fannys Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 tomte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x_totti_x Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Precis, en riktig skithand egentligen. Inga möjligheter alls Men för fem minuter sedan så hade jag garanterat höjt med den handen. Skaplig träff jag fick på floppen mot dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 ska det inte ens räcka med floppat set... öppet stegdrag och färgdrag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 skitfloppar... Har jag typ 4567 så kommer floppen AK9 och tvärtom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 24 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Tomtar.... + eller - i PLO Session Kejan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 24 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Fishy Call? =) Game # 1,001,814,905 starting. > Dealing Hole Cards(9s As ) > cool33 folded > Mjuukiz called for $1 > shiny1 called for $1 > roglaystad raised for $5 > spangkuk folded > ernas folded > Mjuukiz called for $4 > shiny1 folded > Dealing the Flop(3s Js 4d ) > Mjuukiz checked > roglaystad bet for $11 > Mjuukiz raised for $28 > roglaystad went all-in for $65.28 > Mjuukiz called for $48.28 > Dealing the turn(8d ) > Dealing the river(7c ) > roglaystad shows a high card, King (Ks Qs Js 8d 7c ) > Mjuukiz shows a high card, Ace (As Js 9s 8d 7c ) Första gången på länge som jag sätter mina dollars på spel på ett färgdrag... men vad ska han ha lixom.. En Ariados syn typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nollisen Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 OJOJOJOJOJ Vilken fisk du e!! Typ liknande syn jag Gjorde mot Jompa på lagpokern, tror du det kom då eller?????? Jompa e också en fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herman Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Kejan! Ja hitta lite info om skiten.. "Kahnawake gaming commission" e dom med i.. Ligger i Kanada alltså.. tyvärr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Tomtar.... + eller - i PLO Session Kejan? -350$ .... skyller på otur Ska ta mig en grundkurs snart hos Totti Mjuukiz=fisk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Kejan! Ja hitta lite info om skiten.. "Kahnawake gaming commission" e dom med i.. Ligger i Kanada alltså.. tyvärr.. Det var ju lite synd... vilket prima skin använder du nu?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herman Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Det var ju lite synd... vilket prima skin använder du nu?? Hmmm.. använde RoyalCardClub förut... Men dom strulade med utbetalningar o skit, så jag dumpade dom, så just nu inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Purple är fin fin på prima ! Idag ska vi skotta lite på tain Mumma ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 dagens klonk (OT): ja klara min första tenta nu ska ja fira med å grinda 1/2 party, gick mkt bra igår!$$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 HELGUL PÅ TAIN !!!! -780$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Purple är fin fin på prima ! Idag ska vi skotta lite på tain Mumma ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 HELGUL PÅ TAIN !!!! -780$ Tomte vad hände? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 dagens klonk (OT): ja klara min första tenta nu ska ja fira med å grinda 1/2 party, gick mkt bra igår!$$ Vad läser du för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Tomte va händer, är väl 2 viktiga potter som sabbar allt ! Får triss och 2 par AK slaget av färg ! Inte mycket o säga om alltså. Bara o vänta tills mina spelare dragit ihop ny parbet rulle nu då =) Kejan, Ska vi ta mtt söndag snart lr ? Prima snackar vi då ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herman Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Diego välkommen till hata TAIN-klubben lite OT igen... Fatta hur många skärmdumpar jag tagit på anmälnings-sidan till fredag...! (håller på med en wallpaper till Mjukis) Kan knappt tro det e sant.. så många poker-tomtar som kan använda internet...! Kul att se.. (btw.. vann ju faktiskt på poker idag, sopa hem Grönsakstorget Tuesday Open , 7 deltagare + kaffe hos Tompa, med lite tur o klonk måste ja väl tillägga så inte robban tror jag fått skalle) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Vad läser du för nåt? Affärsjuridiska programmet med EU-inriktning i Lkpg... mkt bra.. Torska $1000 på en timme idag på 1/2 NL, tröttnade och gick å spela $20/40 fixed, vann $1500 på lika långt tid.. Diego, bara onda saker kan komma av skottning.... tro mig jag vet!! Ta en paus bara och bygg upp självförtroendet igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Herman är nog nytt årsrekord på gång, jag tipsade min tomte-brorsa som precis fyllt 18... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herman Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Herman är nog nytt årsrekord på gång, jag tipsade min tomte-brorsa som precis fyllt 18... mkt bra....! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Totti, kalla kort, kalla floppar.. kallt kallt kallt.. åt helvete... Skäms nästan över att blivit stejkad, åkte ut runt 270 plats eller nåt sånt.. Får se övert.. Kejan... fredag $$$ ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2006 det fixar vi danne Spelar NL5-10. Har reraisat väldigt mkt vid ena bordet och känner att nån kommer tilta ur snart så då skulle det passa bra med en monster hand tänker jag.... klonk A A ... En regular spelare raisar upp till 35$.... Jag försöker utnyttja min image vid det bordet och slår upp till 155$ .... Han blixtställer 1000$ och jag blixsynar och ler inombords... Flop: 7 9 9 Turn: 5 River: 3 YES visa KK då .... Idioten hade K Q och har tydligen tiltat ur fullständigt på mig... var lite nervös på turn för 4 spader på bordet.. Ship it som ariados brukar säga.. Fin + igen och 50$ till roulette rullen.. Satte en liten slant på Bengt Sonnert och Micke Westerlund som vinnare i EPT Dublin.. 200ggr pengarna.. Nu ska jag försöka + lite på "ge ma fyra kort borden"... Har pos på Totti..MKT bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x_totti_x Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2006 Jovisst, position är bra. Den där livik har jag för mig är en riktig kassako och kojitza såklart redig tomte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts