Ariados Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2006 ........................................... ***** Hand History for Game 5397106852 ***** $30/$60 Texas Hold'em - Thursday, October 26, 20:41:20 ET 2006 Table Table 106516 (Real Money) Seat 3 is the button Total number of players : 6 Seat 1: jigareto ( $2163.50 ) Seat 2: hipppopotamus ( $1298 ) Seat 3: Tengo ( $1372 ) Seat 5: markobg ( $171 ) Seat 6: MickaKovaceva ( $3086 ) Seat 4: socratezzz ( $5114.74 ) socratezzz posts small blind [$15]. markobg posts big blind [$30]. ** Dealing down cards ** Dealt to socratezzz [ Qs As ] MickaKovaceva folds. jigareto folds. hipppopotamus raises [$60]. Tengo folds. socratezzz raises [$75]. markobg folds. hipppopotamus calls [$30]. ** Dealing Flop ** [ Jd, Ts, 4c ] socratezzz bets [$30]. hipppopotamus calls [$30]. ** Dealing Turn ** [ 6s ] socratezzz bets [$60]. hipppopotamus raises [$120]. socratezzz calls [$60]. ** Dealing River ** [ 9d ] socratezzz checks. hipppopotamus checks. socratezzz shows [ Qs, As ] high card ace. hipppopotamus shows [ Ah, 6d ] a pair of sixes. hipppopotamus wins $507 from the main pot with a pair of sixes. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2006 fan vad det svänger för dig ariados... själv e jag kall som fan... lite - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2006 vilket jävla skämt... NL5-10. Jag A3 raisar från knappen.... SB synar Flop: A 3 4 Jag betar 60$ , han slår till 152$...Jag ställer allin... Han synar 852$!!! med K 9 och klonkar rivern så klart... Dansk jävel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 27 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 27 Oktober , 2006 Såklart.. "Turnus"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2006 Tomte klonk av mig En raisar till 25$, 2 till synar och Jag med 6 5 ..... Då slår BB upp det till 65$ totalt.... Alla synar... Flop: 7 3 7 BB betar in 175$.... alla foldar.... Jag har hyfsad tight image i hans ögon så tycker han borde folda ett överpar.... Jag slår upp till 550$.... Han steksynar... upps... Turn: 2 .... Jag steker kort stund och sen ställer 856$.... Han steksynar igen.... 3049$ i potten.. River: 4 Tack var förtjänt av den... Kan tilläggas att jag ändå är lite back... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2006 helt jävla cp denna sittning är... HU (5-10) FI mini raisar... Jag J9s synar... Flop: 99J..... Alla pengarna åker in.... 1400$ i potten... Han har JJ RIGGAT... ------------------------------------------------------------------------------------- Innan det Jag raisar med Q9s, SYN... Flop 10 J 5 ... Jag betar han slår och jag synar... Turn: K ..... Alla pengar åker in... Han har AQ... SICK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2006 Såklart.. "Turnus"? nope Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2006 Orka med att möta JJ där... precis sådär kommer de se ut ikväll Kejan... Du TT raisar, jag 99 synar.. floppen kommer T99 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2006 Skulle de finnas en smiley som "skottade" här så skulle jag lätt använda den nu... LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2006 Orka med att möta JJ där... precis sådär kommer de se ut ikväll Kejan... Du TT raisar, jag 99 synar.. floppen kommer T99 och jag klonkar en 10:a på rivern Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ztoobez Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 Diego!! Det är ju det jag gör tyvärr så hinner jag ju inte lira lika mycke som jag gjorde under våren och i sommras då jag måste prioritera plugget nu...lite tråkigt. Dessutom så har jag börjat lira väldigt dåligt när jag får kalla kort under längre sessioner. Blir bara att jag sitter o synar bort all deg jag har Sen har jag haft en tung jävla mtt period nu. I 7 av 10 har jag åkt då jag haft, kk, qq, jj. Efter 4 bb höjning och en låg flop har jag i ALLA 7 gångerna mött top paret på bordet med ess som kicker och ALLA gånger har ess kommit på turn eller river. Mycket skojigt Aja hoppas på lite inspiration o skärpning om jag kan följa mitt lir lite bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 Nej det e klart, kan va svårt o kombinera skola o poker o få det o funka kanske ! Du får väl se till o läsa klart snart Själv ska man läsa igenom Dan Harringtons bok slutspel och efter det hårdsatsa på mtt området (igen) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 byta 25% totti?? om jag vinner 2000$ får du 500$... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x_totti_x Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 deal Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 fint... Hoppas du får en lika fin rush som jag haft... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x_totti_x Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 hehe , ja me.. folda sjursamtidigt som du träffa set med 77... dåligt gjort av mig:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 fan vad kall jag e.... hele tiden problem händer och omslag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 har en jätte syn apa till vänster om också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2006 Roligt att sluta 8:a då... Tungt med KK:en... Du vann 200$... =50$ to me Jag 875$= 220$ to you Gör en buddytransfer på 200$ då... Du har Nordicbet va?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x_totti_x Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2006 perfek.t bra spelat bagarn. grym osis me kk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2006 perfek.t bra spelat bagarn.grym osis me kk Nyss var jag ju en murare... Halv tiltad och klar går jag och lägger mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x_totti_x Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2006 Gört målarn! JAg måste vinna en turre innan ja lägger mig. Satsar på 15k turren. tre av fyra senaste turneringsresult. 35k garanterat igår; 39 plats 6.5k igår; 8 plats 35k idag: typ 25 plats... känns som att d e en vinst snart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2006 Aa, turneringsvinst, det var fan länge sen... siktar på nån av de större söndagsturneringarna (Party, Prima, Stars) imorrn gl boys (även om vissa inte behöver det... .... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2006 Ariados: Pokerstars imorrn... är det 530$ inköp, mille$ garantin du ska spela?? Kan köpa 50% i dig om du vill då för att minska dina svängningar ... Gör en buddytransfer på nordic isådantfall på 265$... Deal or no deal?? Förresten så kan du få 280$ (arbetstillägg LOL)... GL Totti... /Murarn-målarn-bagarn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2006 Sure, langa $280 på nordic så har vi en deal.. Tänkte spela mitt livs poker (aka tight). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts