k. 1100 bagare rätt ner i fickan. Mkt bra Citera
Andersson1 Postad 17 November , 2006 Rapport Postad 17 November , 2006 skulle inte du vinna totti?? för mig om du sa det igåR ??? Citera
some1blue Postad 17 November , 2006 Rapport Postad 17 November , 2006 totti, Med ditt flyt borde du stejka mig till EPT Javisst! Säg bara till Klonkte hem en gammal tredjeplats i primas 6.5k. 1100 bagare rätt ner i fickan. Mkt bra Fan va man ser upp te da Totti.. har du kommit utanför finalbordet på nån av dina 10 senaste turneringar eller? Fan va mkt bagare du måste ha vid det här laget... Citera
ztoobez Postad 17 November , 2006 Rapport Postad 17 November , 2006 Jäklar, bästa kvällen på vääääääldigt länge. Började med att backa $400 men slutade på $1300 plus. Måste säga att jag är jävligt nöjd med det då jag bara lirat 1/2.. Grattis Tänk bara på att undvika fallgropen att börja spela dina händer mer liberalt (lösare) vilket oftast händer alla pokerspelare som är på upswings och känner att de utklassar motståndarna... det kan snabbt gå åt andra hållet om man inte håller sig i skinnet... talar bara från egen erfarenhet, vet inte om du behöver detta tips men kan vara värt att ha i åtanke för dig och alla andra det går bra för GL i fortsättningen! Jo jag är medveten om det vid det här laget. Men som sagt, kan ändå va värt att bli påmind ibland. Skulle nog inte skada att få höra det innan varje session man lirar Nu hoppas jag på en riktigt bra helg för nästa vecka är det maratonplugg innan sluttentan . Tack dessama Citera
x_totti_x Postad 17 November , 2006 Rapport Postad 17 November , 2006 skulle inte du vinna totti?? för mig om du sa det igåR ??? Jo men tomte som man är så gick det åt helvete Citera
x_totti_x Postad 17 November , 2006 Rapport Postad 17 November , 2006 totti, Med ditt flyt borde du stejka mig till EPT Javisst! Säg bara till Klonkte hem en gammal tredjeplats i primas 6.5k. 1100 bagare rätt ner i fickan. Mkt bra Fan va man ser upp te da Totti.. har du kommit utanför finalbordet på nån av dina 10 senaste turneringar eller? Fan va mkt bagare du måste ha vid det här laget... Haha, om det vore så väl. Dock kan kanske man kan plocka ut och unna sig en rejäl lördagsgodispåse. Mer än så räcker det inte till! Citera
some1blue Postad 17 November , 2006 Rapport Postad 17 November , 2006 totti, Med ditt flyt borde du stejka mig till EPT Javisst! Säg bara till Klonkte hem en gammal tredjeplats i primas 6.5k. 1100 bagare rätt ner i fickan. Mkt bra Fan va man ser upp te da Totti.. har du kommit utanför finalbordet på nån av dina 10 senaste turneringar eller? Fan va mkt bagare du måste ha vid det här laget... Haha, om det vore så väl. Dock kan kanske man kan plocka ut och unna sig en rejäl lördagsgodispåse. Mer än så räcker det inte till! Hur då tänker du da? Menar du stor godispåse till hela Västervik eller vad? Tror nog du plocker ut deg så de både wräcker o blir över om de är så att de behövs... Citera
Mjukis Postad 18 November , 2006 Författare Rapport Postad 18 November , 2006 Måste bara säga att Totti har såna pokerskills, förstår inte hur man kan vara så duktig, floppar färgstegar och 4-tal och bustar spelare efter spelare, hur kan du inte vara miljonär lixom? Måste säga att jag ser upp till dig enormt mycket, mkt bra! Du va värd en första plats idag! Kejan och Jessica hälsar oxå Citera
Ariados Postad 18 November , 2006 Rapport Postad 18 November , 2006 grats klonk totti ugh.. vilken usel dag på nätet... hoppas på bättre tur imorrn.... Citera
x_totti_x Postad 18 November , 2006 Rapport Postad 18 November , 2006 Måste bara säga att Totti har såna pokerskills, förstår inte hur man kan vara så duktig, floppar färgstegar och 4-tal och bustar spelare efter spelare, hur kan du inte vara miljonär lixom? Måste säga att jag ser upp till dig enormt mycket, mkt bra! Du va värd en första plats idag! Kejan och Jessica hälsar oxå Haha, Måste nog ärligt tillstå så mkt tur jag hade igår har jag aldrig haft förut. Kan inte göra annat än att instämma i dina påståenden Tackar Ariados! Säg förlåt till din brorsa Hälsa tillbaks till Kejan, Jessica och den gamla hunden Mkt bra. Citera
fannys Postad 18 November , 2006 Rapport Postad 18 November , 2006 haha tomte hunden voffar tillbaka... Själv floppa man ju en royal igår på klubben.... MKT JÄVLA BRA .... första live royalen för mig och sen floppa den är ju helt SICK... Skrämde ju tyvärr min dotter lite när jag skrek... men men blev ju till ma`... Fan så fint Fick väl bara nån hundring av carro men skitsamma... Jag J 10 Flop: Q K A Citera
Ariados Postad 19 November , 2006 Rapport Postad 19 November , 2006 Den royalen va fin dö kejan > el_ariados wins $1,707 with Three of a Kind, Sixes 5/10 NL! Citera
Ariados Postad 19 November , 2006 Rapport Postad 19 November , 2006 Sick hand... $5/10 NL full-handed Jag raisar i sen pos med 6 4 , syn av en norrman och en amerikan i BB. Jag å amerikanen har $3.5k var och norrmannen $2.5k. Flopp - 10 J A Amerikanen leder ut för $75, jag synar (?), norrmannen synar. Turn - rag Amerikanen leder för $100, jag slår upp till $250, båda synar. River - off-suit Q Amerikanen checkar, jag bettar $800, norrmannen blixt foldar och amerikanen steker i 20 sek sen foldar. Amerikanen sa att han folda KQ med Q , och norrmannen JJ för ett floppat set. Med tanke på resultatet; FYFAN VAD USELT JAG SPELA HANDEN. Hade jag raisat flopp är det möjligt att jag scoopat en $9.5k pott på 5/10. ..... vid närmare eftertanke, hade jag förmodligen inte vågat syna om de gått all-in. Citera
DiegoForlan Postad 19 November , 2006 Rapport Postad 19 November , 2006 Yea diego is back in shape alltså ! Slutade dagen på plus 400$ ! Detta efter att ett tag ha legat 100$ minus Idag gick mkt min väg Både bluff som fina slowspel ! Alltså sugen på att lägga upp hur jag spelade några av mina händer men då jag inte hittade hur jag kan få ut mina HH vettigt så orkade jag inte ;P ! kejan o ni som tar dem från prima, hur får man ut så man kan se vilka hålkort man sitter på vilka som kommer på floppen osv.. Orkar inte sitta o skriva dit det liksom ;P ! Även om jag nu älskar o skriva GG NH WP Diego TAck tacK Citera
Herman Postad 19 November , 2006 Rapport Postad 19 November , 2006 ta me det bordet jag va me på NL 1/2.. nästan dubblade ett inköp på 10 händer.. kloonmnnnk Citera
Mjukis Postad 20 November , 2006 Författare Rapport Postad 20 November , 2006 Yea diego is back in shape alltså ! kejan o ni som tar dem från prima, hur får man ut så man kan se vilka hålkort man sitter på vilka som kommer på floppen osv.. Orkar inte sitta o skriva dit det liksom ;P ! Även om jag nu älskar o skriva GG NH WP Diego TAck tacK Meny --> game history... fattar du inte resten så eru nog lite retard... Citera
x_totti_x Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Jaha då va turneringsklonket på igen. En gammal andraplats i 6.5k. Svårt att vinna när HU är mot stokkulfen och han har 300k och jag 60k 1700 bagare iaf. Fint. Innebär att jag bara ligger minus 300 efter två dagars Cashgame Mkt bra Citera
some1blue Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Du o dina turneringar Totti.. de är nog läge för att få in dig i de gamla teamet hädanefter... fan va het o stor du ska va hela tiden.. Citera
DiegoForlan Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Yea diego is back in shape alltså ! kejan o ni som tar dem från prima, hur får man ut så man kan se vilka hålkort man sitter på vilka som kommer på floppen osv.. Orkar inte sitta o skriva dit det liksom ;P ! Även om jag nu älskar o skriva GG NH WP Diego TAck tacK Meny --> game history... fattar du inte resten så eru nog lite retard... Jag frågade faktiskt kejan !!! Citera
fannys Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Yea diego is back in shape alltså ! kejan o ni som tar dem från prima, hur får man ut så man kan se vilka hålkort man sitter på vilka som kommer på floppen osv.. Orkar inte sitta o skriva dit det liksom ;P ! Även om jag nu älskar o skriva GG NH WP Diego TAck tacK Meny --> game history... fattar du inte resten så eru nog lite retard... Jag frågade faktiskt kejan !!! Jag e här nu för att hjälpa dig .... Testa : Meny --> game history.... fattar du inte resten så eru nog lite retard... Citera
fannys Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Jaha då va turneringsklonket på igen. En gammal andraplats i 6.5k. Svårt att vinna när HU är mot stokkulfen och han har 300k och jag 60k 1700 bagare iaf. Fint. Innebär att jag bara ligger minus 300 efter två dagars Cashgame Mkt bra Fint Totti.. Har du cashgames svacka? Ser att du nästan alltid sitter på typ ett cashbord och flera turneringar när man söker efter dig din gamla "firre"... Själv ligger jag +/- 0 senaste 2 veckorna... Månaden är väl ett stort + men ändå störigt när svackorna kommer.. Citera
Herman Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 sök på slug333 eller kartong1 ikväll.. garanterat betalt asså.. fy hunna Citera
Recommended Posts