fannys Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 Mustig sida kejan! jag ska nog ta mig ett slagsmål med Rickard Nordstrand....lätt värt åh betala 7250:- för att knäcka han.... eller rättare sagt få lite mustiga smällar av han! Jag betalar halva om du går in i ringen med han... Du skulle säkert somna i ringen "skalman" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 Nu ska Mjuukiz ge sig på en MTT på Nordic... Orka med Re-Buy asså... Hatert..Lycka till.... Tittar på dig... Klonka nu då!! Ser att du dominerar cashbordet också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 19 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 Tittar på dig... Klonka nu då!! Ser att du dominerar cashbordet också Kan bara inte med online turneringar, knappt jag klarat live, men måste ju lira nångång då o då... Orka slå om mittpos raise med AQ? Synar och missar, hela tiden... är man för tight.. ska man in med degen på såna kort när man är bordets short, avg 8k, jag 3,5k? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 19 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 haha... tittar ner på AA och ser mina marker försvinna... 3-betar bara preflop.. får nån gammal syn av en draghand, känner mig slagen på turn men orka folda som short.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 Tittar på dig... Klonka nu då!! Ser att du dominerar cashbordet också Kan bara inte med online turneringar, knappt jag klarat live, men måste ju lira nångång då o då... Orka slå om mittpos raise med AQ? Synar och missar, hela tiden... är man för tight.. ska man in med degen på såna kort när man är bordets short, avg 8k, jag 3,5k? Såg inte den handen.... Mittpos raisar?? Du short och synar med AQ?? Så du mena...?? Jag pushar med AQ där isådantfall... Vad ska han ha liksom ALLIN... 1.Först ska dom orka syna 2. Sen ska dom vinna också... Beror ju givetvis vad blindsen var men eftersom du är short så är det ju bara in med skiten.. Men du kan ju inte låta tomten sätta hålkakan mot dina raketer iallafall... Orka syna med gutshot.... Såg handen, går ju inte släppa där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 19 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 Tror att jag har lirat 2-3 st online turrar i år.. 2 av dom har jag bustat med AA... =) Tänkte ställa pre men som short vill man ju ha lite värde när man hittar en hand.. Precis så jag mena med AQ.. orka bara med att syn-folda den Skäller på Diego ang AQ o så kan ja inte spela den själv och bara för det så måste det ju vända i cg oxå.. jäjä.. 0400hrs ere gonatt. Lycka till med natten Kejan... och ni andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 Tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 $20/40 LIMIT 6-handed UTG raisar, jag 3-bettar med 88, HELA BORDET SYNAR. Flopp: 2-4-8 med 2 hjärter... MUMS!!! 3 st är med på CAP. Turn: hjärter 9... ugh... Jag bettar, syn, raise, syn, syn. River: 2... HAH! Äntligen en redraw som sitter... Jag bettar, raise, syn, jag raisar, CAP, syn, jag synar... En kille visar flush och den andra 99 för högre kåk..... 10k SEK+ potten till honom .......... )W#¤%/=#¤()5 )W#¤%/=#¤()5 )W#¤%/=#¤()5 )W#¤%/=#¤()5 )W#¤%/=#¤()5 )W#¤%/=#¤()5 ' sERIÖST JAG DÖR Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 lol, gjorde en nice comeback... mkt bra dags o sova Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 tomte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stachka Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 $20/40 LIMIT 6-handed UTG raisar, jag 3-bettar med 88, HELA BORDET SYNAR. Flopp: 2-4-8 med 2 hjärter... MUMS!!! 3 st är med på CAP. Turn: hjärter 9... ugh... Jag bettar, syn, raise, syn, syn. River: 2... HAH! Äntligen en redraw som sitter... Jag bettar, raise, syn, jag raisar, CAP, syn, jag synar... En kille visar flush och den andra 99 för högre kåk..... 10k SEK+ potten till honom .......... )W#¤%/=#¤()5 )W#¤%/=#¤()5 )W#¤%/=#¤()5 )W#¤%/=#¤()5 )W#¤%/=#¤()5 )W#¤%/=#¤()5 ' sERIÖST JAG DÖR TTTttttttttttttttiiiiiiiiiiiiiiiillllllllllllllllt!!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 tomte mjukis in med degen på aq...spela den som aa lixom... kan ju iofs folda om du är nära pengarna på en stor turre, men annars in med degen alla dar i veckan... ariados om inte tur fanns i poker skulle du vinna varje cashgames-spel:) kejan tänkte komma förbi nån dag o kolla hur man ska lira cash på nätet asså... bling bling Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 Mjukiz: wtf sysslar du med tomte ? Given allin med AQ Själv blir jag oftast short när vi närmar oss bubblan vilket är ännu värre Men att ställa med AQ är inga problem, däremot o försöka spela ut handen är sämst i turneringar... Ariados, ruggigt tråkig hand där med 66 Men du skrev fin comeback så antar att du hitta klonket på nåt annat lir Finns det nån bra turre ikväll för oss tightlirare ? Ska kika mtt utbudet på prima nu ! 10$ mtt blev det ! 88 vs 66, flopp 255 turn 2, river 6 Otur som favorit i början.. Inte bra Får trippla mig nu snart :> Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 Gaaa AK vs JJ Ute som 190 av 241.. Nu ser vi fram mot kvällens 5k guarantee som börjar om 1 timme Blir lite cashgame fram tills det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 jag hejjar på dig diego... känner att det är westbays dag idag +$1k på 20 mins $20/40 fixed mkt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 Jag håller alla tummar som går för dig med ariados Mm nice result Ska upp i den summan på mitt FL bord oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 Så jävla klocka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stachka Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 ÄR DET DU ELLER!? nice o så fall!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 19 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 Så jävla klocka.. Tycker Theo (Baros_Milan) är så fin där asså, ska du berätta varför du står där med den där metrosexuella tomten..? Ska ge mig på 15k gnt på prima idag igen... lovar att ställa med AQ om jag e short.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 20 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Går hyffsat i turren, spelar inte många händer, ca 2 st på en timme nu Vunnit båda iof, halvstora potter oxå... bra för mig... Denna i CG då.. lol, orka släppa AA? ** Game ID 995137340 starting - 2006-10-20 02:27:50 ** Jos?a [Hold 'em] (0.50|1.00 No Limit - Cash Game) Real Money - Mjuukiz sitting in seat 1 with $256.61 - KKCardClub3 sitting in seat 2 with $16.98 - Racerman sitting in seat 3 with $93.23 [Dealer] - davorP sitting in seat 4 with $72.68 - stephenmayne sitting in seat 5 with $14.61 - Haile sitting in seat 6 with $152.90 davorP posted the small blind - $0.50 stephenmayne posted the big blind - $1.00 ** Dealing card to Mjuukiz: , Haile folded Mjuukiz called - $1.00 KKCardClub3 called - $1.00 Racerman raised - $6.00 davorP folded stephenmayne folded Mjuukiz called - $6.00 KKCardClub3 folded ** Dealing the flop: , , Mjuukiz checked Racerman bet - $13.80 Mjuukiz raised - $27.60 Racerman called - $27.60 ** Dealing the turn: Mjuukiz bet - $66.70 Racerman went all-in - $59.63 ** Dealing the river: Mjuukiz shows: , Racerman mucks: Mjuukiz wins $185.96 from the main pot End of game 995137340 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 kejan tänkte komma förbi nån dag o kolla hur man ska lira cash på nätet asså... bling bling Du är välkommen Tomte!! Mjuukiz: Helt rätt att "jaga" när han raisar 6ggr BB... Antar att han hade AA eller KK... Älskar folk som säger när dom har monster preflop... Bara hoppas på fiskelycka och sen plutta... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Segt pass... urgh... Började med att backa runt 2k$, men hittade lill-lillplusset mot slutet... Skönt.. Spelade NL1,5-3 till NL5-10 och lite lir mot mjuukiz. Känns som om jag börjar bli "tät" i mitt spel speciellt när jag spelar lite högre man är mkt mer koncentrerad då men det tar på hjärnan att sitta några timmar.. Helt slut efter 5-6h... När jag spelar lägre går allt av bara farten och 10h är ganska lugnt då man inte behöver tänka så mkt för att plussa. "FUNDERAR" faktiskt på att börja springa eller nåt så man kommer i lite bättre form... (blev inspirerad av Totti som jag mötte härom veckan flåsandes) Blir det nån "grindar" kväll på söndag?? Hos Robban kanske?? Har tyvärr inget trådlöst en här... Sugna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Så jävla klocka.. Tycker Theo (Baros_Milan) är så fin där asså, ska du berätta varför du står där med den där metrosexuella tomten..? Ska ge mig på 15k gnt på prima idag igen... lovar att ställa med AQ om jag e short.. Vad ställde du för fråga?? Den jag sa... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TomEriksson Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 "FUNDERAR" faktiskt på att börja springa eller nåt så man kommer i lite bättre form... (blev inspirerad av Totti som jag mötte härom veckan flåsandes) Blir det nån "grindar" kväll på söndag?? Hos Robban kanske?? Har tyvärr inget trådlöst en här... Sugna?? Haha...Vill se dig springa kejan! har du någonsin sprungit i hela ditt liv?... Nej, men ärligt, jag skulle behöva börja springa lite med, och jag har världens sämsta kontition! Ska vi slå oss ihop?... Jag e på lite lir hos Robban om det går bra för han... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 20 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Halv tilt... Lirar mot Eeken123... halvjobbig jävel, aggro och betar hårt rakt ut i varje pot. Synar en raise med 44 från honom, AA4 på flop, han betar rakt ut, jag miniraisar och han synar.. bra. han har A... turn T, jag fis betar och får syn river T... han ställer... sjuka poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts